Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervace nutná předem na tel. +421 917 997 229 nebo e‑mailem na info@kastielcicmany.sk – nahlaste jméno, příjmení, termín nástupu a telefon.
Dítě do 3,9 let bez nároku na lůžko zdarma; doplatek za polopenzi: 6 €/noc Dítě 4–11,9 let ubytování na přistýlce zdarma; doplatek za polopenzi: 12 €/noc Dítě 12–18 let ubytování na přistýlce za doplatek: 15 €/noc; doplatek za polopenzi: 12 €/noc
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Přeji hezký den . Mohl bych platit na místě když prjedeme. Děkuji a
přeji hezký den.
Slevomat.cz
Krásný den, pro zakoupení voucheru je třeba zaplatit předem.
Hezký večer!
Petra
dobrý den, Vaše nabídka se nám moc líbí, jen máme menší
problém..budeme cestovat a zajímalo nás, jestli je možné u vás uložit
potraviny v lednici. Omlouvám se za trochu hloupý dotaz, ale tím, že budeme
převážet i nějaké jídlo tak je to pro nás podstatné :-) Děkuji
Zámek Čičmany
Dobrý deň,
je nám ľúto, ale z hygienických dôvodov nemôžeme Vašu požiadavku
splniť.
S pozdravom
Peter Čabrák
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Přeji hezký den . Mohl bych platit na místě když prjedeme. Děkuji a přeji hezký den.
Krásný den, pro zakoupení voucheru je třeba zaplatit předem. Hezký večer!