Pane Františku, Pastouška je finančně náročná? Můžete mi napsat pár
restaurací, kde dostanete zdarma kečupy a dresingy? Tabasco by vám určitě
dodali, stačí otevřít pusu.
Slevomat.cz
Dobrý den, Radku,
děkujeme za příspěvek. Každý má jinou finanční hladinu, která je pro
něj přijatelná. V tomto případě je to čistě o názoru každého
zákazníka.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat :)
Frantisek Sýkora
byli jsme tam na katúv meč,výborný.ale nešlo dochucovat-chybělyčili
omáčky dresinky,kečupy,tabascca a pod.jak je zvykem v podobných
finančně náročných podnicích…
Restaurace Pastouška
sestava jídel je známa dopředu při nákupu voucheru. Pokud si někdo chce
dopřát ještě příloh a dalších věcí, musí si je dokoupit. Tabasko je
na vyžádání u personálu zdarma. Založené na stolech to záměrně
nemáme z hygienických důvodů. Pěkný večer
Frantisek Sýkora
tak jo příště budu žádat tabasko na dochucení
u personálu-zajímavé řešní…
Frantisek Sýkora
mám zaplacené 2 vouchery(256,–kč ) na šibenicu v pastoušce a nic mi
nedošlo-jak to mám chápat?
Restaurace Pastouška
obraťte se prosím přímo na slevomat. Vystavování voucheru má
v povinnosti slevomat
Frantisek Sýkora
mám zaplacené 2 vouchery(256,–kč ) na šibenicu v pastoušce a nic mi
nedošlo-jak to mám chápat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Františku, děkujeme, že se ozýváte. Vaše platba nám
dorazila a voucher by Vám měl dorazit obratem na email, pro jistotu jsem Vám
jej ale poslala znovu. :-) Zkontrolujte si případně také spam nebo hromadné
emaily, je možné, že spadl tam.
Svůj voucher si také můžete zobrazit po přihlášení do svého účtu na
Slevomatu, po kliknutí na své jméno v pravém horním rohu zvolíte možnost
„Mé nákupy.“ Hezký den, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Pane Františku, Pastouška je finančně náročná? Můžete mi napsat pár restaurací, kde dostanete zdarma kečupy a dresingy? Tabasco by vám určitě dodali, stačí otevřít pusu.
Dobrý den, Radku,
děkujeme za příspěvek. Každý má jinou finanční hladinu, která je pro něj přijatelná. V tomto případě je to čistě o názoru každého zákazníka.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat :)