Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Kurzy focení se zrcadlovkou pro nováčky i pokročilé

4,8 / 5 Studio100 Praha - Nové Město  (mapa) 91 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Kristýna

Dobrý den, chtěla bych kurz dát jako dárek, jen jsem si všimla, že na fotografování II. není momentálně žádné volné místo, bude ještě nějaký termín na který se obdarovaný může pak přihlásit? Děkuji za odpověď

Studio100

Dobrý den,

ano určitě bude.

Průběžně doplňujeme nové a nové termíny všech našich kurzů. Během pár dnů budou vypsány nové i na tento.

Hezký den
team STUDIO100

Tůmová

Dobrý den,
mám doma zrcadlovku Canon EOS 1100D. Neni dnes již příliš zastaralá pro kurz?
Fotila jsem s ni jednu dobu častěji, ale žádným funkcím a nastavení nerozumím, jsem samouk. Většina fotografii končila na automatu a já bych chtěla fotit opravdu pekne fotky. Jaký kurz doporučujete?

Studio100

Dobrý večer,
tento foťák rozhodně není na kurz zastaralý a ještě parádně může posloužit. Pokud jste jak píšete „začátečnice“ vybírejte z kurzů „Zrcadlovka Canon“ nebo „Fotografování I.“ Oba kurzy jsou pro vás vhodné. Krásný večer
team STUDIO100

Michaela

Dobrý den,
ráda bych voucher pořídila jako dárek, ale nejsem si jistá úrovní kurzu. Lze to případně ještě změnit po konzultaci s obdarovaným?
Děkuji, Michaela

Studio100

Dobrý den,

to je určitě možné. Klidně můžete věnovat poukaz a až po obdarování se nám může obdarovaný ozvat a vybereme vhodný kurz.
Hezký den
team STUDIO100

Veronika

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či sa dá dohodnúť aby sa kurz konal až cez letné prázdniny. Chcela by som ho kúpiť sestre ako darček, no ona naň može prísť až v lete.
Ďakujem, Veronika

Studio100

Dobrý den,
to půjde určitě zařídit. Můžete se nám ozvat na email info@studio100.cz.

Krásný den
team STUDIO100

Studio100

Dobrý den,
to půjde určitě zařídit. Můžete se nám ozvat na email info@studio100.cz.

Krásný den