Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Odpočinkový pobyt v designovém hotelu s večeří a privátním wellness

4,5 / 5 Bellevue Hotel Karlov Střední Čechy (mapa) 173 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Marry

Dobrý den ,
Chtěla bych se bych se vás zeptat, zda máte volné termíny na 10.5.-13.5. či 17.5.- 20.5. ?Děkuji Vám za Vaši odpověď a přeji vám krásný den.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
v termínu 10. – 13.5. máme poslední volný pokoj a v termínu 17. – 20.5. jsme již plně obsazeni.
Pokud si budete přát zajistit rezervaci v termínu 10. – 13.5., prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na emailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Děkuji a přeji krásný den.
Nikol Weingartová
hotel Karlov

Daniel Simak

Dobrý den,
mám v plánu překvapit svou přítelkyni na výročí víkendem u vás, ale nelze si zarezervovat termín na 6.4. – 8.4. 2018.
Byla by nějaká možnost jak to udělat jinak.
Děkuji za odpověď.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,

v požadovaném Vámi termínu 6.-8.4.2018 hotel je jíž plně obsazený. Pro výběr náhradního termínu prosím kontaktujte nás na emailu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz. Děkuji a pěkný den přejí!
Recepce

Jarka

Dobrý den,
uvažuji o pobytu ve Vašem hotelu. Cestovali bychom s manželem a skoro 2 letou dcerkou. Chtěla bych se zeptat, zda je možné nabízené wellness „rozdělit“, tak abychom vždy jeden z nás mohli být s dcerkou. Předem děkuji za odpověď.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
wellness je stanovené na dobu 60 minut. Jedna osoba může využít prvních 30 minut a druhá osoba zbylých 30 minut. Pokud by Vám 30 minut na osobu připadalo málo, je možnost připlatit si další hodinu.

Přejeme hezký zbytek dne,
Hotel Bellevue Karlov.

Veronika

Dobrý den, chtěla bych se zeptat od kolika do kolika hodin máte snídaně a večeře?
Předem děkuji za odpověď.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
snídaně probíhají v po – pá 7:00 – 10:00
so,ne 8:00 – 11:00

večeře od 18:00 – 20:00

Hezký zbytek dne,
Recepce hotel Karlov.

Petr

Dobry den vim ze je to na rychlo mate volnej termin 17 az 18 dekuji.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,ano, 17.03–18.03 máme volné pokoje. Přejeme krásný den, Recepce hotel Karlov.

Šubiková Iva

Dobry den, rady bychom s kamaradkou prijely v terminu 27.4. – 29.4.18. Byl by tento termin volny?
Dekuji za zpravu
S pozdravem
Šubikova

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den paní Šubiková, velmi nás těší Váš zájem o využití služeb Hotelu Bellevue Karlov. Bohužel v termínu 27.-29.4. již nemáme volnou kapacitu. Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na emailu reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Přeji krásný den.
Nikol – recepce hotel Karlov

Pavla Emlerová

Dobrý den, cena je za pokoj nebo za osobu chtěla bych s přítelem přijet so 10.3. až neděle 11.3. máte ještě volno? Děkuji za odpověď

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
Cena se liší podle obsahu balíčku a počtu noci (za 2 osoby). Na Vámi požadovaný termín zbývá nám jen pár volných pokojů. Budeme velmi rádi Vaší návštěvě.
Přejeme krásný den, Recepce hotel Karlov.

Lucie Váhová

Dobrý den, ráda bych se vás zeptala zda mají všechny pokoje typu superior v koupelně vanu? Četla jsem to přímo na stránkách hotelu Karlov. S manželem by jsme byli za vanu vděční.

 Děkuji

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
všechny pokoje typu superior mají v koupelně vanu :)

Budeme rádi Vaší návštěvě!
Hezký den,
recepce hotel Karlov

Pavla Neubauerová

Dobrý večer, když si koupím poukaz na termín, lze jej ještě po zakoupení změnit.
Děkuji Pavla

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,

pokud zakoupíte voucher na konkrétní termín, po domluvě s recepcí hotelu je možné termín pobytu změnit. Pokud zatím neznáte konkrétní termín pobytu, je možné zakoupit voucher neterminovaný a termín si domluvit dle potřeby telefonicky nebo e-mailem s recepcí hotelu.
V případě jakýchkoli otázek prosím kontaktujte hotel Bellevue karlov na emailu: infokarlov@bellevuehotels.cz

Přeji krásný večer.

Nikol
recepce hotel Karlov

Míša preslova

Dobry den kolik by prosim stalo priplatit si pro 10 lete dite vecere a vstup do welness.dekuji preslova

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
Za wellness pro dítě 10 let příplatky neúčtujeme. Ohledně večeře, tak vždy doporučují si něco vybrat s dětského jídelního lístku.
Pro více informací prosím nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz. Ráda Vám zašlu jídelní lístek e-mailem.
Přeji krásný večer! Recepce hotel Karlov

Pavlina Dlouha

Dobry den, chtěla bych se zeptat na obsazenost hotelu na víkend koncem února nebo víkend v březnu + wellness a masáž pro dva…dekuji

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
ve Vámi požadovaných termínech máme zatím volnou kapacitu. V rámci hotelových služeb nabízíme nejrůznější druhy masáží.
Pro více informací prosím nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz. Přeji krásný den! Recepce hotel Karlov

Ivana Hrdličková

Dobrý den,chtěla bych se prosím zeptat,Je možné si pobyt za cenu Vámi nabízenou se slevou jen zamluvit,zatím? Jeli bychom 5–6 ženských,ale musíme se samozřejmě všechny teprve domluvit.Termín bychom chtěli 5.-8.7.2018. Děkuji za odpověď. Hrdličková

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den paní Hrdličková,
ve Vámi požadovaném termínu máme volnou kapacitu. Zajistíme Vám předběžnou rezervaci na 3 dvoulůžkové pokoje.
Pro více informací nás kontaktujte na e-mailu: infokarlov@bellevuehotels.cz.
Přeji krásný den!
Recepce hotel Karlov

Lenka Pospíchalová

Dobrý den.Prosím platí zamluveny pobyt ve vašem hotelu na jméno Pospíchalová Lenka.Je to na datum 16._18.2.2018­. Nestačila jsem koupit vocher.

Bellevue Hotel Karlov

Dobrý den,
Vaší rezervaci v systému máme, ale je předběžná, pro její potvrzení stačí zastat číselný kód voucheru.
pro více informaci nás kontaktujte emailem: infokarlov@bellevuehotels.cz

Děkuji a pěkný večer!
Recepce Hotel Karlov

Roman Kočí

Je parkování v ceně ??

Slevomat.cz

Dobrý den, Romane, parkování máte již v ceně. Hezký den Janča

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru