Otevřené vouchery: Ověření volné kapacity a rezervace předem v době od 8:00 do 21:00 na 043/492 41 69, 0907 200 653, 0905 356 211, 0905 528 985 nebo e‑mailem na info@penzionpanda.sk, případně přes stránku penzionu.
Je nutné prokázat se platným voucherem
Možnost prodloužení pobytu spojením několika voucherů.
Online termíny:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Máme rezervaci na penzion Panda v termínu od 11.5.2018(pátek)
do pondělí 14.5.2018(pondělí) 4 dny –3 noci s polopenzí. Chtěli
bychom provézt úhradu pobytu, abychom mohli nahlásit číslo vocheru.
Slevomat.cz
Dobrý den, stačí si tedy vybraný termín vybrat z kalendáře a nebo si
vybrat variantu bez termínu pokud jste již v hotelu rezervaci prováděl a
kliknout na Koupit na termín nebo bez termínu a následně provést úhradu.
Pěkný den
Lucie Uherkova
Dobry den, mate prosim pokoj 2× dospeli+2× deti(3,8let polopenze) od
5.5–8.5?Dekuji Uherkova Lucie
Penzión Panda
Dobry den
Mozte mi prosim zaslat vase telefonne cislo na adresu info@penzionpanda.sk
prosim?
Ozvem sa Vam obratom a opisem moznosti.
Dakujeme
PANDA
Petr Pavek
Jsme dva a máme čtyřleté dítě. Je varianta i pro nás?
Penzión Panda
Ano volajte č.t.0905528985
Libuše Štiborová
jak uplatnit 1050 kreditů
Penzión Panda
Poprosíme Vás oznámte nám o aké kredity sa jedná?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Máme rezervaci na penzion Panda v termínu od 11.5.2018(pátek) do pondělí 14.5.2018(pondělí) 4 dny –3 noci s polopenzí. Chtěli bychom provézt úhradu pobytu, abychom mohli nahlásit číslo vocheru.
Dobrý den, stačí si tedy vybraný termín vybrat z kalendáře a nebo si vybrat variantu bez termínu pokud jste již v hotelu rezervaci prováděl a kliknout na Koupit na termín nebo bez termínu a následně provést úhradu. Pěkný den