Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Pobyt v blízkosti Piramidi di Segonzano: 2–5 nocí, polopenze, welcome drink
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Netermínová varianta: Rezervace na tel. +39 0461 686106 nebo na emailu info@piramidihotel.it
- Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu, preferovaný termín pobytu, kód voucheru a telefonní číslo na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Jedno dítě do 8,9 let zdarma s rodiči na lůžku
- Děti od 0 do 2,9 let zdarma i se zapůjčením dětské postýlky
- Děti od 3 do 6,9 let 20 €/noc (příplatek za polopenzi + 5 €)
- Děti od 7 do 9,9 let 28 €/noc (příplatek za polopenzi + 5 €)
- Děti od 10 do 11,9 let 35 €/noc (příplatek za polopenzi + 5 €)
- Osoby starší 12 let 40 €/noc (příplatek za polopenzi + 5 €)
- Domácí mazlíčci: 20 €/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 20 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 20 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je možná zajistit doprava od vas?A nebo se musíme zajistit tím vlakem?A jak je to cenove v případě ze by jel jeden dospělý a jedno dítě ve věku 14let
Dobrý den, Moniko, bohužel doprava není součástí balíčku a to ani v podobě příplatku, do hotelu je třeba dopravit se po vlastní ose. Ale to zase může být parádní dobrodružství! :) Co se týče balíčků, k dispozici jsou balíčky nejméně pro dvě osoby, platila by tak pro Vás cena uvedena u balíčku. Hezký den, Lucka :)
Dobry vecer mate prosim volny termin od 9.7 na týden??děkuji
Dobrý den, dostupnost termínů zjistíte přímo v nabídce, když si rozkliknete danou variantu a poté kliknete na tlačítko Koupit na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář s volnými kapacitami hotelu. V rámci této nabídky je nejdelší pobyt na 6 dní. Pěkný den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli máte volný pokoj pro 2 osoby od 5.7. do 7.7.? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Nikolo, omlouváme se za pozdní reakci. Dostupnost termínů zjistíte přímo v nabídce, když si rozkliknete danou variantu a poté kliknete na tlačítko Koupit na termín. Před Vámi se zobrazí kalendář s volnými kapacitami penzionu. Pěkný den
Dobrý den, máte volny termín na přelomu července a srpna?
Dobrý den, Ireno, tato informace je přímo v nabídce. Stačí si rozkliknout vybranou variantu, kliknout na variantu Koupit na termín a před Vámi se zobrazí kalendář, ve kterém můžete listovat jednotlivé měsíce a který Vám zobrazí aktuálně dostupné kapacity. Pěkný den
Dobrý den,
kolik pokojů máte volno v termínu od 30.6.18 do 2.7.18? Chtěla bych
v tomto termínu objednat 2 vouchery.
Dobrý den, Nelo, v současné chvíli kapacity jsou, objednat je možné však jeden voucher na jeden účet. Dostupnost se mění každou chvíli z důvodů dalších klientů a jejich rezervací. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu, preferovaný termín pobytu, kód voucheru a telefonní číslo na e-mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den
Dobrý den měli bychom zajem o pobyt pro dvě osoby na čtyři noci od 9.6. Do 12.6. (Případně od 10.6.). Bohužel ve vašem kalendáři není tento termín dostupný. Mohla bych vás požádat o ověření dostupnosti případně informaci kdyby se tento termín uvolnil? Velmi Dekuji predem ta vaši ochotu Jana
Dobrý den, Jano, v rámci online rezervací je to opravdu jak píšete. Je možné ještě vyzkoušet oslovit přímo hotel. Komunikace probíhá v cizím jazyce a tak Vám rádi pomůžeme. Zašlete nám název hotelu, preferovaný termín pobytu, a telefonní číslo na e-mail pomoc@slevomat.cz a kolegové se pokusí zjistit co se dá dělat. Pěkný den
Hodnocení nemá chybu. Jestli je největší předností hotelu blízkost Schönbrunnu, tak to není nad čím váhat! :-D
Dobrý den, Radko, to by byl rozhodně zážitek :D :) Ale nejspíš půjde o překlep. Pěkný den, Tibor
Dobrý den měli bychom zájem o pobyt ve vašem hotelu na dobu 5 dní, za cenu co uvádíte což je necelých 7 tisíc komplet s ubytováním a polopenzí za dvě osoby. Bohužel neumíme jinou řeč než češtinu domluvíme se tam? Díky za informaci
Dobrý den, Marcelo, to jestli se na místě pobytu domluvíte i bez jazykových znalostí Vám bohužel nezaručíme. Ale každý správný cestovatel se nějak domluvit dokáže, ať už rukama, nohama nebo jinými dostupnými prostředky :) Případně si můžete přibalit slovník s sebou nebo využít překladač třeba v telefonu. Krásný den, Tibor
Dobrý den. Bylo by možné zakoupit voucher na začátek července? 7. –10.7?
Dobrý den, Martine, v daném termínu bohužel nejsou volné kapacity. Můžete si dostupnost ověřit i Vy sám a to kliknutím na kolonku Koupit na termín, kde se Vám zobrazí volné termíny. Pěkný den, Tibor
Dobrý den, zaujala mě tato nabídka, ale prosím o vysvětlení. K ceně, kterou uvádíte, máme připočítat na každou osobu a den uváděný příplatek 45 Euro ? Tedy např. k 6 dennímu pobytu (vaše cena cca 6900) mám připočítat 11250? Doufám, že jsme to špatně pochopili a děkuji za vysvětlení.
Dobrý den, „Jedno dítě do 8,9 let zdarma s rodiči na lůžku“ znamená zdarma včetně polopenze ? Děkuji.
Dobrý den,
děti s rodiči na lůžku mají na hotelu snídani. Za polopenzi je doplatek
dle věku dítěte (naleznete v příplatcích).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možnost se psama ? a pak zda by bylo volno na 4noci od cca 24.8., jakoby bych koupila 2 na 2 noci … nebo 3 noci ještě uplně nevíme .. ještě bych se chtěla zeptat zda mate zkušenost jak daleko je moře, zda je to vhodné na jednodenní výlet třeba ? děkuji a hezký den
Dobrý den, Nikolo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. S domácími zvířaty se můžete taky ubytovat za příplatek 20 €/pobyt. Co jsem dohledal, tak autem k moři je to přes 200 km, takže záleží na Vašich možnostech a chuti vidět moře :) Pěkný den