Otevřené vouchery:Termín si rezervujte předem na e‑mailu vyhlidka@vyhlidka.cz nebo telefonicky na čísle +420 491 426 620 nebo +420 724 577 211a uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Upozornění: check-in je od 14.00 do 19:30 hodin a check-out od 07.30 do 10.00 hodin. Jiné než uvedené časy příjezdů a odjezdů hostů jsou zpoplatněny částkou 500 Kč/pokoj.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Evo, v rámci online rezervace jsou volné termíny označeny
zeleným kolečkem :)) Pěkný den
jana Bílá
měla bych zájem pobytu 28.9–29..9 zda lze děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, bohužel se nám nepodařilo zajistit volné kapacity na
vybrané datum. Pěkný den
Lucie Pazderková
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě
nějaký víkend v listopadu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Jana Albrechtová
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2os. v termínu 27.-30.9.?
Děkuji za odpověď. J.Albrechtová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Jaroslav Žoha
máte prosím volné dva pokoje v termínu 12.10.-14.11.2018
Jaroslav Žoha
Omlouvám se za špatně zadané datum. Má to být od
12.10–14.10.2018 děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, Vámi vybraný termín máme nyní k dispozici :-)
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Pěkný den
Milena Kánská
Dobrý den máte prosím volný termín 16.8.-18.8.? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Mileno, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
V současné době je dostupný nejbližší termín od
14.8.-17.8.2018. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den
Zdena
zdravím,jak se k vám dostaneme vlakem…děkuji Zdena
Wellness Hotel Vyhlídka
Dobrý den, na veškeré dotazy nás prosím kontaktujte na e-mail: vyhlidka@vyhlidka.cz.
Děkujeme, s přáním hezkého dne, recepce hotelu.
Simona
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda se dá tento wellness zaplatit převodním
příkazem z mého účtu? Bohužel mi to při objednávce nenabídlo tento
způsob.
Slevomat.cz
Hezký den, Simono. Když zakliknete voucher bez termínu s tím, že si
termín vyjednáte přímo v hotelu, tak se Vám možnost platby převodem
ukáže. :) Zdraví Janča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, volné termíny jsou značeny zeleně?
Dobrý den, Evo, v rámci online rezervace jsou volné termíny označeny zeleným kolečkem :)) Pěkný den