Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Odpočinkový pobyt v designovém hotelu s večeří a privátním wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu infokarlov@bellevuehotels.cz nebo reservationkarlov@bellevuehotels.cz či na tel. 317 700 825 a 603 905 621.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 5,9 let mají pobyt zdarma na pokoji s rodiči a bez nároku na lůžko a stravu.
- Za děti ve věku 6–11 let se doplácí 400 Kč/noc vč. snídaně.
- Starší děti a další osoby na přistýlce doplatí 800 Kč/noc vč. snídaně.
- Zapůjčení dětské postýlky: 300 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Zdarma dle kapacit hotelu, případně za příplatek
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 48 hodin předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, ani není možné ho refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 48 hodin předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
mám v plánu překvapit svou přítelkyni na výročí víkendem u vás, ale
nelze si zarezervovat termín na 6.4. – 8.4. 2018.
Byla by nějaká možnost jak to udělat jinak.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v požadovaném Vámi termínu 6.-8.4.2018 hotel je jíž plně obsazený. Pro
výběr náhradního termínu prosím kontaktujte nás na emailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji a pěkný den přejí!
Recepce
Dobrý den,
uvažuji o pobytu ve Vašem hotelu. Cestovali bychom s manželem a skoro
2 letou dcerkou. Chtěla bych se zeptat, zda je možné nabízené wellness
„rozdělit“, tak abychom vždy jeden z nás mohli být s dcerkou. Předem
děkuji za odpověď.
Dobrý den,
wellness je stanovené na dobu 60 minut. Jedna osoba může využít prvních
30 minut a druhá osoba zbylých 30 minut. Pokud by Vám 30 minut na osobu
připadalo málo, je možnost připlatit si další hodinu.
Přejeme hezký zbytek dne,
Hotel Bellevue Karlov.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat od kolika do kolika hodin máte snídaně
a večeře?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
snídaně probíhají v po – pá 7:00 – 10:00
so,ne 8:00 – 11:00
večeře od 18:00 – 20:00
Hezký zbytek dne,
Recepce hotel Karlov.
Dobry den vim ze je to na rychlo mate volnej termin 17 az 18 dekuji.
Dobrý den,ano, 17.03–18.03 máme volné pokoje. Přejeme krásný den, Recepce hotel Karlov.
Dobry den, rady bychom s kamaradkou prijely v terminu 27.4. –
29.4.18. Byl by tento termin volny?
Dekuji za zpravu
S pozdravem
Šubikova
Dobrý den paní Šubiková, velmi nás těší Váš zájem o využití
služeb Hotelu Bellevue Karlov. Bohužel v termínu 27.-29.4. již nemáme
volnou kapacitu. Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu
na emailu reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Přeji krásný den.
Nikol – recepce hotel Karlov
Dobrý den, cena je za pokoj nebo za osobu chtěla bych s přítelem přijet so 10.3. až neděle 11.3. máte ještě volno? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Cena se liší podle obsahu balíčku a počtu noci (za 2 osoby). Na Vámi
požadovaný termín zbývá nám jen pár volných pokojů. Budeme velmi rádi
Vaší návštěvě.
Přejeme krásný den, Recepce hotel Karlov.
Dobrý den, ráda bych se vás zeptala zda mají všechny pokoje typu
superior v koupelně vanu? Četla jsem to přímo na stránkách hotelu Karlov.
S manželem by jsme byli za vanu vděční.
Děkuji
Dobrý den,
všechny pokoje typu superior mají v koupelně vanu :)
Budeme rádi Vaší návštěvě!
Hezký den,
recepce hotel Karlov
Dobrý večer, když si koupím poukaz na termín, lze jej ještě po
zakoupení změnit.
Děkuji Pavla
Dobrý den,
pokud zakoupíte voucher na konkrétní termín, po domluvě s recepcí hotelu
je možné termín pobytu změnit. Pokud zatím neznáte konkrétní termín
pobytu, je možné zakoupit voucher neterminovaný a termín si domluvit dle
potřeby telefonicky nebo e-mailem s recepcí hotelu.
V případě jakýchkoli otázek prosím kontaktujte hotel Bellevue karlov na
emailu: infokarlov@bellevuehotels.cz
Přeji krásný večer.
Nikol
recepce hotel Karlov
Dobry den kolik by prosim stalo priplatit si pro 10 lete dite vecere a vstup do welness.dekuji preslova
Dobrý den,
Za wellness pro dítě 10 let příplatky neúčtujeme. Ohledně večeře, tak
vždy doporučují si něco vybrat s dětského jídelního lístku.
Pro více informací prosím nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz.
Ráda Vám zašlu jídelní lístek e-mailem.
Přeji krásný večer! Recepce hotel Karlov
Dobry den, chtěla bych se zeptat na obsazenost hotelu na víkend koncem února nebo víkend v březnu + wellness a masáž pro dva…dekuji
Dobrý den,
ve Vámi požadovaných termínech máme zatím volnou kapacitu. V rámci
hotelových služeb nabízíme nejrůznější druhy masáží.
Pro více informací prosím nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz.
Přeji krásný den! Recepce hotel Karlov
Dobrý den,chtěla bych se prosím zeptat,Je možné si pobyt za cenu Vámi nabízenou se slevou jen zamluvit,zatím? Jeli bychom 5–6 ženských,ale musíme se samozřejmě všechny teprve domluvit.Termín bychom chtěli 5.-8.7.2018. Děkuji za odpověď. Hrdličková
Dobrý den paní Hrdličková,
ve Vámi požadovaném termínu máme volnou kapacitu. Zajistíme Vám
předběžnou rezervaci na 3 dvoulůžkové pokoje.
Pro více informací nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz.
Přeji krásný den!
Recepce hotel Karlov
Dobrý den.Prosím platí zamluveny pobyt ve vašem hotelu na jméno Pospíchalová Lenka.Je to na datum 16._18.2.2018. Nestačila jsem koupit vocher.
Dobrý den,
Vaší rezervaci v systému máme, ale je předběžná, pro její potvrzení
stačí zastat číselný kód voucheru.
pro více informaci nás kontaktujte emailem: infokarlov@bellevuehotels.cz
Děkuji a pěkný večer!
Recepce Hotel Karlov
Je parkování v ceně ??
Dobrý den, Romane, parkování máte již v ceně. Hezký den Janča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,
Chtěla bych se bych se vás zeptat, zda máte volné termíny na 10.5.-13.5. či 17.5.- 20.5. ?Děkuji Vám za Vaši odpověď a přeji vám krásný den.
Dobrý den,
v termínu 10. – 13.5. máme poslední volný pokoj a v termínu 17. – 20.5. jsme již plně obsazeni.
Pokud si budete přát zajistit rezervaci v termínu 10. – 13.5., prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na emailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji a přeji krásný den.
Nikol Weingartová
hotel Karlov