Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
3* pobyt v Pieninské oblasti: 3–6 dní s wellness a snídaní nebo polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Kapacitu si ověřte předem na e‑mailu penzion.sanandre@gmail.com a tel. +421 908 904 629. Na stejném kontaktu si pobyt zarezervujte.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Při rezervaci uvádějte kód zakoupeného voucheru.
- Dítě do 1,99 let: zdarma (bez nároku na samostatné lůžko)
- Dětská postýlka: 7 €/noc
- K dispozici je dětský koutek a venkovní dětské hřiště.
- Dítě do 11,99 let:
- Varianta pobyt se snídaní:
- Na přistýlce: 34 €/2 noci
- Na pevném lůžku: 39 €/2 noci,
- Na přistýlce: 53 €/3 noci
- Na pevném lůžku: 60 €/3 noci
- Na přistýlce: 42 €/5 nocí
- Na pevném lůžku: 48 €/5 nocí
- Varianta pobyt s polopenzí:
- Na přistýlce: 73 €/pobyt
- Na pevném lůžku (tedy i v apartmánu): 84 €/pobyt
- Varianta pobyt se snídaní:
- Dítě nad 12 let: jako dospělá osoba
- Domácí mazlíčci: 7 €/noc (po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Automobil: 1 €/noc, Mikrobus nebo autobus: 7 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 26. 8. – 31. 8. 2018? Děkuji
Dobrý den, Josefe, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den
Dobrý den, už týden se marne snažím dovolat kvůli rezervace a od včerejška je telefon už nedostupný. Na maily taky nikdo neodpovídá, to mi chcete rict, že je hotel vazne tak zaneprázdněný, když si tam nikdo nemůže nic rezervovat? S takovým přístupem bych si prosila vrátit peníze ze zakoupeného voucheru. Děkuji za reakci.
Dobrý den, Michaelo, děkujeme za zprávu. Právě zjišťujeme situaci v hotelu a urgujeme Vaši odpověď. Prosíme o strpení, jakmile budeme mít bližší informace, hned Vám dámě vědět. Pěkný den
Dobrý den
Dotaz; byl by volný pokoj pro 3 osoby v termínu od 31.8.-2.9. Dvě noci
Polopenzí nebo jen snídaně v penziónu San andre 1,dekuji Renata
Dobrý den, Renato, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Pěkný den
Dobrý den, potřebovala bych se Vás zeptat na pár důležitých věcí, budu volat zítra, myslíte že už mi ten telefon po 50ti voláních někdo zvedne ? Děkuji
Dobrý den, Deniso, recepce hotelu je velmi vytížena a tak se jim příliš nedaří vždy zvednout telefony. Prosím napište nám email na penzion.sanandre@gmail.com. Děkujeme
Dobrý den, ráda bych rezervovala pobyt, ale telefon nikdo nezvedá. Na emaily nikdo neodpovídá. Prosím o odpověď, děkuji
Také psán email na oba uvedené emaily, několikrát za den voláno, psali
jsme i sms na ten mobil a ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ!!!
Nechápu, PROČ TU MÁTE TEDY TUTO NABÍDKU, když si jí nemůže nikdo
objednat???
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily.
Dobrý den,
Děkuji za odpověď a pobyt už mám zarezervany, přeji hezký den
Dobrý den, telefon nikdo nezvedá. Psala jsem email a také žádná
odpověď. Potřebuji dokončit objednávku a nevím, zda je volný termín,
který potřebujeme.
Jedna se o termín 3.8.až 5.8 pobyt pro osoby na dvě noci. Děkuji za
odpověď. Roubíková
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné
oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie
maily.
Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk,
alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den,
psala jsem vám 2 emaily ohledně rezervace na červenec a nedošla mi žádná
odpověď prosím o napsaní děkuji :) psala jsem na sanandre@sanandre.sk
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily. Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk, alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den,
Také jsem psala dotaz na oba uvedené emaily ohledně obsazenosti pro druhou
polovinu Srpna, prosím o odpověď. Telefon nikdo nezvedá.
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily. Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk, alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den,
též bych poprosila o odpověď na mail ohledně volných kapacit v červenci
ve všední dny.
S pozdravem
Monika Vejrostová
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily. Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk, alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den
Prosím mohu dostat odpověď ohledně rezervace pobytu.Děkuji Janoušek
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily. Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk, alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den, poprosil bych odpověď na mail ohledně dostupnosti. Psal jsem na oba uvedené maily. Telefon nikdo nezvedá. Děkuji.
Mali sme cez víkend veľký nápor mailov a telefónov. Rezervačné oddelenie nestíhalo odpovedať, už dokončujú odpovede na včerajšie maily. Prosím napíšte svoj dopyt na sanandre@sanandre.sk, alebo zavolajte na 0908904629
Dobrý den, měl bych s přítelkyní zájem o pobyt. Ovšem jak už zde bylo zmíněno, telefon NĚKOLIKRÁT NIKDO NEBERE. Na email ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ. ? ? ?
Dobrý den, chtěla bych vědět, zda jsou volné termíny během září (14.-21.9.2018)? Telefon nikdo nezvedá cca 3 dny a ani na mail odeslaný před několika dny nepřišla žádná reakce. Děkuji
Dobrý den jde u Vás zaplatit 2/3 z částky tj.3000kc z pracovního fondu?Nevím jak to u Vás funguje.Zbytek bychom doplatily ze svého.Meli bychom zájem o nějaký volný termín v září.Nejlepe v týdnu zda jsou volné?Děkuji za odpověď Elblová
Dobrý den, Simono, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Pěkný den
Dobry den, Jsme 2 dospeli a 2 deti 3 a 6 let, je mozne mit ctyrluzkovy pokoj ? Dekuji za odpoved
Určite V8m radi vyjdeme v ústrety, preto napíšte prosím svoju požiadavku na sanandre@sanandre.sk a upresnite nám termín, ako aj budovu, či máte záujem o ubytovanie v hlavnej budove Penziónu San Andre 1, alebo v Depandance San Andre 2
Dobrý den, zajímá nás varianta na pět noci!Jsme dva a jedno ditě 2 roky Můžete nám odpovědět jestli mate volný pokoj v termínu od 1–6.6. a kolik by byla konečná cena i vč. polopenze. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý deň, ohľadom termínov prosím napíšte na sanandre@sanandre.sk a my Vám radi odpíšeme.
Dobrý den, zajímá nás varianta na pět noci!Jsme dva dospělí a dvě děti 8let a 10let. Můžete nám odpovědět jestli mate volný pokoj v termínu 29.7.-3.8. a kolik by byla konečná cena i vč. polopenze. Děkuji a přeji hezký den
Dobrý deň, ohľadom termínov prosím napíšte na sanandre@sanandre.sk a my Vám radi odpíšeme.
Dobry den, uvedeny mobil nikto nedviha a na emaily nikto neodpoveda.Potrebovala by som informacie ohladom obsadenosti v mesiaci jul,no neviem,kde sa ich mam dopatrat…
Prosím, napíšte na mail: sanandre@sanandre.sk Vašu požiadavku na termín a určite Vám odpíšeme.
Dobry den,mali by sme zaujem o pobyt na 5 noci pre dvoch dospelych a dve deti.Chcem sa spytat,ci sa daju doobjednat vecere napriklad len na 3 noci a zaroven poprosim info o obsafenosti v mesiaci jul.dakujem😊
Dobrý deň,
večera sa doobjednať dajú.
Tešíme sa na stretnutie s Vami
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volný termín na 5 nocí od 24. 9. , pokoj pro 2 osoby se snídaní.
Děkuji Větrovská
Dobrý den, Moniko, Vámi vybraný termín máme k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Příjemný případný pobyt :) Pěkný den