Otevřené vouchery: Rezervace provádějte předem na e‑mailu recepcia@hotelpodzamkom.sk nebo tel. +421 46 5185 100. Na stejných kontaktech si předem ověřte dostupné kapacity.
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Na fotkách je bazén, ale u popisu hotelu o tom není zmínka, je v hotelu a v ceně?
Dobrý deň p. Jiránková,
máme vyhrievaný bazén priamo u nás v Hoteli. 8×4×m a hĺbku má 110cm. je v cene pobytového balíčku tak ako celý wellness okrem masáží.
Pekný deň.