Netermínová varianta: rezervaci proveďte co nejdříve po nákupu voucheru výhradně na mailu toc@heliosjeseniky.cz
Při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Domácí mazlíčci: Pes 300 Kč/noc (vstup do restaurace není s ohledem na ostatní hosty z hygienických a bezpečnostních důvodů psům a jiným zvířatům umožněn. Na venkovní letní terase pes být může.)
Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobrý den,
je možné zakoupit pobyt na 3 nebo 4 noci?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Patáková, v rámci této akce bohužel nelze. Pro
individuální poptávku můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu toc@heliosjeseniky.cz
nebo telefonním čísle 733 539 377. Pěkný den, Tibor
Gaby
Dobrý den, je možné mít i např. dvoulůžkový pokoj superior?
Hotel Toč
Dobrý den,
velmi nás těší Váš zájem o naše služby.
Dvoulůžkový pokoj superior je možné obsadit za poplatek s navýšením 15%
z ceny pobytu.
Recepce hotelu Toč***.
Iva
Když jsem byli v hotelu Toč před rokem, byl součástí nabídky i vstup
do welness v hotelu Helios. To už není?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo, v rámci této nabídky je mimo jiné 50% sleva do wellness
centra Helios (neplatí pro již zvýhodněné ceny). Pěkný den, Tibor
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné zakoupit pobyt na 3 nebo 4 noci?
Děkuji
Dobrý den, paní Patáková, v rámci této akce bohužel nelze. Pro individuální poptávku můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu toc@heliosjeseniky.cz nebo telefonním čísle 733 539 377. Pěkný den, Tibor