V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Voucher zakoupený do 30.4.2018 nebo ubytovaný do 30.4. 2018 platí
mimořádná akce – obědy zdarma?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, jedná se o zakoupený pobyt. Pěkný den, Tibor
Vávrová Vlasta
Dobrý den,
mám dotaz , zda je možnost si k tomuto pobytu zakoupit ještě 2 nebo
případně 3 další dny, vše bych chtěla hradit přes poukázky sodoxo.
zájem bych měla o termín v měsíci červnu. Sdělte mi prosím termín
k výběru,
Depandance** San André II. s polopenzí a all inclusive light na nápoje
Vávrová
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto, jak je u nabídky uvedeno – informace ohledně
volných termínů zjistíte na e-mailu penzion.sanandre@gmail.com
či tel. +421 908 904 629 Pěkný den, Tibor
Veronika
Dobrý den, chtěli bychom si zakoupit dva vouchery na tři noci a k tomu
ještě doplatit noc sedmou. Jaká by byla cena za noc s polopenzí
v zářijovém termínu? A je možné zaplatit pobyt fakturou? Děkuji moc za
odpověď. Kopcová
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Více informací včetně ceny, na kterou se ptáte, se dozvíte přímo
v hotelu na e-mailu penzion.sanandre@gmail.com
či tel. +421 908 904 629.
Pěkný den, Tibor
Marcela Zatloukalová
Dobrý den, je na Vás ještě nějaký jiný kontakt než t.č. a email,
který máte uvedený na tomto slevovým portále nebo na Vašich webových
stránkách ?Pokouším se k Vám již 4 dny dovolat ohledně ověření
termínu dostupnosti ubytování a bohužel bezúspěšně. Na email, který
jsem Vám zasílala 14.4.,také nikdo nereagoval.
Děkuji za odpověď. Marcela Zatloukalová
Veronika Kopcová
Dobrý den, prosím, je možné vouchery sčítat? Tedy, zakoupit si dva
4denní a tudíž u Vás strávit 6nocí? Jednalo by se o pobyt v září.
Děkuji za odpověď. S pozdravem Kopcová
San André
Dobrý deň,
vouchre je možné spájať a tak si vytvoriť dlšiu dovolenku. Tešíme sa na
stretnutie s Vami :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Voucher zakoupený do 30.4.2018 nebo ubytovaný do 30.4. 2018 platí mimořádná akce – obědy zdarma?
Dobrý den, Marie, jedná se o zakoupený pobyt. Pěkný den, Tibor