Rezervace: Jízdy není potřeba rezervovat, voucher je však nutné do konce platnosti (30. 9. 2018) vyměnit za permanentku, která platí do 31. 10. 2018. Na místě stačí předložit kód voucheru.
Další informace: Vláček je v provozu při teplém a suchém počasí, při nejistém počasí je doporučeno ověření provozu na tel. 602 259 747.
S dětmi do 3 let může jet jedna dospělá osoba jako dozor zdarma. Dozor dětí starších 3 let platí standardní cenu (odečítá se jedna jízda z permanentky).
Dobrý den, asi před měsícem jsem koupila voucher, ale nic mi nikam
nepřišlo, po objednání se mi objevil kód, který jsem pro jistotu hned
vyfotila, ale do emailu nic, můžeme se domluvit jak to dořešit? Děkuji a
krásný den, Martina
Dětský vláček
Krásný dobrý den, Martino, zkuste kouknout do spamu, jestli vám e-mail
nespadl do nevyžádané pošty. Každopádně stačí, když na vláček
dorazite i s vyfocenym kódem. Těšíme se na Vaši návštěvu.
S pozdravem, Marketa
Gábi
Dobrý den,
jakou platnost má prosím pernamentka a stačí mít voucher vyfocený
v telefonu?
Děkuji za odpověd
Dětský vláček
Krásný dobrý den, permanetka platí do 31.10.2018. Ano, stačí
vyfocený, jen je důležité, aby z fotky byl dobře čitelný jeho kód pro
uplatnění. Děkujeme a těšíme se na Vaši návštěvu. Markéta
Soňa B.
Dobrý den, v sobotu 17.3. jsem koupila a zaplatila jeden voucher a zatím
mi na mail nic nedoslo. Stala se někde chyba nebo voucher ještě dorazí?
Děkuji Soňa
Slevomat.cz
Dobrý den, Soňo, zkontrolujte prosím i záložku „spamy“ a jinou
nechtěnou poštu ve Vašem emailu. Vouchery jsem Vám ale pro jistotu poslala
ještě jednou. Krásný den :)
Hana P.
Dobrý den,
těch 16 jízd, je možné ,,vybrat ,, na víckrát, není nutno hned při
první návštěvě?
Děkuji Hanka
Slevomat.cz
Dobrý den, Hanko, za voucher dostanete permanentku, kterou můžete využít
i v jiných dne + na jednu permanentku může přijít více osob, ale škrtne
se více návštěv. Hezký den, David. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, asi před měsícem jsem koupila voucher, ale nic mi nikam nepřišlo, po objednání se mi objevil kód, který jsem pro jistotu hned vyfotila, ale do emailu nic, můžeme se domluvit jak to dořešit? Děkuji a krásný den, Martina
Krásný dobrý den, Martino, zkuste kouknout do spamu, jestli vám e-mail nespadl do nevyžádané pošty. Každopádně stačí, když na vláček dorazite i s vyfocenym kódem. Těšíme se na Vaši návštěvu. S pozdravem, Marketa