Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama blízko metra se snídaní a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervace provádějte v co největším předstihu na e‑mailu bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonu +420 261 191 238. Na tento e‑mail zároveň pošlete i kopii voucheru. Nenechávejte rezervaci na poslední chvíli – vámi preferovaný termín by již mohl být obsazený.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Zde najdete tipy na dopravu do hotelu.
- Vouchery je možné pro prodloužení pobytu sčítat.
- Wellness: Neomezený přístup k bazénu, vířivkám, saunám a páře platí v otevírací době, s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na telefonu 261 164 791 nebo e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com
- Děti do 5,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez služeb zdarma.
- Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce včetně snídaně hradí 15 €/405 Kč/noc.
- Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce včetně snídaně a vstupu do wellness hradí 30 €/810 Kč/noc.
- Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Takže pokud já si teď zaplatím voucher a nebude volne místo do konce března tak mi propadne?
Dobrý den, Edito,
termíny o víkendu jsou stále otevřené, jestli byly dočasně nedostupné,
omlouváme se. Pokud byste chtěla přijet na 2 noci, máme volný už pouze
tento víkend, tedy od 9–11.3., anebo od 10.3. do 12.3. Máte-li zájem
o pobyt na jednu noc, je možné si zarezervovat pobyt na tento víkend
(9.-11.3.), anebo ještě na další víkend od pátku do soboty, anebo od
neděle do pondělí (16.3. – 17.3., 18.3. – 19.3.), případně víkend
následující z neděle na pondělí (25.-26.3.). Volné termíny tedy stále
jsou a můžete je vidět při online rezervaci zeleně v kalendáři. Vzhledem
k tomu, že každý den přibývají nové rezervace a termíny se plní, je
lepší využít online rezervaci na konkrétní termín než zakoupení
voucheru. Pokud si chcete zakoupit namísto online rezervace voucher, dostupné
jsou stejné termíny a vřele Vám doporučuji rezervaci provést co
nejdříve. V případě jakýchkoli dotazů doporučuji kontaktovat přímo
naše rezervační oddělení na e-mailu bookings@panoramahotelprague.com.
Přeji krásný den a jsem s pozdravem,
Petra
Dobrý den. Chtěla jsem zakoupit voucher na vikend, v podmínkách je že musí být uplatněn do 29.3., ale nemáte žádné volne termíny. Tak jak to mám prosím tedy chápat? Dekuji
Dobrý den, Edito,
termíny se mohou otevřít či zavřít dle dostupnosti, pokud se kapacita
trvale vyčerpá, akce se pravděpodobně ukončí.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dobrý den,zarezervoval sem si termín 10–11.3 a vybral si platbu přes Twisto,je možnost stornování když to není zaplacené nebo v tomto případě nelze ?
Dobrý den,
stornování voucheru je možné, ovšem musíte kontaktovat přímo Slevomat.
My se stornem souhlasíme. řekla bych ovšem, že když není voucher zaplacen,
není ani platný.
Přeji hezký den, Alžběta, rezervace
Dobrý den,máte prosím volno na termín od 17 do 18.3.? Jedná se o 1 dospělého a 1 dítě 9 let. Jaká je prosím cena za 1 noc se snídaní pro dospělého a dítě? Je nižší než uváděná na voucheru? Děkuji,Klestilová
Dobrý den,
termín máme volný, ovšem voucher se vztahuje pouze na 2 osoby. Čili
nabídku můžete využít i s dítětem, za stejnou cenu.
Přeji hezký den, Alžběta, rezervace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na rezervaci 2 pokoju na 21.3 – 22.3. Máte volný termín?…moc děkuji za odpoved…Marcela
Dobrý den,
ano, tento termín máme volný.
Přeji hezký den, Alžběta, rezervace
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zdali bude k dispozici termín 23. – 25. 3.. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel, daný termín je již plně obsazen. Pro více informací nás
kontaktujte na Bookings@panoramahotelprague.com
Přeji hezký den, Alžběta, rezervace
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by mohlo naše 5měsíční miminko do
wellnes s námi, ma plenky do vody.
A jestli máte volno 10.3.2018
Dobrý den,
10.3.2018 ještě máme volnou kapacitu. Ohledně miminka v bazénu se
informujte přímo v našem wellness na top.deck@panoramahotelprague.com
a nebo telefonicky na +420 261 164 791.
Přeji hezký den, Alžběta, rezervační oddělení
Dobrý den. Je možné využít voucher při pobytu pouze pro jednu osobu?A cena je stejná, jako pro dvě?Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Je to možné, můžete přijet i sam(a), ale cena je pro dva ve vouchera a
neda to zmenit
Dobrý den, máte ještě volno v termínu 3.3.-4.3.?
Děkuji za odpověď.
Dobry den,
Ano, mame
Dobry den,
mate jeste volno v terminu 16. – 18.3. 2018?
Dekuji
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volné kapacity.
Hezký den, Alžběta, rezervace
Dobry den.Chtela bych se zeptat kolik bych zaplatila za 2 osoby na 6dni a 5 noci. Dekuji
Dobrý den,
vždy záleží na cenách voucheru, které by jste zakoupili.
Hezký den, Alžběta, rezervace
Dobrý den, je možné dojít do Kongresového centra Praha pěšky? Jak je to daleko? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Věrko, určitě se dá do Kongresového centra dojít pěšky. Cesta cca zabere 36 minut a je dlouho 2,1 km. :) Pokud byste nechtěla jít pěšky, je skvělá dostupnost i metrem. Hezký den Jana
Dobrý den,máte volný termín pro 2 na 23–25.3.2018. Díky Chvojková
Dobrý den,
v tomto termínu máme bohužel plně obsazený hotel.
Přeji hezký den, Alžběta
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli máte volný pokoj pro 2 dospělý a
1 dítě do 7 let od 2 do
děkuji Zdeněk Starecek
Dobrý den, Zdeňku, pro zjištění přesnějších informací by bylo potřeba ještě zmínit jaký termín si by jste si přál, ať Vám můžeme vyhledat volná místečka. Hezký den, David. :-)
Dobrý den,
u jarního pobytu na 2 dny nejde online rezervace?
děkuji
Dobrý den,
Je možně udělat online rezervace. V případě když to jde prosím napište
nám na email bookings@panoramahotelprague.com
a uděláme pro vás rezervace.
S pozdravem
Marina Kosareva
Dobrý den, chtěla bych koupit pobyt na noc ze 4.4. na 5.4. Chápu tedy, že to není možné?
Dobrý den,
Záleží na termínu platnosti voucherů, který mate. Když platnost končí
do 04/04 v požadovaný termín jeho využit nemůžete.
S Pozdravem
Marina Kosareva
Dobrý den, za kolik dvě děti do 7 let? Máte volný termín pro 2+2 příští pátek-sobota?
Dobrý den,
Příplatek za jedné dítě bude 15 EUR. Je mí líto ale naše pokoje nejsou
dost velké aby dat dvě přistýlky navíc.
Můžeme Vám nabídnout termíny:
Únor:
19–28/02
Březen:
03–22/03, 25–29/03
Můžete si vybrat kterýkoliv víkend .
S pozdravem
Marina Kosareva
Dobrý den,
do kdy je možné voucher koupit? ;)
Dobrý den, Andreo, datum konce nabídky Vám bohužel nemůžeme přesně říct, nicméně před jejím koncem se u ní objeví odpočítávání. Rozhodně však neotálejte, aby Vám pobyt někdo nevyfoukl ;) Hezký den, Klára
Dotaz pro Slevomat:
Dobrý den, pokud si vyberu pobyt „Koupit bez termínu“ (protože nyní
ještě neznám plán služebních cest) a náhodou se stane, že bude víkend
kdy budu moci jet vyprodaný, mohu pobyt refundovat? Děkuji.
Dobrý den,
Ohledně refundu, prosím, kontaktujte slevomat.
Děkujeme.
S pozdravem,
Rezervační oddělení.
Dobrý den,
lze zajistit předem ubytování ve vyšším patře?Případně v jakých
patrech se ubytovává pro slevomat?
děkuji P.V.
Dobrý den,
Pobyty jsou pro pokoje Superior které jsou od 9 do 20tého patra.
Bohužel, patro negarantujeme. Záleží na dostupnosti hotelu v daný den.
Prosím tedy informovat recepci při příjezdu a kolegové Vám samozřejmě
vyhoví podle dostupných kapacit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Rezervační oddělení.
Dobrý den, chěla jsem se zeptat zda máte volný termín od 2–4 března? Děkuji za informaci.
Dobrý den,
bohužel, v březnu máme volné termíny 3.-22. a25.-29.3.2018
Hezký den, Alžběta, rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na „Při příjezdu je požadována bezpečnostní garance (vratná záloha) ve výši 1400 Kč/50 € na pokrytí případných dodatečných služeb a poplatků.“ Co to těchto příplatků např. patří? Aby nebylo pak naúčtováno něco „skrytě“ a my jsme se nedivili. Moc děkuji!
Dobrý den,
Nic „skrytě“ neúčtujeme. Při check out máte k nahlédnutí fakturu.
Garance je pouze jako záloha za případné využití minibaru, room servisu
nebo jakékoli služby hotelu u které je možnost naúčtování na pokoj.
V případě že žádné služby navíc nevyužijete, zálohu v plné výši
vracíme. Pokud využijete služby navíc ale přejete si hradit jakkoli jinak
než zálohou, můžete hradit jinak a záloha je navrácena v plné
výši.
Přeji hezký den.
Rezervační oddělení.
Dobrý den,
bylo by možné si objednat snídani do postele?
Děkuji za odpověď Klára
Dobrý den,
Bohužel to možné není.
Můžete si objednat přes room servis. Tento servis není v ceně
snídaně.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, chceme využít pobyt na víkend pro 3 osoby. Je možný nějaký příplatek pro 1 osobu, aby jsme nemuseli zakoupit 2× voucher? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Nikolo, osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce včetně snídaně a vstupu do wellness hradí 30 €/810 Kč/noc. Hezký den Jana, Slevomat
Dobrý den, nepochopil jsem na jaké dny se voucher vztahuje. Mám chápat
že označení pátek až pondělí zahrnuje pracovní týden, nebo to znamená
dny pátek, sobota, neděle a pondělí?
Děkuji za upřesnění
Dobrý den, Jiří, pokud zvolíte variantu pátek až pondělí, vztahuje se voucher na dny: pátek, sobota, neděle a pondělí. :) Snad to již bude přesnější. Hezký den Jana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chceme u vás strávit víkend od 16.3. do 18.3 s tím že příjezd by byl 16.3. v pátek ve večerních hodinách 21–22hod.
Prosím Vás,je to možné?
Moc by nás to potěšilo.
S pozdravem
Daniel Šiška
Dobrý den,
pokud máte zájem o jiný, nadcházející termín, kontaktujte nás na Bookings@panoramahotelprague.com
S pozdravem, Alžběta, rezervace