Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Nový střih pro všechny délky vlasů u Václavského náměstí

4,3 / 5 Kadeřnictví Renáta - Kadeřnictví Dlouhá Praha - Nové Město  (mapa) 120 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Hana Hypo Škopová

Vazena pani, dekuji za veskery vas cas. Situaci jsem doresila ke sve spokojenosti. Hezky den.

Studio R

To jsem moc ráda.Hezký den

Hana Hypo Škopová

Dobrý den, chování kadeřnice je zajímavé sledovat. V pátek tu nechala reakci na můj příspěvek, ve kterém vysvětlila svůj postup, uvedla minimálně jednu nepravdivou informaci a dala najevo, že o mě jako zákaznici zájem nemá. Dokonce vyzvala Slevomat, aby moji objednávku zrušil. Nyní jdu kontrolovat stav a zjišťuji, že svoji reakci smazala. Co bude dál? Pro mě je to obrovská zkušenost, jak s konkrétní službou (začetla jsem se do hodnocení až zpětně, což normálně nedělám… ale už určitě budu), tak také se Slevomatem, jak dlouho mě nechají v této situaci. Logicky za stávající situace, bez reakce, nemohu navštívit jiné kadeřnictví, protože pokud nebude objednávka zrušena, budu muset využít služeb tohoto podniku a samozřejmě tam již nepřijdu ostříhaná… ve výsledku se to může natáhnout na dva měsíce od zakoupení… prosím tímto o řešení. Prosím kohokoliv ze Slevomatu, prosím, zrušte mi tuto objednávku, kredity využiji jinde, děkuji moc.

Studio R

Vážená paní,po tel.rozhovoru s Vámi,jste mi sdělila,źe pokud nebudu dělat to co chcete vy ,źe se podle toho zařídíte.Myslela jste tím vrácení fin.částky,když jsem vyzvala partnera -Slevomat,aby Vám vyhověl v tom okamžiku tvrdíte,že o Vás nejevíme zájem jako o zákazníka.Roz­hodněte se co vlastně chcete.

Hana Hypo Škopová

Dobrý den, kadeřnici se nemohu několik dní dovolat, když mi telefon konečně zvedne, řekne mi, že mi nedokáže říci, jak dopředu mě může objednat, nemá ani rámcovou představu a že u sebe nemá pro změnu notýsek. Když ji poprosím o zpětné zavolání, odpoví mi, že neví, zda si vzpomene, že „nás volá asi dvacet“. Po takovém jednání služby již nechci využít, jak mám postupovat? Mám právo na vrácení peněz? Děkuji za odpověď.

Ester

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, na jaký nejbližší termín bych se mohla případně objednat?

Předem děkuji za odpověď.

Studio R

Zavolejte prosím po 1.5

Zdenka Dolanská

Dobry den,chtela bych se zeptat,nemohu najit Vasi otviraci dobu.Koupila jsem si vouscher a chtela bych Vas navstivit.Vzhledem k tomu,ze jsem pres tyden pracovne vytizena,chtela jsem prijit o vikendu.Budu tedy zkouset volat na dane cislo.dekuji Zdenka

Studio R

Děkujeme

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru