Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Africké prémiové růže Fire Flash, za příplatek doprava po ČR

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Renata

Dobrý den, vydrží růže do neděle, když je objednám na pátek?

Florea

Dobrý den, při správné prvotní péči Vám květiny vydrží i déle. Kartičku s péčí o květiny dostanete od našeho kurýra, který Vám květiny bude doručovat. Krásný a pohodový den, Petra.

Rhea

Dobry den!

Rikate, ze po 18.hodine rozesilate informace o casu doruceni a kontakt na kuryra. Pokud vim, ze se urcita hodina prijemci nehodi, muzu udany cas zmenit?

Florea

Dobrý den, v případě, že Vám nebude čas doručení vyhovovat, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 723350000. Krásný den za tým Florea, Petra.

Veronika

Dobrý den. Pokud bych zakoupila 100 růží – bylo by možné svázat je po 45ks, 40ks a 15ks, abych to nemusela převazovat? Díky.

Florea

Dobrý den, ano je to možné. Akce zde na slevomatu je na 100+květů růží, to je 20 stonků. Pokud by jste měla zájem o více stonků, je to samozřejmě možné a rádi Vám uvážeme Vámi požadovaný počet. Krásný den za tým Florea, Petra.

Lukáš

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, když objednám na adresu a den před doručením zjistím že mi to nevyhovuje , o kolik KM se dá změnit adresa ? Děkuji předem , hezký den.

Florea

Dobrý den, změna je možná v okruhu 5km nebo na trase kurýra. Krásný den za tým Florea, Petra.

Petr

Mám dojem, že máte uvedenou špatně délku růže (50 cm); na webových stránkách je 60 cm :-)

Slevomat.cz

Hezký den, Petře,

měl jste správný dojem, děkujeme za upozornění :) Růže jsou skutečně 50cm, nikoliv 60cm, na nabídce jsme ale měli špatně uvedený odkaz na stránky obchodu, to jsme již opravili :) Jistě růžemi potěšíte! Za Slevomat krásný den, Ivča

Kateřina Hritzová

Dobrý den,
je možné doručení až na 22.6.? Děkuji,Katka

Florea

Dobrý den, zakoupené vouchery je potřeba uplatnit nejpozději do 8.6.2018. Krásný den, Petra.

Luboš

Dobrý den, pokud si objednám 3 kusy, je možné je svázat do 1 kytice s cca 15 květy, nebo si kytici musím udělat sám až po doručení ?

Florea

Dobrý den. Ano, možné to je, rádi Vám uvážeme a doručíme rovnou celou kytici. Stačí si zvolit dárkové balení květin, které je ke každé naší objednávce zdarma. Budeme se těšit. Fajn den Vám přeji. Markéta

PAVEL STEPNICKA

Dobrý den, zakoupil jsem 3 růže a chci je dodat všechny na 1 adresu, budu muset mít zakoupeny 3 vouchery na dopravu nebo stačí jen 1 voucher? A jak mám koupit ty vouchery na dopravu když už jsem zakoupil vouchery na růže? Dekuji

Florea

Dobrý den. Pokud chcete doručení na jednu adresu, stačí Vám pouze jeden kupón na dopravu. Objednáte si ho úplně stejně, jako voucher na růže zde, či je možné dopravné uhradit až u nás na eshopu, záleží na Vás. Budeme se těšit na Vaši objednávku. Fajn den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

Petr

Takže je možné uvést dvě adresy doručení, první by platila do 15:00 a ta druhá od 15:00.Děkuji za odpověď.

Florea

Dobrý večer, ideální postup bude takový, pokud se s námi po obdržení sms s přibližným časem doručení (v případě, že nebude vyhovovat Vašim požadavkům) telefonicky spojíte. Adresu pak můžeme operativně v rámci jednoho města (kromě Prahy) změnit, případně přiřadit zásilku k trase jiného kurýra, který by okolo dané adresy jel v lepším čase, pokud to bude možné. Za tým Florea přeji krásný zbytek večera, Nella.

Michal Frank

Dobrý den, píšete, že čas doručení domluvit nelze. Ale je to možné alespoň orientačně (dopoledne/od­poledne)? Jak mám vědět, kam květiny objednat? Do 16 hodin jsem většinou v práci a poté doma, tak abych se s dovozem neminul.

Florea

Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města.
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​ Krásný den přeje Nella.

Pája Nová

Dobry den, pisete,ze den predem se zajaznikem domluvite cas doruceni… doufam,ze domluva je s tim kdo objednava. Rada bych aby to pro obdarovaneho bylo prekvapeni.

Florea

Dobrý den, doručujeme květiny vždy diskrétně, aby obdarovaná osoba měla překvapení. Čas doručení přijde Vám na Váš mobilní telefon s časem doručení květin pro obdarovanou osobu. Krásný den, Petra.

Eva Hanáková

Dobrý den, voní tato růže nebo je to ta klasická krásné, ale bez vůně a dále se chci zeptat zda bude barva stejná jako na obrázku nebo mají růže i různé barevné variace. Děkuji

Florea

Dobrý den, každá růžička má svoji specifickou vůni, některá má silnější vůni a jiná zase slabší. Tyto růže mají příjemnou zahradní vůni. Tyto růže jsou specifické v tom,že jsou všechny krásně žlutočerveně zbarvené,žádný květ není stejný .
Za celý tým Florea ,Vám přeji krásný den

Stanislav Němeček

Dobrý den, je možné dohodnout i dobu doručení?

Florea

Dobrý den, čas doručení Vám opravdu nejsme schopni slíbit. Budeme ho znát až den před doručením okolo 18.hodiny, kdy systém ze všech objednávek vypracuje trasy pro naše kurýry. Tím, že objednávky jsou z celé republiky, není možné dopředu předvídat v kolik hodin kurýr bude na konkrétním místě. Standardně doručujeme v rozmezí 8 –19 hodin. Čas je po vypracování tras automaticky zaslán. V SMS bude i kontakt na kurýra. Krásný den, Petra

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru