Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jarní pohodový pobyt ve Špindlerově Mlýně: polopenze i neomezená sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242. Následně s kódem voucheru proveďte rezervaci termínu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 2,9 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Dítě 3–14,9 let s ubytováním a stravou:
- Jaro: 900 Kč/2 noci, 1200 Kč/3 noci, 1500 Kč/4 noci
- Zima: 1290 Kč/2 noci, 1690 Kč/3 noci, 2090 Kč/4 noci
- Starší osoby hradí vždy polovinu ceny vybraného balíčku (včetně všech služeb)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/auto/noc
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,mám zájem o nákup voucheru se snídaní pro dva na termín 4.5.-6.5.2018?Chtěla bych se zeptat kolik by byl příplatek za tři dět a zda je možná přistýlka?děti 1rok, 8let, 12let. Děkuji
Dobrý den, paní Manhartová,
děkujeme za váš zájem.
Nabízíme pobyty s polopenzí.
Děti do 3 let jsou zdarma bez nároku na lůžko a na stravu, ale můžeme
vám nabídnout dětskou postýlku za 100 Kč na pobyt.
Dítě od 3 do 14 let je za 900 Kč na dvě noci s polopenzí. Dohromady
tedy 1800 Kč.
Pokud budete chtít rezervovat pokoj, napište mi na: info.hotelklik@gmail.com.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Hezký den, rád bych pobyt v hotelu Tři růže ve Špindlerově
mlýně"Zimní sezóna, kdykoli včetně víkendů
2 osoby, 3 dny (2 noci) – Období do 15. 4. 2018". Dejte mi prosím,
pokud možno urychleně, vědět dostupnost termínu os 22.3 (čtvrtek) do 24.3.
(sobota). Děkuji a zdravím. MR
Dobrý den, pane Ruferte,
děkujeme za zájem o naše služby.
Máme volno v termínu 21. – 23. 3., nebo 25. – 27. 3.
Pokud trváte na tomto datu, můžu vám nabídnout náš SkiHotel Lenka.
Napište mi na e-mail: info.hotelklik@gmail.com,
jak jste se rozhodl.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na dostupnost v termínu 31.3.-2.4.
Předem děkuji, Gabriela Divišková
Dobrý den, paní Divišková,
děkujeme za váš zájem.
V Alpském hotelu už volno v tomto termínu nemáme. Ale mohu vám nabídnout
náš SkiHotel Lenka. Kontaktovat mě můžete zde: info.hotelklik@gmail.com.
S pozdravem, Nikola, recepce.
Dobrý den, je možný pobyt 2 dospělý + 3 děti? A je možná platba
přes zaměstnavatele?
Děkuji
Mecerová
Dobrý den, vážená paní Mecerová
Děkujeme za Váš zájem o naše služby.
Ano, v hotelu Tři růže je 1 rodinný pokoj pro 5 osob. Platba přes
zaměstnavatele možná je.
Napište mi, prosím, termín, který poptáváte. Ráda Vám zjistím volnou
kapacitu, případně vytvořím předběžnou rezervaci.
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den,
mám zájem o pobyt na hotelu Tři Růže ve Špindlerově Mlýně pro 2 osoby
ve dnech 29.3. až 1.4.2018 včetně polopenze. Je platná cena 4.490,–Kč
pouze v případě úhrady přes Slevomat? Děkuji.
Dobrý den,
ano tato cena je platná pouze při koupi slevového voucheru.
V tomto termínu volno máme.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám u Vás v hotelu Tři růže telefonicky přes paní manažerku zamluven pobyt v dvoulůžkovém pokoji v termínu od čtvrtka 14.6. do neděle 17.6. 2018. Chci se zeptat na formu platby, chtěla bych zaplatit převodem z účtu, ale Vaše objednávka takovou formu neumožňuje. Jak mám postupovat, abych mohla dokončit koupi voucheru. Děkuji
Dobrý den, paní Staňková
Zvolíte možnost „Koupit bez termínu“
Zde máte možnosti:
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager