Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Aktivní pobyt v Krkonoších s polopenzí v chatě s vlastním vlekem i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si rezervujte dostatečně předem na www.chatapodlipami.cz, do poznámky uveďte kód voucheru. Případné dotazy na pište na email chatapodlipami@email.cz, nebo volejte na tel. 775 555 044 (PO-PÁ: 10.00 – 16.00 hodin).
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě sněhové kalamity zaparkujte zdarma na parkovišti Starý mlýn. Odtud pro vás bude k chatě zajištěn odvoz zavazadel sněžným skútrem – od 11.00 do 16.30 hodin zdarma, po 16.30 za poplatek 300 Kč/max. 300 kg vč. osob (max. 4 osoby).
- Při odjezdu je v zimních měsících zajištěn všem hostům odvoz zavazadel na parkoviště Starý Mlýn zdarma od 9.30 do 11.00 hod.
- Děti do 1,9 let zdarma (se dvěma dospělými na pokoji) - nutno nahlásit předem
- Další děti ve věku 2 – 17,9 let za 399 Kč/noc se snídaní
- Třetí osoba na pokoji nad 18 let platí polovinu voucheru na místě
- Domácí mazlíčci: do 10 kg váhy 100 Kč/den, nad 10 kg 200 Kč/den
- Parkování: 100 Kč/den vč. povolení k vjezdu do CHKO (parkování přímo u penzionu – povolení vjezdu do červené zóny bude vystaveno až při příjezdu na místo)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
DObrý den, Nemáte náhodou volno v termínu od 5,3,–7,3, pro dvě osoby? Děkuji Richteorvá
Dobrý den, paní Richterová, bohužel, Vámi požadovaný termín je momentálně obsazený, zkuste mrknout do kalendáře, zda by se Vám neuvolnilo nějaké místečko. Hezký den, David. :-)
Dobrý den,
máte volný termín v březnu 2.-4.? Pro dvě osoby a 10.měsíční
díte?
Děkuji
Dirdová
Dobrý den,
bohužel v daném termínu máme již zcela obsazeno, omlouváme se.
V případě zájmu o jiný termín nám dejte vědět,
s pozdravem,
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak daleko je svah,o kterém se mluví v popisu a zda li je volný termín 1–4.3 pro 2+2 a 1–3.3 pro 2,výše v příspěvcích jsem četla že je plno,ale on-line rezervaci mi systém nabízí. Děkuji.
Dobrý den,
svah s naším vlekem je hned vedle chaty Pod Lipami. Termín v tuto chvíli
je možný pouze 1.-3.3.2018 a poté až od 13.3.2018
s pozdravem,
Dobrý den
rád bych využil vaší nabídku.Jsme dva dospělí a dvě děti které mají
15 let…Rád bych se zeptal na cenu a hlavně jestli můžu spojit dva
vouchery…Rádi bychom u vás byli 7–8 dní .Děkuji za odpověď Kalous
Jaroslav
Dobrý den,
cen je dle zvolené varianty voucheru a spojení je možné. Doporučujeme
zakoupit voucher na čtyři dny ( 3 noci ) 2 x a doplatek za další noc se
hradí u nás dle ceníku viz http://www.chatapodlipami.cz/cs/cenik/ubytovani
S pozdravem,
Dobrý den jak je s ubytováním kdyz mame ted 3 mesicni holčičku?
Dobrý den,
stačí při rezervaci uvést do poznámky, že dorazíte s miminkem, abychom
Vám mohli přidělit pokoj kam se vejde i dětská postýlka, kterou Vám
můžeme připravit k pobytu ( bez ložního dětského prádla )
S pozdravem,
Pěkný den ,máte volno v termínu od 15.3'do18.3.pro2 a 2děti 7a14
Dobrý den,
v tuto chvíli je možné rezervovat dle požadavku. V případě zájmu nám
dejte vědět na chatapodlipami@email.cz
a my Vám rezervaci vytvoříme, popřípadě můžete při zakoupení voucheru
přímo rezervovat v rámci termínové rezervace.
S pozdravem,
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na volný termín v období 3. – 11.
3 2018.
Mám zájem o pobyt na 4 dny 2 dospělí + 2 děti.
Děkuji za odpověď H. Ticháčková
Dobrý den,
bohužel v daném termínu máme již zcela obsazeno, omlouváme se.
V případě zájmu o jiný termín nám dejte vědět,
s pozdravem,
Je možná platba převodem a termín 2.7.-5.7.?
Dobrý den,
v tuto chvíli je možný termín dle požadavku. Platba převodem je možná
při zakoupení voucheru.
S pozdravem,
Dobrý den,byl by možný termín od 4.7.2018 – na 4 dny? A jaký voucher – 2 dospělý a děti-6 a 4 roky? Děkuji.
Dobý den,
tento termín je možný a dle požadavku bychom doporučily rodinný voucher za
4990,– tedy pro 2 + 2
s pozdravem,
Dobrý den, chtela bych se zeptat. 2×dospělí, 2 x15-leté a 1× dvouměsíční miminko. Postýlku bychom si privezli. Stačí vocher pro rodinu co nabízíte nebo jaké vouchery zakoupit? A je možné někde skladovat kočárek? Děkuji.
Dobrý den,
v tomto příípadě stačí voucher pro rodinu 2+2 osoby a jen při rezervaci
je nutné uvést miminko navíc, abychom mohli přiřadit pokoj kam se postýlka
vejde. Kočárek lze umístit u nás,
s pozdravem,
Dobrý den měla bych zájem o nabídku,ale jaká by byla cena,když jsem sama a dvě vnucky ve věku 12 a 10 roku. Dekuji moc,Monika
Dobrý den, Mončo, v tomto případě by se to dalo udělat tak, že jedno dítě by bylo v ceně voucheru, protože varianta pro jednu osobu není v naší nabídce. Další děti ve věku 2 – 17,9 let za 399 Kč/noc se snídaní. S pozdravem, David. :-)
Dobrý den, Vaše nabídka mě zaujala a chtěla bych se jen zeptat, zda každý pokoj má svoji koupelnu i WC? Předem děkuji za odpověď. Přeji hezký den, Králová.
Dobrý den,
každý pokoj v chatě Pod Lipami má své vlastní WC a koupelnu,
s pozdravem,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
ráda by jsem zakoupila voucher pro dva dospělé a dvě dítka na tři noci, pokud by jste měli volný termín od 27.8. – 30.8. 2018 ,prosím? Nelze se mi s Vámi spojit telefonicky :-) Bylo by možné připlatit si za TV na pokoji, prosím? Chtěli bychom si vzít s sebou také pejska malé rasy, pokud není problém?
Děkuji a přeji hezký den.
Bohdana M.
Dobrý den, Bohdano, všechny dotazy Vám rádi zodpoví na emailu chatapodlipami@email.cz, nebo na telefonním čísle 775 555 044, ale pouze od pondělí do pátku a to v časovém rozmezí od 10.00 do 16.00 hodin. Hezký den Jana
Dobrý den,
v daném termínu je možné rezervovat. Rezervaci můžete provést se zakoupením voucheru s vybráním termínové rezervace nebo na chatapodlipami@email.cz
s pozdravem,