Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost pokoje v preferovaném termínu, následně rezervujte na e‑mailu penzionutrijasanu@seznam.cz nebo telefonu +420 777 971 610.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
od 30.3.2018 máme bohužel již plně obsazeno.
Jiří
Dobrý den chtěl bych se zeptat jesti máte volné dva dvoulužkové pokoje
v termínu 28–30.9 2018
Penzion U Tří Jasanů
Dobrý den, slevové vouchery už v září bohužel neplatí.
Dana Honsová
Děkuji za odpověď, takže u vás při nástupu k pobytu stačí pouze
sdělit č. voucheru, který jsme obdrželi?
Penzion U Tří Jasanů
Dobrý den, ano, přesně tak.
Dana Honsová
Dobrý den, rezervovala jsme si přes slevomat u vás pobyt (penzion
U tří jasanů) v termínu 27.5. – 29.5. – rezervovaný termín.
Dostali jsme kód voucheru s textem, že termín je garantovaný a nemusíme
už nikam volat.
Jen nám není jasné, jak je to s úhradou tohoto pobytu. Platí se až na
místě nebo jak by to mělo být?
Penzion U Tří Jasanů
Dobrý den,
jelikož si kupujete voucher od společnosti Slevomat, úhrada voucheru bude
Slevomatu. Když už ale máte kód voucheru, tak jste už asi zaplatili…?
Určitě se domluvte s někým ze Slevomatu, u nás už nic platit
nebudete.
Hezký den.
brož
Dobrý den chtěl bych se zeptat , je možné se u vás ubytovat v termínu
od 26,7 do 29,7, děkuji
Penzion U Tří Jasanů
Dobrý den,
v tomto termínu už nejsou platné slevové balíčky, tak jedině na přímo
u nás. Pro více info prosím napište na email: penzionutrijasanu@seznam.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím máte volno pro dvě osoby 29. až 31. 3.?
S pozdravem R. Poláček
Dobrý den,
od 30.3.2018 máme bohužel již plně obsazeno.