Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Pro zakoupení voucheru pro růži Fire Flash pokračujte na produkt ZDE.
- Pro zakoupení voucheru pro kytici 100 květů Fire Flash pokračujte na produkt ZDE.
- Vyberte počet kytic zakoupeného voucheru, klikněte na „Koupit“.
- Vyplňte dodací údaje.
- Vyberte si zda chcete dárkové balení a případně doplňte text vašeho vzkazu.
- Zvolte den, kdy chcete květiny doručit. Doručujeme denně po celé ČR.
- Kód voucheru zadejte do políčka pro slevové kupony.
- Odešlete objednávku.
* Vouchery je potřeba uplatnit na stránkách florea.cz do 8. 6. 2018!
- Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání po celé ČR za 95 Kč (pouze všední dny)
- Doba dodání do 48 hodin od objednání.
- Při nákupu nad 1.500 Kč je doprava ZDARMA a není nutné voucher na dopravu zakoupit.
*Při rozvozu bohužel nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků. Konkrétní čas bude zákazníkovi sdělen den před dojednaným datem prostřednictvím sms zprávy.
Po zadání objednávky na e-shopu je rezervace závazná. Při nevyzvednutí propadá.
Dobry den!
Rikate, ze po 18.hodine rozesilate informace o casu doruceni a kontakt na
kuryra. Pokud vim, ze se urcita hodina prijemci nehodi, muzu udany cas
zmenit?
Dobrý den, v případě, že Vám nebude čas doručení vyhovovat, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 723350000. Krásný den za tým Florea, Petra.
Dobrý den. Pokud bych zakoupila 100 růží – bylo by možné svázat je po 45ks, 40ks a 15ks, abych to nemusela převazovat? Díky.
Dobrý den, ano je to možné. Akce zde na slevomatu je na 100+květů růží, to je 20 stonků. Pokud by jste měla zájem o více stonků, je to samozřejmě možné a rádi Vám uvážeme Vámi požadovaný počet. Krásný den za tým Florea, Petra.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, když objednám na adresu a den před doručením
zjistím že mi to nevyhovuje , o kolik KM se dá změnit adresa ? Děkuji
předem , hezký den.
Dobrý den, změna je možná v okruhu 5km nebo na trase kurýra. Krásný den za tým Florea, Petra.
Mám dojem, že máte uvedenou špatně délku růže (50 cm); na webových stránkách je 60 cm :-)
Hezký den, Petře,
měl jste správný dojem, děkujeme za upozornění :) Růže jsou skutečně
50cm, nikoliv 60cm, na nabídce jsme ale měli špatně uvedený odkaz na
stránky obchodu, to jsme již opravili :) Jistě růžemi potěšíte! Za
Slevomat krásný den, Ivča
Dobrý den,
je možné doručení až na 22.6.? Děkuji,Katka
Dobrý den, zakoupené vouchery je potřeba uplatnit nejpozději do 8.6.2018. Krásný den, Petra.
Dobrý den, pokud si objednám 3 kusy, je možné je svázat do 1 kytice s cca 15 květy, nebo si kytici musím udělat sám až po doručení ?
Dobrý den. Ano, možné to je, rádi Vám uvážeme a doručíme rovnou celou kytici. Stačí si zvolit dárkové balení květin, které je ke každé naší objednávce zdarma. Budeme se těšit. Fajn den Vám přeji. Markéta
Dobrý den, zakoupil jsem 3 růže a chci je dodat všechny na 1 adresu, budu muset mít zakoupeny 3 vouchery na dopravu nebo stačí jen 1 voucher? A jak mám koupit ty vouchery na dopravu když už jsem zakoupil vouchery na růže? Dekuji
Dobrý den. Pokud chcete doručení na jednu adresu, stačí Vám pouze jeden kupón na dopravu. Objednáte si ho úplně stejně, jako voucher na růže zde, či je možné dopravné uhradit až u nás na eshopu, záleží na Vás. Budeme se těšit na Vaši objednávku. Fajn den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta
Takže je možné uvést dvě adresy doručení, první by platila do 15:00 a ta druhá od 15:00.Děkuji za odpověď.
Dobrý večer, ideální postup bude takový, pokud se s námi po obdržení sms s přibližným časem doručení (v případě, že nebude vyhovovat Vašim požadavkům) telefonicky spojíte. Adresu pak můžeme operativně v rámci jednoho města (kromě Prahy) změnit, případně přiřadit zásilku k trase jiného kurýra, který by okolo dané adresy jel v lepším čase, pokud to bude možné. Za tým Florea přeji krásný zbytek večera, Nella.
Dobrý den, píšete, že čas doručení domluvit nelze. Ale je to možné alespoň orientačně (dopoledne/odpoledne)? Jak mám vědět, kam květiny objednat? Do 16 hodin jsem většinou v práci a poté doma, tak abych se s dovozem neminul.
Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když
bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to
z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby
květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje
systém tak, aby byly efektivní. Je to daň za to, že nechceme květiny
svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných
květin ve 100% stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města.
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den. Krásný den
přeje Nella.
Dobry den, pisete,ze den predem se zajaznikem domluvite cas doruceni… doufam,ze domluva je s tim kdo objednava. Rada bych aby to pro obdarovaneho bylo prekvapeni.
Dobrý den, doručujeme květiny vždy diskrétně, aby obdarovaná osoba měla překvapení. Čas doručení přijde Vám na Váš mobilní telefon s časem doručení květin pro obdarovanou osobu. Krásný den, Petra.
Dobrý den, voní tato růže nebo je to ta klasická krásné, ale bez vůně a dále se chci zeptat zda bude barva stejná jako na obrázku nebo mají růže i různé barevné variace. Děkuji
Dobrý den, každá růžička má svoji specifickou vůni, některá má
silnější vůni a jiná zase slabší. Tyto růže mají příjemnou zahradní
vůni. Tyto růže jsou specifické v tom,že jsou všechny krásně
žlutočerveně zbarvené,žádný květ není stejný .
Za celý tým Florea ,Vám přeji krásný den
Dobrý den, je možné dohodnout i dobu doručení?
Dobrý den, čas doručení Vám opravdu nejsme schopni slíbit. Budeme ho znát až den před doručením okolo 18.hodiny, kdy systém ze všech objednávek vypracuje trasy pro naše kurýry. Tím, že objednávky jsou z celé republiky, není možné dopředu předvídat v kolik hodin kurýr bude na konkrétním místě. Standardně doručujeme v rozmezí 8 –19 hodin. Čas je po vypracování tras automaticky zaslán. V SMS bude i kontakt na kurýra. Krásný den, Petra
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vydrží růže do neděle, když je objednám na pátek?
Dobrý den, při správné prvotní péči Vám květiny vydrží i déle. Kartičku s péčí o květiny dostanete od našeho kurýra, který Vám květiny bude doručovat. Krásný a pohodový den, Petra.