Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* romantika pod Tatrami: polopenze, neomezený wellness a vstup na zámek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na tel. č. +421 527 887 575 či e‑mailem na info@hotelhviezdoslav.sk nebo recepcia@hotelhviezdoslav.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Prodloužení pobytu: Je možné zakoupit více voucherů a prodloužit si tak pobyt
- Děti do 4,9 let zdarma bez nároku na lůžko.
- Děti do 11,9 let v pokojích kategorie Deluxe (možná 1 přistýlka) - 10 € / noc / dítě včetně všech služeb a bonusů, které mají rodiče.
- Děti nad 12 let nebo dospělá osoba - 40 € / noc (jarní pobyt), 42 € / noc (letní pobyt)
- Domácí mazlíčci: 15€/noc (malé plemeno psa)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den mam zajem o koupi poukazu mate volny termin nektere dny od 1.11.-7.11. prosim ?
Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,chci zakoupit poukaz pro dvě osoby,máte volný termín 23.-25.11.2018?
Dobrý den, Rendas, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobry den,prosim vas chtela bych koupit 2 vouchery (pro 4 osoby) bohuzel me to nejde koupit 2× (pouze 1×).Muzete mi prosim napsat,v jakem terminu mohu zakoupit 2 vouchery v tomto hotelu.Dekuji
pre preverenie dostupnosti 2 a viac izieb kontaktujte priamo recepciu s vybranym terminom
Dobrý den. Je možné při platbě kartou online zaslat zakoupený voucher
na uvedený email v objednávce ihned po doručení platby na Váš účet? Lze
to stihnout při zakoupení dnes do pátku 17.8.?
Děkuji za odpověď.
to je otazka na slevomat, nie na hotel
Dobrý den,
chtěli bychom si rezervovat termín 10 – 12. 10. 2018, ale bohužel podle
online rezervace máte jen k dispozici 1 pokoj. Potřebovali bychom pokoje 2,
protože jsem dva páry. Je možné toto nějak zajistit?
S pozdravem
J. Havelka
napiste e-mail priamo na recepciu
Dobrý den, máte volný termín 11–13.7? Děkuji.
Neuvádzate o ktorý variant máte záujem
V uvedenom termíne máme voľnú 1 x izbu Standard, 1 x izbu Deluxe v hl.
budove a 1 x izbu Deluxe v Depandance.
Pokiaľ máte záujem o rezerváciu, napíšte priamo recepcii
Dobrý den je u vás volno v termínu od 6.7–8.7? Děkuji za odpověď
nie
najblizsie volne terminy od 8.7.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat, zda je možné k vám docestovat autobusem z Popradu a zároveň pak cestovat autobusem či vlakem z vašeho hotelu dále po Tatrách?
Dobrý den, je možný pobyt 2dospělý + 2děti 7a7 let v termínu od 22.7 do 5.8.2018 na 8nocí. Je toto možné řešit nákupem 4 voucherů a děti doplatin u Vás? Mnohokrát děkuji Vitvar
ohladom kapacit a kalkulacie doplatkov kontaktujte priamo recepciu hotela
info@hotelhviezdoslav.sk
Dobrý večer, byl by volný termín pro 4 denní pobyt nekdy od 2.7.do 11.7 pro 4 dospělé a 2 male deti (2 pokoje)? Dekuji
od 8.7.
Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda volné termíny v kalendáři odpovídají i volným
kapacitám v hotelu. Tedy pokud vidím, že v kalendáři už to nenabízí
žádný červencový či srpnový termín, je již jisté, že při zakoupení
voucheru bez termínu není šance přímo na recepci hotelu získat
prázdninový termín? Děkuji
online termíny sú záväzne dostupné
pokiaľ nie sú, je možné, že hotel má voľné kapacity i napriek tomu
za preverenie priamo s recepciou nič nedáte
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je možné si pobyt prodloužit na 3 noci. Jaký by potom
byl případný doplatek za 3. noc a jak to udělat? Děkuji
samozrejme, pobyt je možné predĺžiť
doplatok v alikvótnej sume sa hradí priamo na recepcii
Dobrý den,
chtěli by jsme si koupit voucher letní pobyt v pokoji deluxe na 2 noci,
kolik by nás stálo rozšíření o 1 přistýlku dítě 17 let včetně
stravy a všeho co budeme mít my v ceně.
děkuji za odpověď a přeji pěkný den
Kocián
osoba 17 r. doplatok 50% z celkovej ceny pobytu
úhrada priamo v hoteli
Dobrý den,
je možné vytvoření slevové nabídku pro jednoho?
ano, ale priamo cez hotel
varianta pre 1 osobu na slevomate nie je v predaji
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ohledně neomezeného vstupu do wellness. Co všechno je přesně v ceně? Jde navštívit jacuzzi soukromě? A jak je to ohledně procedur a masáží?
https://www.hotelhviezdoslav.sk/wellness-centrum-harmonia
Do sáun majú VŠETCI hoteloví hostia prístup kedykoľvek počas otváracích
hodín 14,00–21,00 Pokiaľ máte záujem o privátny vstup, je to možné za
doplatok 7€/hod./os a to MIMO otváracích hodín, na základe objednávky na
recepcii
Dobrý den, chci se zeptat. Jaký budeme mít pokoj při zakoupení voucheru? Chtěli by jsme apartman. Děkuji za odpověď.
typ izby zalezi od typu zakupeneho voucheru-vid konkretny variant
pokial mate zaujem o apartman, je potrebne uviest do poznamky v rezervacii
za tento typ izby sa uctuju doplatky – vid sekcia Priplatky
Dobrý den, máte volno 1–3.10 18?
pre overenie dostupnosti kontaktujte priamo recepciu, pripadne si vyberte variant na konkretny zelany termin
Dobrý den , da se tento vouchr platit z příspěvků fksp? Pracuji pro Armádu ČR , děkuji za odpověď
to je otázka na slevomat
Dobrý den, máte ještě aktuálně volný pokoj pro dva od 18.6.-24.6.?
Měli bychom zájem o zakoupení tři voucherů a využít je hned za
sebou.
Děkuji
k dnesnemu dnu mame na tento termin volnu 1 izbu standard /neodporucame na
dlhodoby pobyt/ a jednu deluxe
pre rezervaciu je potrebne zaslat recepcii kod kuponov, do poznamky uvedte, ze
mate zaujem o suvisly pobyt
Dobrý den, měla bych zájem přijet se třemi dětmi – 11–9–4 je možné použit voucher? Dekuji
hotel nedisponuje izbou pre 5 pax (2 dospeli+3 deti)
mozete si rezervovat 2 izby na 2 vouchery
Dobrý den, je možné spojit 2vouchery dohromady?
ano
Dobrý den, bylo by možné si zakoupit 3 vouchery a spojit je v jeden na
týdenní pobyt? Máte volny pokoj od 18.6.-24.6.2018?
Dekuji
ano, je to mozne
uvedte v poznamke, ze mate zaujem o nadvaznost pobytov
zatial v termine 18.-24.6. mame volne kapacity
Dobrý den,
mám dotaz ohledně Wellness, je sauna soukromá, nebo privátní?
Předem děkuji za odpověď! :)
aký je vo Vašom ponímaní rozdiel medzi opznačením „soukromá“ a
„privátní“?
Do sáun majú VŠETCI hoteloví hostia prístup kedykoľvek počas otváracích
hodín 14,00–21,00
Pokiaľ máte záujem o privátny=súkromný vstup, je to možné za doplatok
7€/hod./os a to MIMO otváracích hodín, na základe objednávky na
recepcii
Dobrý den,
wellness centra Harmonie se nachází přesněji kde? Děkuji za odpověď
v budove hotela
Daji se vouchery scitat?
ano
Dobrý den, je možné se k vám dostat vlakem z Prahy? Děkuji.
Praha-Poprad (rýchlik Regio Jet, LeoExpres alebo ČD)
Poprad-Kežmarok osobný vlak, autobus, taxi
Jaká je cena za další noc při zakoupení vaucheru + prodloužení pobytu o 1 noc?
alikvótna v závislosti od varianty
Dobrý den,
Kolik by vyšla varianta pro 1 osobu?Je možná taková varianta?
žiaľ variant pre 1 osobu nie je
môžete si zakúpiť variant pre 2 osoby, alebo požiadať o cenovú ponuku
priamo hotel
Dobrý den, chtěl bych k vám vzít rodinu na víkend. Termin 25.-27.5.
2 x dospeli a 1× ditě 5 let.
Jak to máte s obsazenosti hotelu. Pokoj delux. Poprosim vás o nacenění.
Moc děkuji
kontaktujte priamo recepciu-telefonicky/mailom
Deti 8,6 a 2. Idealni by byly samozrejme dva pokoje. Dekuji za info.
2 zby sa samozrejme rezervovať dajú
Dobrý den, dostaneme se k vám vlakem? Díky moc.
záleží odkiaľ
Dobry den, takže s více detmi se u vas neubytujeme? Dekuji
kolko deti a v akom veku mate na mysli?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zajímalo by mne, zda a popřípadě kdy se bude tento pobyt nabízet i pro sezónu 2019? Žena má za měsíc narozeniny a velice rád bych ji toto věnoval jako dárek, nicméně z časových důvodů už nemáme šanci to stihnout tento rok, ba dokonce chci zažít atmosféru Tater na jaře. Moc díky za odpověď. S pozdravem, Honza Slavík
pravdepodobne áno
sledujte stránku, prípadne kontaktujte priamo hotel