Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po zakoupení voucheru pokračujte na detail produktu ZDE.
- Vyberte počet narcisů dle zakoupeného voucheru, klikněte na „Koupit“.
- Vyplňte dodací údaje.
- Vyberte si zda chcete dárkové balení a případně doplňte text Vašeho vzkazu.
- Zvolte den, kdy chcete květiny doručit. Doručujeme denně po celé ČR.
- Kód voucheru zadejte do políčka pro slevové kupony .
- Odešlete objednávku.
Doprava:
- Osobní odběr není možný.
- Dodání po celé ČR za 95 Kč (pouze všední dny)
- Doba dodání do 48 hodin od objednání, nejbližší datum dodání je 15. 2.
*Při rozvozu bohužel nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků. Konkrétní čas bude zákazníkovi sdělen den před dojednaným datem prostřednictvím sms zprávy.
Po zadání objednávky na e-shopu je rezervace závazná. Při nevyzvednutí propadá.
Akce platí do 28.2.
To je myšleno i rozvoz ?
Nebo pouze objednávka do 28.2. ? Děkuji
Dobrý večer,
na našem eshopu https://www.florea.cz/
můžete voucher uplatnit do 28.2, rozvoz máte vždy + 4dny na výběr
v košíku.
Příjemný večer
Dobry den,
chapu spravne, ze nejprve hradim akci= kytici na ucet Slevomatu a pak extra
dopravu pres/po vyplneni objednavky na vasem webu.
Takze dve platby, ktere si musite Vy sparovat.
Diky Lenka
Dobrý den,ano přesně tak. Zde si zakoupíte slevový voucher na květiny, které u nás v objednávce uplatníte. Dopravu pak můžete uhradit online kartou, převodem na účet či hotově při předání. Krásný den.
Dobrý den, jen se chci ujistit – dárkové balení květin včetně přání je již v ceně? Budete mít podobnou nabídku i jiných druhů květin? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Mel, dárkové balení a vzkazík máte v ceně tohoto voucheru, stačí jen při objednávce zakřížkovat, že chcete dárkové balení a vzkaz. Tento poskytovatel má v nynější době spuštěnou ještě jednu nabídku, co se týče dalších možných nabídek, tak to je ještě ve hvězdách. Ale pokud o žádnou z nich nechcete přijít, doporučuji nastavit odběr novinek. Hezký den Jana
Dobrý den, doručujete také v neděli? Mohu se spolehnout, že se bude jednat o dodávku čerstvých květin, které vydrží alespoň několik dní? Děkuji
Dobrý den, Jiří, dodání kytiček je pouze ve všední dny. Myslím si, že by to bylo krásné překvapení během pracovního dne či po pracovním dnu ;) Co se týče čerstvosti květin, tento poskytovatel garantuje čerstvost kytiček. Hezký den Jana
Dobrý den, koupila jsem 3 vouchery a chci dodat tři kytice na jedno dodací místo. Budu platit dopravu jen jednou?
Dobrý den, Helenko, pokud vytvoříte pouze jednu objednávku, tak ano. Hezký den Jana
Dobrý den, chci kytici pro maminku k svátku, ten má až 21.2., vím ale dopředu že bude doma až po 15. hod, je možné čas rozvozu ovlivnit nebo se to prostě nedá? A jak by kytice dopadla v případě že kurýr přijede dopoledne a maminka prostě nebude doma? Děkuji za odpověď
Dobrý den, čas doručení Vám bohužel dopředu nemůžeme zaručit,
i když bychom rádi. Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před
doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich
zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené
chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy
kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. Je to daň za to, že
nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda
ve formě dodaných květin ve 100% stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města.
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.
Krásný den,
Dobrý den, také jsem chtěla zakoupit 3 kytice narcisů s doručením mimo Prahu zdarma dne 12.2.2018. Vzhledem k tomu, že uvedený datum s dopravou zdarma je vyprodán, neuvažujete o náhradě – doručení v jiný den s dopravou zdarma? Děkuji
Dobrý den, neuvažujeme. Den dopravy zdarma máme pouze 12.2. Na tento den
je možné objednat jiné produkty. Narcisy byly na Slevomatu vyprodány, my
souhlasili s přidáním voucherů, ale pouze s podmínkou dopravy po
14.2.
Příjemný den přeje za celý tým Monika
Dobrý den,bohužel jsem zakoupila dříve než přišla Vaše odpověď.A koupila jsem 2.woucher je teda možné objednat a obě kytice nana doručení 12.2. a zaplatit jen jednu dopravu?
Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou,
že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku
narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na
doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření
času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Doprava je platí podle počtu doručovacích míst, takže pokud máte
2 kytice na 2 odlišná místa = 2× doprava. Pokud tedy nespadáte do
voucherů před prodloužením.
Příjemný den.
Dobrý den, na vašem webu není možné si kytici objednat na 12.2. A tady
avizujete, ze moznost je. Jak tedy to udělat? Na wevu je az od čt 15.2.
Děkuji
Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou,
že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku
narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na
doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření
času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Příjemný den.
Dobrý den, zakoupila jsem voucher a chtěla vytvořit objednávku na 12.2.2018, jak je v nabídce a na vašich stránkách tato možnost není a nikde ani nevidím, kam mohu zadat kód voucheru. Prosím tedy, jak mám postupovat, když chci zaslat květiny 12.2? Děkuji
Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou,
že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku
narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na
doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření
času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Příjemný den.
Dobrý den, mohu koupit 3 wouchery a vy mě z toho uděláte jednu kytici tulipánů?Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, bohužel není možné více svazků svázat takto do jedné kytice. Krásný den.
Dobrý den,
v jakém čase objednané květiny ten daný den dodáváte – od kdy do kdy
(např. od 8 do 18 hod.) ?
Děkuji
Dobrý den,
Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když
bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to
z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby
květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje
systém tak, aby byly efektivní. Je to daň za to, že nechceme květiny
svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných
květin ve 100% stavu.
Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení
v rámci jednoho města.
Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení,
společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.
Krásný den.
Dobrý den,
je možné udělat a doručit více narcisů v jedné vazbě?
Děkuji za odpověď:-)
P.Vodehnalová
Dobrý den,
bohužel není možné více svazků svázat do jedné kytice. Krásný
den. :)
Dobrý den, chápu správně, že doprava 12.2. je zdarma kdekoliv po ČR?
Krásný den, ano přesně tak. Tento den budeme doručovat po celé Čr zcela zdarma. Pohodový den.
Dobrý den. Z obrázku mi není jasné, zda mi budou doručeny rozvité květy, či poupata. Předem děkuji za odpověď.
Dobré ráno,
vše vozíme přímo z Holandska takže jsou zcela uzavřené. Ale nemusíte
mít obavy, v teple Vám nakvetou.
Příjemný den
Dobrý den, kolik zaplatím za dopravu do Českého Krumlova? Děkuji.
Dobré ráno,
cena je po celé ČR 95 Kč. Teď před svátkem sv. Valentýna máme ceny
12.2 – zdarma 13.2 60Kč a 14.2 120Kč, poté již opět 95Kš každý
všední den.
Fajn den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím, je ještě možné změnit jméno na které chci květiny doručit? Doručovací adresa je stejná, jen jméno jiné … v rychlosti při objednávce jsem tuto skutečnost přehlédla.
Dobrý den, určitě.