Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Prosluněné léto ve Špindlu: pobyt pro dva se snídaní a jízdou na bobové dráze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vybraného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo na telefonu +420 499 433 242 s co největším předstihem. Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci vybraného termínu. Uvádějte kód voucherů.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a stravu
- Další děti od 3 do 14,9 let na přistýlce se snídaní:
- 2 noci 900 Kč/pobyt
- 3 noci 1200 Kč/pobyt
- 4 noci 1500 Kč/pobyt
- Děti nad 15 let hradí 50 % z ceny balíčku včetně stravy a služeb
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/auto/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je možné u Vás uschovat kola?
Dobrý den,
Děkujeme za Váš zájem o naše služby.
Ano, v Pensionu Barytka je možné uschovat kola.
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manger
sales@hotelklik.cz
dobrý den,lze u vás uplatnit platbu flexi pasy
Dobrý den, paní Štraubová.
Bohužel nelze.
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den chci se zeptat zda je volný termin od 19-do 22.7.2018,dvoulůžkový pokoj.Děkuji
Dobrý den, vážená paní Štraubová
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 19. 7. – 22. 7. 2018 v Pensionu Barytka volnou
kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci,
kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz.
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobry den,je mozne platit ,BENEFITNI KARTOU SE ZAMESTNANI?nA KTERE JSOU PENIZE? DĚKUJI KRATKA ZUZANA
Dobrý den, vážená paní Zuzano
Směřujte tento dotaz, prosím, na infolinku Slevomatu.
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Pročpak už pejsci nejsou možní?Nedávno jsme v Barytce byli i s pejskem a moc se nám u vás líbilo.Škoda,že musíme hledat něco jiného…
Dobrý den, vážená paní Linhartová
Jedná se o rozhodnutí majitele penzionu.
Mohu doporučit hotel Venuše*** (viz https://www.slevomat.cz/akce/1294296-hotel-s-vyhledem-polopenze-sauna-vylety),
kde jsou pejsci vítáni.
Přeji příjemný den
Žaneta Klampflová
Sales manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte volný termín od 17.8–19.8 pro 2 osoby?
Dobrý den, vážený pane Béreši
Velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
V poptávaném termínu 17. 8. – 19. 8. 2018 v Pensionu Barytka volnou kapacitu ještě máme. Přejete-li si vytvořit předběžnou rezervaci, kontaktujte mě, prosím, na: sales@hotelklik.cz
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz