ráda bych reklamovala zboží (barva neodpovídá fotografii a dorazilo ve
zmačkané krabičce), je jediná možnost reklamace zaslat zboží zpět
prodejci na mé náklady? Jednou jsem již za poštovné zaplatila a teď budu
muset znovu hradit poštovné do zahraničí, kvůli reklamaci…? Zboží se mi
kvůli chybě prodejce poměrně prodraží.
Předem děkuji za odpověď.
Maľovaný svet
Dobrý deň
áno je nutné zaslať tovar naspäť, za deformovanú krabičku nezodpovedáme
my, ale prepravca. Ako sme Vám už písali v emailovej komunikácii, je treba
zaslať reklamovaný tovar naspäť a my Vám pošleme nový aj s novou
krabičkou.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda bych reklamovala zboží (barva neodpovídá fotografii a dorazilo ve zmačkané krabičce), je jediná možnost reklamace zaslat zboží zpět prodejci na mé náklady? Jednou jsem již za poštovné zaplatila a teď budu muset znovu hradit poštovné do zahraničí, kvůli reklamaci…? Zboží se mi kvůli chybě prodejce poměrně prodraží.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý deň
áno je nutné zaslať tovar naspäť, za deformovanú krabičku nezodpovedáme my, ale prepravca. Ako sme Vám už písali v emailovej komunikácii, je treba zaslať reklamovaný tovar naspäť a my Vám pošleme nový aj s novou krabičkou.