Dobrý den, dne 17.4.2018 jsem z mého účtu č. 220170183/0800 uhradila
639 CZK za voucher v hodnotě 800 CZK v restauraci Onos. V této době
nebyly ještě tyto vouchery vyprodány. Do dneška jsem nedostala ani voucher,
ani žádnou zprávu. Vzhledem k tomu, že jsem si mezitím byla restauraci
otestovat a moc jsem byla spokojená ve všech ohledech, jsem tímto přístupem
překvapená. V nabídce se uvádí při platbě z účtu prodlení 4 dny, a
ty už uplynuly .
S pozdravem,
Marie Čapková
Marie Čapková
Dobrý den, k mému minulému dotazu ohledně voucheru sděluji, že je vše
v pořádku, voucher byl odeslán včas, ale spadl do spamu, kam mě nenapadlo
se podívat. Omlouvám se a mám radost, že můj dojem o solidnosti Taverny
Onos byl správný. Těším se na další návštěvy této pěkné autentické
řecké taverny.
S pozdravem,
Marie Čapková
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, voucher jsme Vám posílali již 17.4. na e-mail. Zkuste
se podívat do složky Spam nebo Hromadné, kam občas voucher zapadne. Taktéž
jej najdete ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Pěkný den, Tibor
Jarka
Dobrý den.
Je možné jídlo s sebou?
Děkuji Jarka
Andrej Koubek
Dobry den, je mozne zakoupit treba dva poukazy a zkombinovat je pri jedne
navsteve? Diky
Slevomat.cz
Krásný den, Andreji. :) Ano, vouchery můžete takto kombinovat.
Zdraví Janča
Romana Rašovská
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli máte v nabídce také řecké víno –
Retsinu,
v nápojovém lístku jsem ji nenašla.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezké Velikonoce!
Romana R.
Taverna Onos
dobry den. ano mame retsinu :)
Plšková Růžena
Dobrý den je také možné jídlo pro vegany? děkuji Plšková
Taverna Onos
ano mame moc vegany jidlo :) dekujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dne 17.4.2018 jsem z mého účtu č. 220170183/0800 uhradila 639 CZK za voucher v hodnotě 800 CZK v restauraci Onos. V této době nebyly ještě tyto vouchery vyprodány. Do dneška jsem nedostala ani voucher, ani žádnou zprávu. Vzhledem k tomu, že jsem si mezitím byla restauraci otestovat a moc jsem byla spokojená ve všech ohledech, jsem tímto přístupem překvapená. V nabídce se uvádí při platbě z účtu prodlení 4 dny, a ty už uplynuly .
S pozdravem,
Marie Čapková
Dobrý den, k mému minulému dotazu ohledně voucheru sděluji, že je vše v pořádku, voucher byl odeslán včas, ale spadl do spamu, kam mě nenapadlo se podívat. Omlouvám se a mám radost, že můj dojem o solidnosti Taverny Onos byl správný. Těším se na další návštěvy této pěkné autentické řecké taverny.
S pozdravem,
Marie Čapková
Dobrý den, Marie, voucher jsme Vám posílali již 17.4. na e-mail. Zkuste se podívat do složky Spam nebo Hromadné, kam občas voucher zapadne. Taktéž jej najdete ve svém účtu v sekci Mé nákupy. Pěkný den, Tibor