Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax i poznání v Třebíči: polopenze a příp. vstupy do památek a aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na e‑mailu info@hotelcernyorel.cz nebo tel. 606 094 188, 568 420 202. Při rezervaci nahlaste kód zakoupeného voucheru.
- Možnost sčítání voucherů: Pokud byste si Třebíč rádi užili déle, kupte více voucherů a pobyt si prodlužte. Dají se sčítat.
- Dítě do 3,99 let: pobyt s rodiči na lůžku zdarma.
- Dítě od 4 do 14,99 let: 250 Kč/noc na plnohodnotném lůžku vč. snídaně, nebo 390 Kč/noc vč. polopenze.
- Osoby nad 15 let: 390 Kč/noc na plnohodnotném lůžku vč. snídaně nebo 490 Kč/noc vč. polopenze.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc (pouze malé plemeno)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
DOBRÝ DEN,
máte volno v příštím týdnu některé tři dny od 23.7 do
28.7 děkuji
Dobrý den,
je prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 10.7. – 13.7.2018. (Dotaz
jsem napsal i na váš oficiální mail – omyl)
Děkuji
Dobrý den, informace o dostupných kapacitách hotelu naleznete přímo v nabídce. Stačí rozkliknout danou variantu a poté kliknout na tlačítko Koupit na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář s volnými místy v hotelu. Vámi poptávaný termín však není bohužel k dispozici. Pěkný den
Je prosím volný termín od15–17 červenec pro 2 osoby
Dobrý den, bohužel, tento termín je již obsazen. Přeji hezký den recepce
Dobrý den. Máte prosím možnost uskladnění vlastních kol v uzamykatelných prostorech?
Dobrý den, ano, je to možné. S pozdravem recepce
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda máte ještě volný 2 lůžkový pokoj na termín od 19.6. do 21.6. popřípadě nějaký jiný. Děkuji za odpověď. Koblihová
Dobrý den, ano Vámi vybraný termín je stále volný. S pozdravem recepce
Dobrý den,
proč je výhodná nabídka až od srpna 2018? Děkuji MB
Dobrý den, nabídka platí od 2.4. do 2.9. 2018. S pozdravem recepce.
Dobrý den. U příplatků DĚTI píšete, že osoby starší 15 let platí 490 Kč za noc vč. polopenze. Platí to i pro dospělé, kdyby se k nám chtěl někdo přidat? Děkuji.
Dobrý den,
toto platí v případě, že by dotyčný byl s Vámi na pokoji. Pokoj
zvlášť už je za cenu voucheru.
Paní Procházková, děkuji za rychlou a vyčerpávající odpověď. Zakoupím voucher s on-line rezervací pro 2 osoby na 29.4. – 1.5.2018. Jak je to s parkováním zdarma, je to přímo v hotelu? Je nutné rezervovat? Pěkný den.
Hotelové parkoviště je hostům k dispozici zdarma a je za hotelem. Nejdříve bych Vás poprosila, aby jste si zaparkovali na náměstí a dostavili se k nám na recepci, kde Vám podrobně vysvětlíme jak se na parkoviště dostat. Není nutné si rezervovat parkovací místo! K. Procházková
Dobrý den, je možno u vás uložit bezpečně jízdní kola?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, máme v hotelu prostor kam uzamykáme jízdní kola hostů. Máme pro hosty k dispozici i vlastní kola k zapůjčení, pokud by jste měli zájem. Hezký den! K. Procházková
Dobrý den, uvažuji o koupi voucheru na termín ne 29.4. – út
1.5.2018. Máte volno? Bude vstup do hlavních památek omezen v pondělí
30.4.?
Děkuji
Dobrý den, v tomto termínu máme volný 2-lůžkový pokoj. Volala jsem do Baziliky a Synagogy, bylo mi řečeno, že jsou tyto památky přístupné bez omezení, jen s malým doplněním, že bude v Bazilice 30.4.2018 ve 14 hodin probíhat prohlídka s průvodcem v NJ. Hezký den! K. Procházková
Pokud to není nutné, tak nejspíš ne. Jak jsem psala, syn bude mít jídlo
pro kojence, dcerka si teda vezme od nás nebo objednáme z jídelního lístku
:)
V blízké době voucher zakoupíme a budeme Vás kontaktovat ohledně
rezervace termínu 7.7–11.7.2018. Ještě bych se chtěla zeptat, jak je to
s pokoji, když by s námi jen na jednu noc chtěla přijet dospělá osoba
navíc? Musí mít svůj pokoj? Jak by se tohle dalo vyřešit?
Děkuji,
Zelinková.
Paní Zelinková, mohla bych Vás poprosit, jestli by jste mi mohla zítra zavolat, abychom tyto možnosti mohly spolu projednat? A nebo jestli Vás mohu požádat o telefonní číslo, tak bych Vám zatelefonovala sama.. Pracovní doba mi začíná v 10.00 hodin. Předem Vám děkuji za odpověď! K. Procházková
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak je to s dětmi mladšími 4 let a
polopenzí. Jsme 4-členná rodina, synovi v době, kdy bychom chtěli k Vám
do hotelu na pobyt vyrazit, bude 10 měsíců, ten bude jíst jídlo, které
pro něj vezmeme z domova, ale máme 3-letou dcerku, tak jsme se chtěli
zeptat, zda se nějak řeší polopenze i pro ní? Přece jenom toho tolik
takhle malé děti nesní.
Děkuji,
Zelinková Jana.
Dobrý den, většinou rodiče řeší polopenzi pro děti od 5-ti let.
Menší děti jí jídlo s rodiči nebo jim objednávají cokoli z jídelního
lístku. Jestli to chápu správně, tak Vy by jste pro děti zřejmě polopenzi
nechtěli, že?
Přeji Vám hezký den! K. Procházková, recepce
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volný dvoulůžkový pokoj
v termínu od 13.6.-15.6.2018 a zda můžu uplatnit voucher v hodnotě 2990,
který je v nabídce Slevomatu.
Děkuji za odpověď.
Lánová
Dobrý den, ano, v tomto termínu máme volný 2-lůžkový pokoj. Pokud si
chcete zakoupit pobyt ze slevového portálu, mohla bych vás poprosit, jestli
by jste nám mohla zaslat číslo voucheru na info@hotelcernyorel.cz?
Mockrát Vám děkuji!
K. Procházková, recepce
dobrý den měli by jste volno v termínu 5.7 – 7.7.2018 ,3 dny ,2 noci pro dvě osoby,děkuji Procházková
Dobrý den, ano, tento termín je prozatím volný. Přeji hezký den. Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možnost jen pro jednu osobu?
Dobrý den,
bohužel, balíčky jsou tvořeny pro dvoulůžkový pokoj. Přeji hezký den. Recepce