Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Zimní rodinná dovolená ve Špindlu: polopenze, wellness a zábava na lyžích
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu info@palaceclub.cz nebo na telefonu +420 607 014 257. Volejte ve všední dny od 8.00 do 20.00.
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- 1. dítě do 9,9 let na přistýlce včetně polopenze bez doplatku, již v ceně voucheru.
- Další dítě do 4,9 let bez nároku na lůžko zdarma.
- Dítě ve věku 5–14,9 let na přistýlce včetně polopenze za 300 Kč/noc.
- Dítě ve věku 15–17,9 let na na přistýlce včetně polopenze za 400 Kč/noc.
- Každá další osoba nad 18 let na přistýlce včetně polopenze za 700 Kč/noc.
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, máte prosím volné pokoje na Velikonoce? Děkuji Vačlenová
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. V termínu 29.3.-2.4.2018 máme ještě volné
pokoje. Pro více informací nás prosím kontaktujte ve všední dny
8.00–20.00 hod. na tel. čísle 607 014 257
Děkuji
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, chtela jsem se zeptat, jestli mate volny dvouluzkovy pokoj pro 2 dospělé a 4lete dite v obdobi od 2.3. do 5.3 ? Dekuji
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný poslední dvojlůžkový pokoj
s přistýlkou.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na možnost pobytu nejlepe od 15.3. nebo pripadne
13.3. pro 2 dospěle osoby a 3 deti (6leta dcerka a 2leta dvojcatka) na pobyt
s 6ti nocemi a jaka by byla celkova cena, když se jedna o 2leta dvojcatka a
6letou dcerku a zakoupili bychom si dva vouchery – každý voucher na tři
noci, aby se spojenim dosahlo pobytu s 6ti nocemi, vzhledem k tomu, ze zde
neni na vyber voucher na 5 noci nebo 6 noci v polovině března.
Předem děkuji za Vaši odpověď.
Veronika
Dobrý den,
takto by to šlo nakombinovat, ale bohužel víkend 16.-18.3. jsme úplně
obsazeni . Pobyt by byl možný 9– 15.3. nebo po 18.3.2018. Děti bychom
neřešili, pouze by jste si museli připlatit za větší pokoj.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na možnost pobytu nejlepe od 15.3. nebo pro 1 -
2 dospěle osoby a 3 deti (6leta dcerka a 2leta dvojcatka) na pobyt s 6te
nocemi a jaka by byla cena, když se jedna o 2leta dvojcatka a 6letou
dcerku.
Předem děkuji za Vaši odpověď.
Veronika
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na dostupnost vašeho hotelu v období od 29.3 – 2.4 pro 2 osoby děkuji Gabriel.
Vážený pane Gabriel,
jsme potěšeni Vaším zájmem o služby hotelu Palace Club.
Ve Vámi vybraném termínu si můžete zakoupit velikonoční voucher –
pročtěte si prosím pozorně tuto naší nabídku, ve které prodáváme
přímo vouchery pro velikonoční termín.
Ing. Ondřej Leplt
dobrý den jak je daleko od vlaku, a bylo by možné event.odvoz z nadraží a poom zpět?
ptala jsem se na odvoz k vlaku nebo od vlaku
Dobrý den,
do Špindlerova Mlýna vlaky nejezdí. Pouze autobus. Náš hotel dopravu
bohužel nezajišťuje. Do hotelu lze dojít pěšky(cca 10 min.) nebo
u autobusového nádraží stojí vozy taxi.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, hotel Vám odpověděl, že dopravu bohužel nezajišťuje, ale můžete využít vozů taxi od autobusového nádraží, jelikož vlak do Špindlerová mlýna nejezdí. Hezký den
Dobrý den,
máte volný termín pro dvě osoby od 5.3.?
Děkuji a zdravím
Vendula Brychtová
Vážená paní Brychtová,
děkuji Vám za Váš dotaz, od 5.3. Vám mohu nabídnout dvoulůžkový pokoj
ve vedlejší budově. (maximálně do 9.3., tedy max na 4 noci) V případě
zájmu si prosím zakupte voucher a kontatkujte hotel za účelem vytvoření
rezervace.
Ing. Ondřej Leplt
Dobrý den, chci se zeptat, u které lyžařské školy je možno uplatnit slevu 20%. Je potřeba pro Velikonoce u této školy rezervovat si termín před příjezdem? Nebo je rezervace možná u vás? Děkuji
Dobrý večer,
máme vlastní lyžařskou školu Špindlmax. winter.spindlmax.cz/en
Školu stačí rezervovat při příjezdu na recepci.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, máte ještě volný termín 28.2.-2.3.2018 2× dvoulůžkový pokoj? Děkuji Piroutková
Dobrý den,
ano.
V tomto termínu máme ještě 2 dvojlůžkové pokoje volné.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobry den, chtela bych se zeptat na dostupnost vaseho hotelu v obdobi od
15.3 – 18.3 pro 2rodiny, kazda 2deti.
Dekuji za informaci, Kurkova
Dobrý den,
v tomto termínu Vám můžeme nabídnout 2× pokoj De Lux za příplatek
200 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat ohledně voucheru přes Velikonoce. Máte v nabídce půjčení saní, případně slevy na zimní vybavení, školu apod..V tomto termínu si nejsem jistá, zda budou ještě vhodný podmínky na lyžovaní, je možné že ani už sníh nebude (přece jen 14 dní ještě). Jak to potom řešíte, je nějaké kompenzace?
Dobrý den,
opravdu vše závisí na sněhových podmínkách. Pokud budou nepříznivé(což je málo pravděpodobné) a zmíněné slevy nejde využít, můžeme např. přidat další hodinu v Relax centru apod.
S pozdravem
Lenka-recepce