Online termíny: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e‑mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,chci se zeptat prostřednictvím těchto dotazů,jelikož na
e-mail hotelu nikdo neodpověděl.Je možné z Vaší strany vystavit fakturu
pro zaměstnavatele.Slevomat mi řekl,že většina hotelů bez problému
vystavuje fakturu.
Hotel Royal Prague
Dobrý den,
bohužel faktury nevystavujeme.
S pozdravem,
Adriana Chalupová
Reservation Manager
Michaela Lišková
Dobry den, zaměstnavatel mi přispívá na relaxační pobyty. Jde vystavit
fakturu na zamestnavatele?
Dekuji
Hotel Royal Prague
Dobrý den,
bohužel na toto se musíte zeptat přímo Slevomatu, jelikož platba jde jejich
prostřednictvím.
S pozdravem,
Adriana Chalupová
Reservation Manager
Ludvík Hejda
Dobrý den,
měl bych zájem o čtyřdenní pobyt (3 noci). Kolik by mě stál doplatek
další noci se snídaní?
Hotel Royal Prague
Dobrý den,
cena se odvíjí dle aktuální obsazenosti. Prosím o sdělení konkrétního
termínu, a my Vám rádi nabídneme cenu na čtvrtou noc.
S pozdravem,
Adriana Chalupová
Reservation Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chci se zeptat prostřednictvím těchto dotazů,jelikož na e-mail hotelu nikdo neodpověděl.Je možné z Vaší strany vystavit fakturu pro zaměstnavatele.Slevomat mi řekl,že většina hotelů bez problému vystavuje fakturu.
Dobrý den,
bohužel faktury nevystavujeme.
S pozdravem,
Adriana Chalupová
Reservation Manager