Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Stylový doplněk do společnosti: Dřevěné pánské nebo dětské motýlky

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Jana

Dobrý den,

ráda bych reklamovala zboží (barva neodpovídá fotografii a dorazilo ve zmačkané krabičce), je jediná možnost reklamace zaslat zboží zpět prodejci na mé náklady? Jednou jsem již za poštovné zaplatila a teď budu muset znovu hradit poštovné do zahraničí, kvůli reklamaci…? Zboží se mi kvůli chybě prodejce poměrně prodraží.

Předem děkuji za odpověď.

Maľovaný svet

Dobrý deň
áno je nutné zaslať tovar naspäť, za deformovanú krabičku nezodpovedáme my, ale prepravca. Ako sme Vám už písali v emailovej komunikácii, je treba zaslať reklamovaný tovar naspäť a my Vám pošleme nový aj s novou krabičkou.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru