Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohodový pobyt v zimě nebo jaře v apartmánu až pro 10 osob
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu penzionumedveda@email.cz nebo na telefonu +420 778 067 167
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru
- Zapůjčení dětské postýlky zdarma.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chci se zeptat,1 apartmán má 3 samostatné ložnice?chtěly by jsme přijet 3 maminky a malé děti 1,5.někdy v týdnu na 3 noci děkuji
Dobrý den paní Francová,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, v apartmánu jsou 3 oddělené ložnice.
Máte již vybrán termín?
Předem děkujeme za Vaši odpověď.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den. Je možno na slevový kupón objednat i poslední víkend v červnu? Tudíž od 29.6 do 1.7. S tím, že bychom toho 1.7 objekt kolem 11 hod opustili. Děkuji. Šimonková
Dobrý den paní Šimonková,
děkujeme za Váš dotaz.
V požadovaném termínu je využití slevového kuponu možná, volný je
pouze jeden apartmán.
V případě zájmu o rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Předem děkujeme.
Dobrý den, je možné si zarezervovat oba dva apartmány při koupi dvou voucheru?
Dobrý večer paní Mrázková,
ano, samozřejmě můžete mít rezervované oba apartmány.
Máte již vybraný termín?
Předem děkujeme za Vaši odpověď.
Přejeme pěkný večer.
Dobrý den, je možná rezervace obou apartmánů na 2. říjnový víkend a
za kolik ? Děkuji
Madalena
Dobrý den paní Kosorinová,
děkujeme za Váš dotaz.
Slevová akce je platná pouze do konce června. Akce na říjen budou
spuštěny až v průběhu léta.
V případě zájmu o více informací nás kontaktujte na našem emailu vilakamilka@email.cz
Předem děkujeme.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den, to znamená, že jsou volné jen 2 noci? Chtěli bychom min.3 noci v tomto termínu… Děkuji Mirka Zvolankova
Dobrý den paní Zvolánková,
děkujeme za Váš dotaz.
Apartmány jsou volné od 6.5. do 11.5.2018
Budete si přát rezervaci?
Předem děkujeme za Vaši odpověď.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den, máte volno oba apartmány v těchto termínech? 28.4.-1.5. nebo 5.5.-8.5.? Děkuji Mirka Zvolankova
Dobrý večer paní Zvolanková,
děkujeme za Váš dotaz.
Oba apartmány jsou volné v termínu 6.-8.5.2018
Přejeme pěkný večer.
Dobrý den,
také bych se chtêla zeptat,jestli v objektu bud samy.
Děkuji moc,Smolíková.
Dobrý den paní Smolíková,
děkujeme za Váš dotaz.
Při rezervaci jednoho apartmánu, jste v daném apartmánu sami.
V penzionu je ještě jeden apartmán, ve kterém se mohou ubytovat další
hosté.
Přejeme pěkný den.
Prosim zaroven o rezervaci terminu 13. – 15. dubna 2018 nebo (pokud je obsazeno) nejbližší volný víkend. Děkuji. Hana Skalická
Dobrý den paní Skalická,
děkujeme za Vaši zprávu.
Apartmán v termínu 13.-15.4.2018 máte předběžně rezervovaný.
Pro potvrzení rezervace Vás požádáme o zaslání čísla voucheru na náš
email do 23.2.2018.
Předem děkujeme.
Přejeme pěkný den.
Dobry den, nějak jsem nepochopila – kapacita 10 osob je v jednom apartmanu nebo je cena platna pro cely penzion? Rada bych prijela v dubnu o vikendu s rodinou oslavit moje narozeniny. Bylo by nas i s detmi 10, byli bychom tedy v objektu sami nebo s dalsí rodinou?
Dobrý den paní Skalická,
děkujeme za Váš dotaz.
V penzionu jsou 2 apartmány, oba s 10 lůžky.
Pokud si tedy zarezervujete jeden apartmán, je možné, že druhý obsadí
jiná rodina.
V případě zájmu o rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Předem děkujeme.
Přejeme pěkný den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtela bych se zeptat, jak mate volny apartman pres prazdniny a kolik vychazi za noc.
dekuji Kotlanova
Dobrý den paní Kotlánová,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, některé termíny jsou ještě volné.
Prosím o upřesnění Vámi požadovaného termínu.
Cena za apartmán/ noc/ 1.999,–
Cena za celý dům / 2 apartmány/ noc/ 3.999,–
Přejeme pěkný den.