Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Kytice 20 narcisů z Holandska s osobním přáním

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
HelenaDrábová

Prosím, je ještě možné změnit jméno na které chci květiny doručit? Doručovací adresa je stejná, jen jméno jiné … v rychlosti při objednávce jsem tuto skutečnost přehlédla.

Florea

Dobrý den, určitě.

Zbyněk Holinka

Akce platí do 28.2.
To je myšleno i rozvoz ?
Nebo pouze objednávka do 28.2. ? Děkuji

Florea

Dobrý večer,
na našem eshopu https://www.florea.cz/ můžete voucher uplatnit do 28.2, rozvoz máte vždy + 4dny na výběr v košíku.

Příjemný večer

Lenka

Dobry den,
chapu spravne, ze nejprve hradim akci= kytici na ucet Slevomatu a pak extra dopravu pres/po vyplneni objednavky na vasem webu.
Takze dve platby, ktere si musite Vy sparovat.
Diky Lenka

Florea

Dobrý den,ano přesně tak. Zde si zakoupíte slevový voucher na květiny, které u nás v objednávce uplatníte. Dopravu pak můžete uhradit online kartou, převodem na účet či hotově při předání. Krásný den.

Mel

Dobrý den, jen se chci ujistit – dárkové balení květin včetně přání je již v ceně? Budete mít podobnou nabídku i jiných druhů květin? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Mel, dárkové balení a vzkazík máte v ceně tohoto voucheru, stačí jen při objednávce zakřížkovat, že chcete dárkové balení a vzkaz. Tento poskytovatel má v nynější době spuštěnou ještě jednu nabídku, co se týče dalších možných nabídek, tak to je ještě ve hvězdách. Ale pokud o žádnou z nich nechcete přijít, doporučuji nastavit odběr novinek. Hezký den Jana

Jiří

Dobrý den, doručujete také v neděli? Mohu se spolehnout, že se bude jednat o dodávku čerstvých květin, které vydrží alespoň několik dní? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiří, dodání kytiček je pouze ve všední dny. Myslím si, že by to bylo krásné překvapení během pracovního dne či po pracovním dnu ;) Co se týče čerstvosti květin, tento poskytovatel garantuje čerstvost kytiček. Hezký den Jana

Helena Gajdošová

Dobrý den, koupila jsem 3 vouchery a chci dodat tři kytice na jedno dodací místo. Budu platit dopravu jen jednou?

Slevomat.cz

Dobrý den, Helenko, pokud vytvoříte pouze jednu objednávku, tak ano. Hezký den Jana

Petra Skořepová

Dobrý den, chci kytici pro maminku k svátku, ten má až 21.2., vím ale dopředu že bude doma až po 15. hod, je možné čas rozvozu ovlivnit nebo se to prostě nedá? A jak by kytice dopadla v případě že kurýr přijede dopoledne a maminka prostě nebude doma? Děkuji za odpověď

Florea

Dobrý den, čas doručení Vám bohužel dopředu nemůžeme zaručit, i když bychom rádi. Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města.
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​

Krásný den,

Eva

Dobrý den, také jsem chtěla zakoupit 3 kytice narcisů s doručením mimo Prahu zdarma dne 12.2.2018. Vzhledem k tomu, že uvedený datum s dopravou zdarma je vyprodán, neuvažujete o náhradě – doručení v jiný den s dopravou zdarma? Děkuji

Florea

Dobrý den, neuvažujeme. Den dopravy zdarma máme pouze 12.2. Na tento den je možné objednat jiné produkty. Narcisy byly na Slevomatu vyprodány, my souhlasili s přidáním voucherů, ale pouze s podmínkou dopravy po 14.2.
Příjemný den přeje za celý tým Monika

Ája Prášková

Dobrý den,bohužel jsem zakoupila dříve než přišla Vaše odpověď.A koupila jsem 2.woucher je teda možné objednat a obě kytice nana doručení 12.2. a zaplatit jen jednu dopravu?

Florea

Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou, že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Doprava je platí podle počtu doručovacích míst, takže pokud máte 2 kytice na 2 odlišná místa = 2× doprava. Pokud tedy nespadáte do voucherů před prodloužením.
Příjemný den.

Martina

Dobrý den, na vašem webu není možné si kytici objednat na 12.2. A tady avizujete, ze moznost je. Jak tedy to udělat? Na wevu je az od čt 15.2.
 Děkuji

Florea

Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou, že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Příjemný den.

Hanka

Dobrý den, zakoupila jsem voucher a chtěla vytvořit objednávku na 12.2.2018, jak je v nabídce a na vašich stránkách tato možnost není a nikde ani nevidím, kam mohu zadat kód voucheru. Prosím tedy, jak mám postupovat, když chci zaslat květiny 12.2? Děkuji

Florea

Dobrý den,
první várka narcisů byla vyprodána a akci jsme prodloužili s podmínkou, že nelze již doručovat v termínu 12.-14.2., protože musíme další várku narcisů teprve nakoupit.
Termín bohužel nebyl na stránkách změněn, ale je to již opraveno.
Pokud jste zakoupila voucher před dohráním, máte samozřejmě právo na doručení 12.2. a stačí, když nám pošlete číslo voucheru pro ověření času pořízení a my Vám objednávku upravíme.
Příjemný den.

Ája Prášková

Dobrý den, mohu koupit 3 wouchery a vy mě z toho uděláte jednu kytici tulipánů?Děkuji za Vaši odpověď.

Florea

Dobrý den, bohužel není možné více svazků svázat takto do jedné kytice. Krásný den.

Michaela

Dobrý den,
v jakém čase objednané květiny ten daný den dodáváte – od kdy do kdy (např. od 8 do 18 hod.) ?
 Děkuji

Florea

Dobrý den,
Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města.
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​
Krásný den.

Pavla Vodehnalová

Dobrý den,

je možné udělat a doručit více narcisů v jedné vazbě?
Děkuji za odpověď:-)
P.Vodehnalová

Florea

Dobrý den,

bohužel není možné více svazků svázat do jedné kytice. Krásný den. :)

Blanka

Dobrý den, chápu správně, že doprava 12.2. je zdarma kdekoliv po ČR?

Florea

Krásný den, ano přesně tak. Tento den budeme doručovat po celé Čr zcela zdarma. Pohodový den.

Martina Salkini

Dobrý den. Z obrázku mi není jasné, zda mi budou doručeny rozvité květy, či poupata. Předem děkuji za odpověď.

Florea

Dobré ráno,
vše vozíme přímo z Holandska takže jsou zcela uzavřené. Ale nemusíte mít obavy, v teple Vám nakvetou.

Příjemný den

Eva

Dobrý den, kolik zaplatím za dopravu do Českého Krumlova? Děkuji.

Florea

Dobré ráno,
cena je po celé ČR 95 Kč. Teď před svátkem sv. Valentýna máme ceny 12.2 – zdarma 13.2 60Kč a 14.2 120Kč, poté již opět 95Kš každý všední den.

Fajn den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru