Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu, preferovaný termín pobytu, kód voucheru a telefonní číslo na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Sčítání voucherů: V Tyrolsku můžete strávit i více času, vouchery se dají libovolně sčítat.
Rezervaci můžete 20 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 20 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám stejný problém, před týdnem jsem se dotazovala emailem
německy na volný termín a nikdo mi neodpověděl. Můžete se spojit
s hotelem a dát mi na vědomí proč nekomunikují a zda mají volný
dvoulůžkový pokoj v termínu 14. – 19.8.?
Děkuji, Ulrychová
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den,
v hotelu mají problém s personálem, který mluví anglicky. Během
několika dní napojíme hotel na rezervaci přes online termíny a již
žádná komunikace nebude potřeba. Omlouváme se za vzniklé potíže.
Mel
Pro Slevomat:
Dobrý den, už před týdnem jsem se na adrese " office@koegele.com "
dotazovala německy zda je volný termín který jsem si vybrala. Bohužel
stále bez odpovědi.
Linde Personalservice GmbH
Dobrý den,
dnes se spojíme s manažerem hotelu a situaci pokusíme vyřešit.
Petr Killer
Dobrý den, snazil jsem se dostat na. internetové stránky hotelu a bohužel
nefungují. Zajímalo by nás, zda hotel povoluje ubytování i se
psem. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, pobyt se zvířaty bohužel není možný. Hezký
den :-)
Ema
Dobrý den, zajímalo by nás hodnocení klientů a kalkulace ceny. Je
možné doplnit? Děkujeme
Slevomat.cz
Dobrý den, Emo, veškeré hodnocení naleznete, když sjedete myškou pod
nabídku tak je tam velký nadpis „Hodnocení podniku“ a tam naleznete vše
co zákaznici napsali. Ohledně kalkulace ceny Vám děkuji za upozornění,
není přiložená k nabídce, hned to zkusíme napravit a přidat jí tam,
ještě pro ujištění Vám jí zašlu na Váš email. Hezký den,
David. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám stejný problém, před týdnem jsem se dotazovala emailem německy na volný termín a nikdo mi neodpověděl. Můžete se spojit s hotelem a dát mi na vědomí proč nekomunikují a zda mají volný dvoulůžkový pokoj v termínu 14. – 19.8.?
Děkuji, Ulrychová
Dobrý den,
v hotelu mají problém s personálem, který mluví anglicky. Během několika dní napojíme hotel na rezervaci přes online termíny a již žádná komunikace nebude potřeba. Omlouváme se za vzniklé potíže.