Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Podzimní pobyt v Jizerských horách: 3–8 dní s polopenzí v krásné lokalitě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 606 020 975 nebo e‑mailu rezervace@hotel-perla-jizery.cz
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Vouchery je možné sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Dítě do 2,99 let bez nároku na vlastní lůžko a stravu zdarma
- Děti ve věku 3 let a starší osoby hradí cenu 600 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, slevový poukaz je možné využít pouze do 9.12., nebo i po novém roce v lednu? Děkuji.
Dobrý den, pouze do 9.12., recepce hotelu
Dobrý den, je možné zaplatit pobyt fakturou?
TUTO OTÁZKU BUDETE MUSET SMĚŘOVAT PŘÍMO NA SLEVOMAT, RECEPCE HOTELU
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda máte volný termín ve dnech 16.-18.11.2018? Předem děkuji za odpověď ,Rozumková Helena
Dobrý den, ještě zbývá pár pokojů, hotel Perla Jizery
Dobrý den,
jaký by byl příplatek, pokud bychom si v rámci voucheru chtěli
zarezervovat 3 lůžkový pokoj? Jsme 2 dospělí a dítě do 3 let, tzn. syn
by dle nabídky mohl mít pobyt zdarma, kdyby spal s námi, ale je zvyklý
spát sám ve své posteli.
A měli byste volno v termínu 2.11–4.11.?
Za odpověď předem děkuji.
,
Dobrý den, máte volný termín pro 2 osoby od 20.10.-24.10.2018?
Ano máme poslední pokoj, prosím pište na náš mail,
rezervace@hotel-perla-jizery.cz
recepce hotelu
Dobrý den, máte volný termín 27.-29.10? 3 dospělé osoby a 2 malý pejsci. Děkuji za odpověď.
Máme volné poslední dva pokoje, recepce hotelu
Dobrý den, je možné přijet s pejskem? Děkuji!
ANO, ALE NAHLÁSIT PŘEDEM PROSÍM, RECEPCE HOTELU
Dobry den je mozno zakoupit voucher jako darek pro dva dospele s polopenzi na 4 dny a dva malinke pejsky(dohromady maji 6kg).A jeste jestli by bylo mozno voucher uplatnit do konce cervna 2019.S pozdravem a pranim hezkeho dne M. Zemková
Dobrý den, Martino, je mi líto, ale nabídku můžete využít do 16. 11. 2018. Pěkný den
Dobrý den, ráda bych nabídku věnovala jako dárek. Je možné u vás
koupit voucher na pobyt vystavený na jméno a nechat na obdarovanem, aby si
termín vybral sám?
Moc děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne. Katka G.
Dobrý den, ano určitě to lze.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Recepce hotelu
Dobrý večer, máte volný termín od 19. 9. – 23.9. Pro dva dospělé
a dvě děti 5 a 8 let? Jak popřípadě nakombinovat voucher?
Dekuji
Ksandrova
Bohužel je již plno, recepce hotelu, jedině v říjnu.
Dobrý den,
měli by jste prosím volno pro dvě osoby 11.-14.9.Ubytování vypadá
nádherně.Děkuji za odpovědˇ
Bohužel je již plno, recepce hotelu, jedině v říjnu.
Moc děkujeme za odpovědˇ. Bohužel v říjnu již nemáme dovolenou.Rádi vyzkoušíme vaše služby v budoucnu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín pro dvě osoby 28.9. – 30.9.? Děkuji
Bohužel již máme plno, jedině od 29.9. do 1.10., recepce hotelu
Dobrý den, máte prosím volný pokoj v termínu od 20.8. na tři noci ? tři dospělí (jedno dospělé dítě v tom) a jedno dítě. Děkuji Peterová
Bohužel voucher na tři noci lze využít pouze na podzim, recepce hotelu
Dobrý den, byly by volné dva pokoje na dvě noci? celkem 4 dospělí + 2 děti do 3 let + 1malý pes. Někdy v termínu 12–18.8. děkuji
Bohužel již máme obsazeno, recepce
Dobrý den! Náhodou volný termín od 24.7 do 29. 7. už asi nemáte? Děkuji za odpověď! Na 4 dny s polopenzí!
Bohužel máme plno, recepce
Dobrý den,
máte volno od 1.8. 6.8.2018?
Dobrý den, bohuže už je obsazeno? recepce hotelu
je ještě volno dvoulužkový pokoj dvě noci polopenze v období19.7–22.7.díky zdenek botek
Mám tady poslední dvě místa, recepce hotelu
Dobrý den, máte k dispozici volnou kapacitu na 6 denní pobyt pro dvě osoby v době od 16.- 22.7. 2018? Děkuji za info S pozdravem Zuzana Frančová
Dobrý den, ano v tomto termínu máme ještě volný dvoulůžkový
pokoj.
S pozdravem recepce hotelu
Dobrý den, ano máme volné dva pokoje, recepce hotelu
Dobrý den , ještě jednou ;-). A v termínu od 5. – 10. 8. Děkuji
Dobrý den, zavolejte mi prosím na hotel, bude to lepší, něco vymyslíme, díky Vávrová manažer hotelu 602881113
Dobrý den , měla bych zájem o letní pobyt od neděle v období 29.7– 3.8. Pokud máte ještě volno. A chtěla bych se zeptat na doplatek …1× dospěla osoba, dítě 16 a 3 roky. Děkuji
V tomto termínu už máme bohužel plno, recepce hotelu
Dobrý den, je možný pobyt pro 2 osoby v termínu 12. – 17.8.2018
(5 nocí)?
Děkuji a zdravím
Ano máme volno, prosím pište na náš email, pro bližší info, díky recepce
Dobrý den , zvažuji koupi poukazu pro 2 osoby/ 3 noci, v termínu 25.-28.9.2018, ale pokud bych se později rozmyslela vzít s sebou 15-ti letého syna, šlo by doplatit, či vyřešit až potom přistýlku, ev 3 lůžkový pokoj ? Děkuji
Ano určitě by to šlo, pro bližší info volejte nebo pište k nám, díky recepce hotelu
Dobrý den,
při pobytu se 2 dětmi 8 a 11 let by jsme měli nějaký větší pokoj nebo
by to bylo řešeno formou přistýlek? Termín by vyhovoval na 5 dní od
19.8. byl by volný?
Děkuji Fiala.
Dobrý den, v tomto termínu mám volné poslední 2 pokoje, jeden oba jsou stejně veliké a oba mají 2 postele a 2 přistýlky. Pokud máte zájem pište prosím na náš email. Díky recepce hotelu
Dobrý den, příplatek za saunu je nutný platit až v hotelu? Pokud bych chtěla zakoupit voucher jako dárek byla by možnost saunu připlatit rovnou? Děkuji
Dobrý den, prosím napište na náš email, určitě se nějak domluvíte s paní recepční, díky Vávrová manažer hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mate prosim volno od 7 do 9.12? Pro dve osoby?
Ano, je volno , recepce hotelu