Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dovolená v Praze s neomezeným wellness, fitness a bohatou polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte na e‑mailu revenue@tophotel.cz nebo na tel. 267 284 260.
- Možnosti sčítání voucherů: Ano, vouchery můžete sčítat a pobyt si prodloužit.
- Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
- Dítě do 3 let se snídaní zdarma
- Dítě ve věku 4–8 let s polopenzí za 590 Kč/noc
- Dítě ve věku 9–15 let s polopenzí za 750 Kč/noc
- Osoby od 15 let včetně polopenze za 890 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 140 Kč/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den četla jsem že nemáte ve wellnes zupany je možné si je za příplatek zapůjčít?
Bohužel, v našem hotelu nemáme župany k dispozici.
Děkuji za pochopení!
Dobrý den
Termín 26.10, 27.10, 28.10, měli by Jste volný pokoj pro dva?
Děkuji za odpověď Dudek
Ano, v tomto termínu máme dostupnou kapacitu pokojů.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na volný termín 5–7.10 pro dvě osoby a jak je to u Vás s parkováním? Děkuji mnohokrát.
Dobrý den,
tento termín je již plně obsazený. Parkování je možné přímo před
hotelem.
Dobrý den, máte volno v termíny 19.-21.10.?
Dobrý den,
tento termín již není dostupný.
Dobrý den máte volný termín na 2 noci pro 2 osoby 5–7.10?popřípadě nějaký víkend v listopadu?
Bohužel, termín 5.-7.10. máme již obsazený. Pro ověření dostupnosti víkendových termínů v listopadu, kontaktujte prosím přímo hotel. Děkujeme!
Dobrý den, potřebuji vědět zda platí slevy i na rok 2019.
Dále prosím o zjištění volného termínu 1.2 – 3.2. 2019 pro tři
osoby. Děkuji Budišová
Dobrý den, Jano, nabídka je platná do 30. 11. 2018. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel :) Pěkný den
Dobrý den,
měla bych zájem o prodloužený víkend s kamarádkou v termínu 6.12.
2018. Nabízíte ubytování také v tomto termínu?
Dobrý den,
vždy prosíme o ověření volných termínů na telefonním čísle
267 284 302 jelikož obsazenost se rychle mění.
Děkuji za pochopení
Dobrý den chtěl bych pokoj superior pro 2 osoby od 25–28.9.byl by volný děkuji.
Ano, v tomto termínu máme dostupný pokoj typu Superior,
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro dva od 15.10. do 18.10. Děkuji
Ano, v tomto termínu máme dostupnou kapacitu pokojů.
Dobrý den, jsme parta 5 osob a chtěli bychom zakoupit vouchery, které jsou však vždy pro dvě osoby. Je možné, zajistit 1× pro jednu osobu? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
voucher pro 1 osobu není možné zajistit.
Dobrý den,
Máte ještě volné 2 dvoulůžkové pokoje,v termínu 28.-30.9.2018?
Děkuji,Martínková
Dobrý den,
v uvedeném termínu již nemáme dostupnou kapacitu.
Dobrý den,
co znamná „VIP snídaně“ oproti „snídani“?
děkuji
Dobrý den, veškeré dotazy ohledně ubytování a stravy prosím pište na email revenue@tophotel.cz Děkuji a přeji krásný den!
Dobrý den,chtěla bych koupit pobyt k Vám do hotelu v období od 8–10.6.pro dvě osoby.dekuji Jachymová
Dobrý den, veškeré dotazy ohledně ubytování prosím pište na email revenue@tophotel.cz Děkuji a přeji krásný den!
Dobrý den,byl by volný termín 8–10.6.2018?Dva dospělí a syn 8 let.Pokud ano za jakou cenu? Děkuji Roubalová
Dobrý den, veškeré dotazy ohledně ubytování prosím pište na email revenue@tophotel.cz Děkuji a přeji krásný den!
Dobrý den , chtěla bych koupit pobyt na 4 až 5 dní v hotelu TOP HOTEL PRAHA, pobyt začátek srpna od 6.8. Je možno už nyní? Děkuji.
Dobrý den, veškeré dotazy ohledně ubytování prosím pište na email revenue@tophotel.cz Děkuji a přeji krásný den!
Dobrý den. Ráda bych koupila své kamarádce a její mamince tří denní
pobyt u vás v hotelu. Chci využít balíček pro dvě osoby se snídaní a
večeří. Má dvě děti, které bude chtít vzít určitě s sebou. Jak
k danému balíčku při objednat jedno dítě 10let a druhé 15 let? Pokud je
to vůbec možné!?
Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den,
veškeré dotazy ohledně ubytování prosím pište na email revenue@tophotel.cz
Děkuji a přeji krásný den!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je volný termín 24 – 26.10 pro dvě osoby?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dostupné termíny si prosím ověřujte vždy na telefonním čísle 267 284 260