Dobry den
Prosim vas moc o pomoc. Zakopila jsem 3 vstupenky na koncert 10.4.2016. pro
bnaseho vnuka narozeniny mohu dolozit doklad o zaplaceni, ale nedostala jsem
voucery, kona se to uz za dva dny a nemam vstupenky. Pomozte prosim , moc se na
to tesi nas vnuk z Brazilie . Predem moc dekuji Nicol Sara Johnson-Tomes
Slevomat.cz
Dobrý den, vidím, že vouchery jsme Vám poslali do e-mailu
8.4.2018. Poslal jsem Vám je nyní ještě jednou. Zkuste se podívat i do
složky Spam, kam se občas voucher zatoulá. Vouchery najdete taky ve svém
účtu na Slevomatu v sekci Mé nákupy :) Přeji příjemný zážitek na
koncertu. Pěkný den, Tibor
Natalja
Dobry den,
Je to mozna zmenit na jiny datum za stejnu cenu na ten koncert?
Diekuji,
Natalja
Slevomat.cz
Dobrý den, Nataljo, bohužel to není možné. Hezký den, Jana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den
Prosim vas moc o pomoc. Zakopila jsem 3 vstupenky na koncert 10.4.2016. pro bnaseho vnuka narozeniny mohu dolozit doklad o zaplaceni, ale nedostala jsem voucery, kona se to uz za dva dny a nemam vstupenky. Pomozte prosim , moc se na to tesi nas vnuk z Brazilie . Predem moc dekuji Nicol Sara Johnson-Tomes
Dobrý den, vidím, že vouchery jsme Vám poslali do e-mailu 8.4.2018. Poslal jsem Vám je nyní ještě jednou. Zkuste se podívat i do složky Spam, kam se občas voucher zatoulá. Vouchery najdete taky ve svém účtu na Slevomatu v sekci Mé nákupy :) Přeji příjemný zážitek na koncertu. Pěkný den, Tibor