Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
7 nocí na ostrově Vir: krásné apartmány u moře pro 2 či 4 os., bazén i hřiště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 h od obdržení voucheru napište e‑mail na recepce.ch@gmail.com
- Sdělte počet osob, jejich jména a příjmení, data narození, rezervovaný termín, tel. kontakt (mobilní) a kódy voucherů.
- Závazná rezervace pobytu vzniká na základě e‑mailového potvrzení od recepce.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Na možnost přistýlky se ptejte již při rezervaci, ne všechny apartmány tuto možnost nabízejí.
- Děti do 2,99 let (v den příjezdu) mají pobyt zdarma (bez nároku na lůžko či přistýlku).
- Dítě od 3 let (v den příjezdu) musí mít svou vlastní postel nebo přistýlku.
- Přistýlky
- Vedlejší sezona: 29. 4. – 26. 5. a 23. 9. – 30. 9. 2000 Kč/os.
- Vedlejší sezona: 2. 6. – 24. 6. a 9. 9. – 23. 9. 3000 Kč/os.
- Hlavní sezona: 24. 6. – 9. 9. 4000 Kč/os.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Přes zákaznickou linku Slevomatu před sjednáním závazné rezervace pobytu na základě e-mailového potvrzení od recepce.
- Po první rezervaci termínu nelze bez dohody s recepcí nárokovat změnu termínu ani voucher stornovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
ještě se chci zeptat jaké je počasí, a teplota moře koncem září. A je
v tomto období otevřen i bazén? Děkuji.
Dobrý den, počasí je stabilní až do konce října, teploty vzduchu se přes den ,koncem záři ,pohybují kolem 25–28st.C. večer může být mírně chladněji ( cca. 18st.C). Moře je z léta v záři ještě teplé, vhodné ke koupání (21–23stC.). Sladkovodní bazén máme vyhřívaný na 24st.C .
Dobrý den,
prosím o informaci jak velký je apartmán pro 2 resp. pro 4 osoby. Měl
bych totiž zájem o ubytování pro dvě osoby v apartmánu o dvou
ložnicích, resp. o možnost spát odděleně. Možno i samostatná ložnice
+obytná kuchyň. Děkuji. Vláďa
Dobrý den,
jestliže požadujete 2 samostatné ložnice, je nutno poptávat apartmán pro
4 osoby( 4+0). Apartmány 2+1 (2 hlavní postele+ přistýlka), nebo 2+0
(2 hlavní postele) nemají dvě místnosti( apartmán je typ garsonka-studio),
kuchyňský kout (vč.lednice s mrazákem, sklokeramické varné desky,
mikrovlné trouby,rychlovarné konvice a veškerého
nádobí,příborů,talířů,sklenic,šálků na kávu… atd.) je
u apartmánu 2+1 a 2+0 součástí jedné místnosti. Apartmány 2+0 a
2+1 mají balkón s přímým výhledem na moře. Apartmá 4+0 má
2 samostatné ložnice pro 2 osoby, samostatnou kuchyň s plně vybavenou
kuch.linkou (navíc oproti ap.2+0 a 2+1 …vč.myčky a horkovzdušné
trouby), terasu s ratanovým nábytkem, sat.TV(cz) s přímým výhledem na
moře. Samostatné soc.zařízení a klimatizace je u všech apartmánu které
máme v nabídce.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda je volny termin od 24.6 pro 2 dospele a 2deti, jedno 2,5 a druhe 15.let. Kolik by byla celkova cena. A zda se da jet i zacatkem cervna(myslim skrz pocasi)??
Dobrý večer, ohledně volných termínu prosím kontaktujte recepci na recepce.ch@gmail.com
,nebo volejte 725 444 444 (denně 9–21h.).
Co se týká ceny… je vždy odvislá od termínu= cena voucheru pro 2.osoby
(dle termínu) + 1× přistýlka (dle termínu,cena uvedena v akci),+ dítě do
2,99let (v den příjezdu) je pak zdarma ( bez nároků na vlastní postel,či
přistýlku).
Počasí je stabilní od počátku května až do konce října…takže se
nemusíte obávat zakoupit jakýkoliv termín který na slevomatu nabízíme.
Doporučujeme před zakoupením slevomat voucheru kontaktovat recepci pro
vytvoření Vaší předrezervace ( ne všechny volné apartmány umožňují
přidat přistýlku).
Dobrý den chci se zeptat,je možné si prodloužit pobyt. Moc se nám nabídka líbí. Chtěli bychom na 10 dní,7 nocí. A kde je možné si objednat autobusovou dopravu. Takovou aby dojela na místo určení. Děkuji
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci Paradise resort Vanesa ( recepce.ch@gmail.com ,nebo telefonem +420 725 444 444 ). U některých termínu je možno dokoupit + noci. Autobusovou dopravu nezajišťujeme. V 99% k nám přijíždějí hosté vlastním autem. Proto i máme většinu turnusů neděle-neděle , aby naši hosté nestáli v kolonách . Při cestě autem ze soboty na něděli ( a zpět do ČR v neděli ) je cestování bez jakéhokoliv zdržení na dálnicích, mýtných branách a hraničním přechodu. Někteří volí leteckou dopravu ( transport z a na letiště jsme schopni zajistit). Přesto doporučujeme kontaktovat recepci Paradise resort Vanesa( u některých termínu jsme schopni zprostředkovat autobusovou dopravu).
Dobrý den, mám zájem o pobyt na 14 nocí v květnu nebo červnu 2018. V nabídce nevidím termíny 19.5.-2.6. a 9.6.-24.6., znamená to, že jsou již obsazeny? Děkuji.
Dobrý den, když termín v nabídce nevidíte znamená to , že již je
vyprodán, nebo nebyl termín ani v nabídce.
Napište Vaši poptávku na recepce.ch@gmail.com, tam
Vám poradí a zdělí zda je aktuálně volný apartmán. Záleží také pro
kolik osob apartmán potřebujete…
Dobrý den, doprava je vlastní nebo je naplánovaný nějaký atobus. Děkuji předem za odpověď. Hezký den
Dobrý den, doprava u této nabídky je vlastní :) krásný den
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda jsou opravdu všechny pokoje vybaveny sporákem,
jelikož máme v plánu si na dovolené vařit. (2 osoby ++ dítě do 3 let).
A ještě kolik stojí půjčení 2 kol na den? A je možno vzít si s sebou
dětskou sedačku na kolo a připevnit jí ?
Moc se nám tato nabídka líbí :)
Děkuji za ochotu
Jana Smetková
Dobrý den,
každý apartmán má sklokeramickou varnou desku. Půjčovné kola stojí 80kn/
den. Dětskou sedačku si můžete na kolo připevnit.
Dobry den,
mohu se zeptat, zda je mozne si k uvedene nabidce priplatit snidane? Nabizite
je?
Predem dekuji za odpoved.
Dobrý den, snídaně přímo v resortu neprodáváme. Můžete si je zakoupit v nedaleké (200m.)pekárně , nebo v restauraci Paradiso(250m.),která prodává servírované snídaně od 7h.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro dva dospělé a tři děti. Kdykoliv během prázdnin. Děkuji.
Dobrý den, ohledně volných termínů kontaktujte prosím mailem recepci ( recepce.ch@gmail.com),nebo zavolejte na 725 444 444 (9–21h.). Zde Vám poskytnou on-line informaci
Dobrý den, jsme dvě rodiny 2 plus 2 děti a 1 plus 2 děti. Rádi bychom přijeli v termínu 5.8.-12.8. Je volno? Mohu vouchery zakoupit? Děkuji za odpověď. Procházková
Dobrý den, případě zájmů o tento termín kontaktujte recepci na tel. 725 444 444 (9–21h.) ,nebo napište mail recepce.ch@gmail.com . Vytvoří Vám předrezervaci , tak aby jste měla před zakoupením slevomat voucheru jistotu volného apartmánu.
Dobrý den, je prosím možnost ubytování s klimatizací? Tuto informaci jsem v popisu nenašla anebo přehlédla, děkuji:-)
Dobrý den, asi jste informaci přehlédla…jak je uvedeno u akce ( a na našich www stránkách): „Apartmány jsou klimatizované, mají plně vybavenou kuchyňku, vlastní koupelnu a českou satelitní TV“ …ještě doplníme , že klimatizace je již v ceně pronájmu apartmánu, stejně jako parking automobilu, závěrečný úklid, wi-fi internet a veškeré poplatky.
Dobry den, chtela bych se zeptat zda mate jeste volno v terminu
19.-26.5.
Dekuji
Dobrý den, ano v tento termín máme volné apartmány. V případě zájmů o tento termín kontaktujte recepci na tel. 725 444 444 (9–21h.) ,nebo napište mail recepce.ch@gmail.com . Vytvoří Vám předrezervaci , tak aby jste měla před zakoupením slevomat voucheru jistotu volného apartmánu
Dobrý den, prosím o fotky a informace – specifikaci o pláži (zda beton, či kameny apod., jaký vstup). Není žádná ani u vás na webu. Je to pro nás nejdůležitější parametr, jak vypadá pláž, když jedeme k moři. Děkuji vám moc, s pozdravem.
Dobrý den, zde nejdou vkládat fotografie, je to diskuzní chat. Napište zde prosím Váš mail , velmi rádi Vám zašleme foto naší pláže, když jste ji nenašla na našem webu. Nebo napište na recepce.ch@gmail.com. Pláž je přímo u resortu Vanesa, je přístupná jen pro naše hosty a je zde dostatek místa na naše komfortní ratanové lehátka,které mají naší hosté připravené zdarma. Pláž každoročně upravujeme(zavážíme,válcujeme) povrch je z velmi drobných kamínku, vstup do moře pozvolný a část i z betonového mola.
dobry den,meli bychom zajem o termin 19.5. az 26.5.2018 chci se zeptat,zda se da koupat v tomto obdobi v mori ,zda je teplo dekuji Rampasova
Dobrý den, ano v moři se dá koupat, teplota moře se v tomto období pohybuje kolem 22st.C, bazén (vyhřívaný) 25 st.C, vzduch 27–30st.C. Konec května je počasí na ostrově Vir srovnatelné se srpnem v ČR. V případě zájmů o tento termín kontaktujte recepci na tel. 725 444 444 (9–21h.) ,nebo napište mail recepce.ch@gmail.com . Vytvoří Vám předrezervaci , tak aby jste měla před zakoupením slevomat voucheru jistotu volného apartmánu ( např.v tomto termínu už máme aktuálně poslední volný ap.2+0…).
Dobrý den, většina zde uvedených hodnocení je spíše staršího data, podívala jsem se na Tripadvisor a je tam od několika klientů z loňského podzimu velmi silná kritika ohledně zhoršení úrovně služeb, kvality úklidu, chování personálu atd. Hlas jednoho nespokojeného bych neřešila, ale když hned několik klientů, kteří k vám údajně jezdili opakovaně, hodnotí, že „nikdy více“, tak to už asi nebude jen tak. Můžete se prosím k těmto hodnocením vyjádřit ? Děkuji!
Dobrý den, ano některé recenze jak uvádíte byly negativní ,nedostali se k nám včas aby jsme mohli ihned podniknout patřičné kroky k nápravě. Personál který to zapříčinil byl odejit! A provedli jsme personální změny ,tak aby naše služby byly na co nejvyšší úrovni. V letošní sezóně Vám garantujeme naprostou spokojenost,tak jako v předešlých letech.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volno 17.6. – 24.6. pro
2 +1.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, ohledně volných termínů kontaktujte prosím mailem recepci ( recepce.ch@gmail.com),nebo zavolejte na 725 444 444 (9–21h.). Zde Vám poskytnou on-line informaci a evnt. vytvoří předrezervaci , následně zakupte voucher.
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat,zda-li je volný termín 2.9 – 9.9 ,
apartmán 2+0. Jsme dva dospělí a jedno roční dítě.
Děkuji.
Dobrý den,ano v tento termín, máme volný apartmán pro 2.osoby . před zakoupením voucheru na Slevomatu, napište Váš požadavek na recepci ( recepce.ch@gmail.com) ,kde Vám připraví předrezervaci a obratem zašlou předrezervační číslo. Tak budete mít garantován termín a apartmán. Po doručení mailu od recepce můžete zakoupit voucher Slevomat. Nebo zavolejte na 725 444 444 ( 9–21h.)a předrezervaci s Vámi vytvoří v telefonu.
Dobrý den, uvedená cena u termínu je za obě osoby? Marie
Dobrý den, Marie, ano všechny ceny jsou počítané za dvě osoby. Hezký den, David. :-)
Dobrý den, lehce by jsme si dovolili opravit odpověď p.Davida ..... Uvedené ceny jsou za 2 , ale i 4 osoby. Sledujte prosím ,paní Marie,text nabídky u jednotlivých cen . Je tam vždy uvedeno pro kolik osob je voucher určen. Recepce PrV
Dobrý den, je ještě volný termín ve dnech 26.8. – 2.9.2018 pro
2 osoby.
Děkuji Helena
Dobrý den,ano v tento termín, máme volný apartmán pro 2.osoby . před zakoupením voucheru na Slevomatu, napište Váš požadavek na recepci ( recepce.ch@gmail.com) ,kde Vám připraví předrezervaci a obratem zašlou předrezervační číslo. Tak budete mít garantován termín a apartmán. Po doručení mailu od recepce můžete zakoupit voucher Slevomat. Nebo zavolejte na 725 444 444 a předrezervaci s Vámi vytvoří v telefonu. Určitě si připravte adresu Vašeho mailu, kam Vám recepce zašle potvrzení předrezervace.
Dobrý den,
píšete, že je to na ostrově Vir, jak se přepravuje na tento ostrov?
Děkuji Helena
Dobrý den , ostrov Vir spojuje s pevninou moderní most (bez poplatku), žádného trajektu a čekání se tedy nemusíte bát.
Dobrý den. Jsme 2 dospělí a 4 děti ve věku 13,13,11,10 let. Měli bychom zájem o dovolenou u vás od 22.7. Do 29.7. Dalo by se to nějak vymyslet? Možno dva pokoje vedle sebe. Děkuji za odpověď a přeji krásný den. Mirek
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je možné objednat autobusovou
dopravu.
Děkuji
Dobrý den, dopravu nezajišťujeme, na přání naších hostů máme většinu termínů neděle – neděle a bohužel všichni autobusoví dopravci mají termín svých cest na ubytovací turnus sobota-sobota. Na přání našich hostů jsme jako jedni z prvních v Chorvatsku zavedli většinu našich turnusů neděle-neděle,což je již 2 sezóny velmi pozitivně přijato od našich hostů z Čr,neboť se při cestě do Chorvatska vyhnou dopravním zácpám obvyklým při cestě z ČR v nočních hodinách z pátku na sobotu( a podobně zpět v sobotu do ČR). Kontaktujte prosím naší recepci nejlépe na mailu recepce.ch@gmail.com , nebo telefonicky na 725 444 444 (9–21h.). U některých termínů jsme schopni poradit Vám nejlepší dopravu k nám ,když nechcete cestovat vlastním autem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
je možné si přivést vlastní motorový člun a někde blízko možnost kotvení ?
Děkuji
Dobrý den,záleží na termínu,některé termíny již máme bojku rezervovanou…kontaktujte prosím recepci mailem.