Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den je možné si objednat termín na duben?? Děkuji za odpověď
Ivana Frühaufová
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano, to bohužel není možné :( Voucher je potřeba uplatnit
do 18. 3. 2018. Hezký den Jana
Tomáš Kubička
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je možný i pobyt na dvě noci.
Děkuji Kubička
Slevomat.cz
Dobrý den, Tomáši, bohužel tuto variantu nemáme naší nabídce, ale
děkujeme Vám, můžeme se pokusit v budoucnu i tu zahrnout. U mnoha
nabídek máma tzv. sčítání voucherů, že zakoupíte pobyt a dáte si
termíny po sobě, tím se Vám prodlouží Váš pobyt, ale doporučoval bych
to zmínit při rezervaci. Hezký den, David. :-)
Denisa
Dobrý den, je možný prosím pobyt se psem? Zaroveň máte prosím volný
termín 16. 3. 2018?
Děkuji, s pozdravem
D. B.
Villa St. Tropez
Dobrý den, bohužel psi nejsou povolení. Jinak termín volný máme.
S pozdravem, Villa St.Tropez
Tez Dočekalová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, máte volný pokoj v termínu
3.-4.3.2018? Děkuji
Villa St. Tropez
Dobrý den,
ano, v tomto termínu máme volný pokoj.
S pozdravem,
Villa St. tropez.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné si objednat termín na duben?? Děkuji za odpověď Ivana Frühaufová
Dobrý den, Ivano, to bohužel není možné :( Voucher je potřeba uplatnit do 18. 3. 2018. Hezký den Jana