Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Kouzelný pobyt v rustikální srubové kolibě na Liptově pod Tatrami pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením kupónu si ověřte dostupnost telefonicky ve vámi vybraném termínu. Po zakoupení voucheru si co nejdříve rezervujte termín na tel .: +421 918 503 552. Je třeba nahlásit číslo kupónu, jméno a kontakt. Pro rychlejší potvrzení a učinění rezervace doporučujeme telefonickou komunikaci.
- Online termíny: Zakoupením voucheru na konkrétní termín provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat na recepci o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s kapacitou pro děti na lůžku, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru
- Dítě do 4,9 let bez nároku na lůžko má ubytování zdarma
- Dítě od 5 do 11,9 let - 9,75€ / osoba / noc se snídaní.
- Dítě od 12 do 17,9 let - 15€ / osoba / noc se snídaní.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný 6 denní pobyt pro 2 osoby v terminu 4. – 10. 8.? Děkuji
Dobry den,mame volnu poslednu izbu od 5.8–10.8.2018
Dobrý den, máme pobyt pro dva zaplacený od 19.8. do 24.8. , nebylo by možné dokoupit ještě dvě noci předtím ? 17–19. 8. ? děkuji za odpověď a už se moc těšíme :)
Dobry den,bohuzial nie je to mozne.
Dobrý den, máte volný pobyt v termínu od 11/7 na 3 noci pro 2 dospělé osoby a 2 děti (10 a 7 let)? Děkuji Krakovková
Dobry den,termin je plne obsadeny.
Dobrý den Míšo, to sice ano, nicméně v podmínkách je zase uvedeno také to, že pobyt s mazlíčkem si máme domluvit s recepcí – proto se zde ptám já i paní níže, ty informace si protiřečí, zasílala jsem vám do Slevomatu i screenshot. Evidentně asi psa nemáte, přeci ho nedáme kvůli dovolené na slovenských horách, kam s ním záměrně míříme, na hlídání k cizím lidem, to je naprostý nesmysl. Čekám tedy na vyjádření personálu a podle toho o nabídku buď zájem mít budeme či ne(spíše ale ne, už teď s tím je hafo komplikací). Děkuji a jsem s pozdravem
dobry den.domace zviera nie je dovolene.za pochopenie dakujeme.kolibalikava
Dobrý den, v podmínkách nabídky máte uvedeno, že pobyt s domácím mazlíčkem si máme domluvit s recepcí – dnes jsem tam volala a slečna mi řekla, že o této informaci v podmínkách neví a že to není možné. Prosím tedy o upřesnění – máme malého, velmi tichého minipsa (cca 2 kg) a rádi bychom dorazili na 5 nocí na 10.-15. 7. Děkuji.
Dobrý den, paní Simono,
moc se omlouvám za tyto komplikace, vidím, že v nabídce je opravdu uvedeno,
že pobyt s domácím mazlíčkem není možný :-( Tak ho můžete dát na
hlídání, případně vybrat třeba jiný pobyt – můžete k tomu využít
i náš filtr na domácí mazlíčky :-)
Krásný páteční den. Míša
Dobrý večer, prosím mám zájem o termín od 23.7 do 28.7.tj. 6 dní / 5 nocí pro 4 osoby – 2 dospělí a 2 děti do 14-ti let. Prosím je možné platit v korunách. Za odpověď děkuji!
Dobrý večer, byl by volný termín na 4 dny pro 4 dospělé a 2 děti (6 měsíců + 3 roky) a psa (větší rasa) v termínu 2.-11.7.? Děkuji
dobry den.domace zvieratka nie su povolene.kolibalikava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych věděla jeslti byste měli volno pro 2 osoby od 16 – 18. 7. 2018
Sýkorová
dobry den.volne terminy si overte cez rezervacny system slevomat pri nasej akcii.kolibalikava
Dobry den,termin je plny.