Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Info na e‑mailu recepce@kostelany.cz nebo na telefonu +420 573 367 272. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Děti je potřeba hlásit při rezervaci – věk i jejich počet.
Důležité: V případě online rezervace konkrétního termínu uveďte preferovaný čas welness do poznámky při koupi voucheru
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme zájem jet 3 osoby a ubytovat se v apartmánu. Je třeba dokoupit snídani a večeři?
Děkuji Klára
Dobrý den,
ano, za účasti třetí osoby je třeba dokoupit přistýlku a polopenzi.
Těšíme se na vaši návštěvu.
Pěkný den
Ranč Kostelany