Rezervace: z důvodu omezené kapacity míst je třeba si zamluvit stůl nejméně den předem. Rezervovat můžete e‑mailem marketing@itmgroup.cz nebo Facebooku (piště do zpráv). Z důvodu vytíženosti bistra přes den není možné využít telefonní kontakt.
Zrušení nebo změnu termínu rezervace je nutné provést nejméně den předem, jinak voucher propadá. Nakupují zde a dováží pro vás čerstvé suroviny a potřebují tedy vědět včas, jestli se na vás mohou těšit.
Dobrý den.
2 dny nereagujete na mail, ani na FB zprávu a uvedené telefonní číslo
není dostupné. Zajímalo by mne tedy, jak lze termín na brunch opravdu
reálně rezervovat? Jak dlouho je u vás běžné čekat na odpověď?
Slevomat.cz
Dobrý den, mrzí nás, že se Vám nedaří s restaurací spojit. Situaci
jsme prověřovali a jednalo se o technickou komplikaci na straně
provozovatele. Na odstranění nedostatku pracuje a máme přislíbenou rychlou
nápravu. Nicméně situaci monitorujeme a ještě Vás budeme kontaktovat
ohledně řešení. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
2 dny nereagujete na mail, ani na FB zprávu a uvedené telefonní číslo není dostupné. Zajímalo by mne tedy, jak lze termín na brunch opravdu reálně rezervovat? Jak dlouho je u vás běžné čekat na odpověď?
Dobrý den, mrzí nás, že se Vám nedaří s restaurací spojit. Situaci jsme prověřovali a jednalo se o technickou komplikaci na straně provozovatele. Na odstranění nedostatku pracuje a máme přislíbenou rychlou nápravu. Nicméně situaci monitorujeme a ještě Vás budeme kontaktovat ohledně řešení. Pěkný den