Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Praha z nové perspektivy: Půjčte si elektrickou koloběžku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: provádějte předem na tel. 777 665 753 a nahlaste kód voucheru.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, když si koupím jeden voucher, platí to jen pro jednoho? Mužou nasednou dva za tu stejnou cenu na jednu koloběžku? Děkuji Daniel
Dobrý den, v ceně voucheru může jet jedna osoba. V případě, že chcete jet dva na jedné koloběžce, doplácí se na místě dle provozovatele 10 Euro za druhou osobu, jelikož se rychleji vybíjí baterie a dochází k většímu opotřebení. Pěkný den
Dobrý den,
přestože personál je ochotný a milý, dostalo se nám informací, že se
nějakou dobu nebude jezdit na koloběžkách vyobrazených v nabídce, na
které jsme se ptali. Ráda bych se jen zeptala, jestli se z tohoto důvodu
bude nějak prodlužovat doba k využití voucheru, platného do 31.5.2018,
když by ho nyní bylo možné využít jen na „horších“ strojích a
může se stát, že zakoupený voucher nestihneme využít?
Předem děkuji za odpověď
Zuzka
Dobrý den, Zuzko, informaci jsme prověřovali přímo s partnerem a ten nás ujistil, že se jezdí stále na uváděných e-koloběžkách. Prodloužení voucheru možné bohužel není. Pěkný den
Dobrý den,
informace, kterou vám poskytli, se rozhodně nezakládá na pravdě, protože
nám bylo sděleno, že mají všechny uvedené v nabídce mimo provoz a jezdit
je možné pouze na nějakých menších, horších a pomalejších (tuto
informaci jsme dohledali dle typu e-scooteru podle parametrů od výrobce,
doslova to takto neřekli).
Pokud vás partner takto oklamává a zákazníkům tvrdí něco jiného, je
s podivem, že jeho nabídka je stále aktuální. Pouze to vrhá špatnou
pověst na Slevomat.
Vzhledem k tomu, že mají několik nefunkčních koloběžek, je také
nemožné domluvit „normální“ vhodný termín, který se dá skloubit
s dalšími povinnostmi a aktivitami.
Děkuji za podrobnější prověření situace a za novou-pravdivější
zprávu.
Zuzka
Dobrý den, Zuzko, pokud máte konverzaci v písemné podobě, prosím, jestli nám ji můžete zaslat na vip.podpora@slevomat.cz, případně tam směřovat veškerou další konverzaci pro možnost vyhledání způsobu řešení. Jedná se o první stížnost a bez něčeho, čím by bylo možné argumentovat je prokazování velmi obtížné, jelikož obchodník si stojí za svým, že se opravdu jezdí na strojích uvedených v nabídce. Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, Zuzko, celou situaci jsme osobně prověřili všemi dostupnými prostředky jako běžní zákazníci. Od osobní návštěvy, přes e-mail až po telefonický hovor. Máte pravdu v tom, že jeden typ e-koloběžek je skutečně v opravě kvůli vadné komponentě. V nabídce však nikde neuvádíme konkrétní typ, na kterém se jezdí a všechny ostatní druhy má obchodník v provozu. Komunikace s personálem je opravdu velmi příjemná a snaží se zákazníkům vše osvětlit a vybrat nejvhodnější variantu. V obrázcích u nabídky jsou vyfoceny další druhy koloběžek na kterých se může jezdit. V případě, že se rozhodnete nabídku nevyužít popřípadě se nedohodnete na vhodném termínu jízdy, můžete požádat o refundaci voucheru v kreditech na e-mailové adrese vip.podpora@slevomat.cz. Pěkný den
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli tu hodinu na pojedeme sami když budeme 2 nebo s námi pojede nějaký průvodce.
Dobrý den, je to bez průvodce.
Hezký den. V nabídce stojí jízda Prahou na elektrické koloběžce, ale když nabídku rozkliknu, jedná se o e-scooter. Předpokládám tedy jízdu na scooteru a můj dotaz se týká věku – může s námi na tomto e-scooteru i 14letý syn?
Dobrý dem Šárko, zjišťoval jsem informace u kolegů a jedná se o to jedno a to samé :) U nabídky je uvedeno, že se jízda doporučuje u dětí od 12 let. Pěkný den, Tibor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Proč Slevomat neudělá mystery shopping a nezavolá tam jako zákazník a hned bude Slevomat vědět jak to je s nabídkou?
Ono je jednodušší žádat po zákaznících, aby něco dokazovali, místo proaktivní a prozákaznické řešení najít, vymyslet a hlavně samostatně udělat
Co vy na to SLEVOMATE
Dobrý den, Václave, pokud zákazník zjistí nějakou chybu v nabídce a komunikuje o tom s obchodníkem, potřebujeme maximální množství informací ohledně dané komunikace, tak jako je to běžné v případě reklamace jakékoliv jiné služby či věci, tak aby nedošlo k mystifikaci obchodníka nebo zákazníka. Poté samozřejmě situaci řešíme v kooperaci se zákazníkem i obchodníkem. Danou věc jsme prověřili jako běžný zákazník několika způsoby a nabídka normálně funguje. V nabídce je zobrazeno několik typů e-koloběžek a vždy je nějaká k dispozici. Jeden typ e-koloběžky je momentálně v opravě, ale nikde v nabídce není uvedeno, že by se jezdilo pouze na tomto typu. Co se týká Vaši připomínky prozákaznického přístupu, se zákaznicí jsme se kontaktovali a věc řešíme e-mailem, protože diskuze slouží k dotazům a ne hledání řešení v případě vzniku komplikace. Pěkný den