Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Tři pohodové víkendové dny na Vysočině: jídlo a neomezený vstup do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dodatečné informace na čísle 603 299 001 nebo na mailové adrese info@penzionbodlak.cz.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
měla bych zájem pobyt ve vašem penzionu v termínu 5. až 7. 5.
v rezervaci mě to na tento termín nepustilo. Bylo by to možné?
Děkuji za odpověď H. Pelcáková
Dobrý den. Děkujeme za Váš zájem. V tomto období máme volný termín 4. – 6. 5. 2018 (pátek až neděle). Krásný večer. Penzion Bodlák
Dobrý den, uvádíte platnost až do prosince, ale k dispozici jsou termíny pouze v dubnu a květnu. Budete termíny rozšiřovat, nebo to už je všechno, co je v nabídce?
Dobrý den. Moc děkujeme za váš zájem. V brzké době budou termíny navýšeny. S pozdravem penzion Bodlák
Dobrý den. Je možné si pobyt zarezervovat v červenci 2018, konkrétně
termín od 10.7. Do 12.7.?
Děkuji za odpověd
Wegnerová
Dobrý den. Moc děkujeme za Váš zájem. Je mi líto, ale tento termín je
plně obsazen.
S pozdravem penzion Bodlák
maca v kolik hodin je mozne se ubytovat
Dobrý večer. Ubytování je možné vždy od 14 hodin.
S pozdravem penzion Bodlák
Dobrý den. Je możnė dokoupit polopenzi? Ivan
Dobrý večer.
Moc děkujeme za váš zájem.
Je mi líto, ale večeře dokoupit nelze. V okolí penzionu jsou tři
restaurace, kam lze na večeři zajít (stačí vyloženě přejít přes
silnici). S pozdravem penzion Bodlák
Dobrý den,
ale my bychom jeli mimo víkend.
Kaminská
Dobrý den paní Kaminská. Je mi líto, ale jiné, než víkendové termíny nenabízíme, neboť pobyty v týdnu máme plně obsazeny na celý rok 2018. Přeji krásný den.
Dobrý den,
proč není penzion vhodný pro pobyt s dětmi? Chtěli bychom jet s dvěma
vnučkami ve věku 6 let.
Děkuji Kaminská
Dobrý den. Děkujeme za váš zájem. Na víkendové wellness pobyty nenabízíme pokoje s přistýlkami. Krásný den. Penzion Bodlák
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o termín 25. – 27. 5. Budete vypisovat i tento termín. Děkuji.
Dobrý den. Moc děkujeme za Váš zájem. Bohužel, tento termín k dispozici nebude. S pozdravem penzion Bodlák