Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Termolahve ODELO ve třech různých objemech 500, 750 a 1000 ml

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Bartoňová

Zajímá mne, jestli zde probíhá cenzura hodnocení?
V pondělí jsem zde úspěšně uložila hodnocení na termosky a termohrnky Odelo z eshopu Jenifer a světe div se, není tu. Že by pro to, že bylo NEGATIVNÍ ??

Jenifer.cz

Dobrý deň. Nie je tu žiadna cenzúra, chyba znovu nebude na našej strane. Ďakujeme

Eva Hanzalova

Take jsem jednou z tech, jak si ted ctu, kterym nebyla zasilka zatim dorucena. Prinejmensim by byla slusnost od firmy alespon dat vedet, kdy se tak stane, uz aby se dalo ohlidat jeji prijeti. Tak preji hezky den …

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo, omlouváme se za nepříjemnosti s objednávkou. Partner měl delší dovolenou než bylo původně v plánu, nicméně v současné době by již mělo být vše v pořádku. Pokud by nastaly nějaké komplikace tak nás, prosím, kontaktuje na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz a situaci prověříme. Děkuji Tibor

Upravit Další Další

Anastázie Bartoňová

Dobrý den,jsem taktéž nespokojený zákazník. Již téměř měsíc se mi vyřizuje objednávka, od 20.12. Termín doručení byl posunut na 11.1., dnes máme 17.1. a nic se neděje…?…

Slevomat.cz

Dobrý den, Anastázie, nastalá situace nás mrzí. Partner měl delší dovolenou než bylo původně v plánu, nicméně v současné době by již mělo být vše v pořádku. Pokud by nastala nějaká komplikace tak nás, prosím, kontaktuje na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz a situaci prověříme. Děkuji Tibor

Josef Starý

Vážená, když jsem se díval na vaše recenze není to poprvé,,,,, Nechte svého plácání, za tu dobu, co mi dodáváte zboží, bych ho tady měl už i z Číny,,, Ano Slevomat mi vrátí peníze, už mám vykomunikováno a jestli se rozhodne s vámi ukončit spolupráci, byl by to jen a jen logický krok z jejich strany, pokud si nechcou kazit své dobré ronomé,ale to už vy ani já neovlivníte,,,, Jen jestli vám můžu poradit do budoucnosti,, raději méně plácání a více pracovat..... Pěkný a úspěšný den…

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Josefe, jsem ráda, že se Vám podařilo domluvit si vrácení peněz za pozdní doručení. Chápu, že je to nepříjemná zkušenost, ale i to se může stát. U nás na Slevomatu máte jistotu, že se Vám vždy pokusíme maximálně vyjít vstříc, stejně tak i naši partneři. Kdyby Vám například dorazilo poškozené zboží, tak máte nárok na jeho výměnu a určitě to bude rychlejší než z Číny. Podnik Jenifer.cz u nás má přes 1400 hodnocení zákazníků, kteří mu dohromady dali 4,1*, to je stále velmi dobré hodnocení, které odráží spokojenost zákazníků. Nemáme tedy důvod spolupráci ukončovat. Kdybyste kdykoliv cokoliv potřeboval, tak se na nás nebojte obrátit na vip.podpora@slevomat.cz. Děkuji a přeji hezký den, Tereza, Slevomat.

Josef Starý

Nezlobte se,ale mě opravdu nezajímá vaše „dovolenka“ vaše „podmínky“ a jiné termíny co tady plácáte.. Pro mě je podstatné, že nemám zboží, které u jiných solidních firem mohlo obkroužit několikrát svět… Od vás není ani za měsíc vyexpedované, dávám podnět Slevomatu, jednak k vrácení peněz, predpokladam ze od Slevomatu, kdyz jsem platil Slevomatu,,, navi by bylo ze strany Slevomatu jen logickym krokem stazeni vasi fimry z svych nabidek…

Jenifer.cz

Nech sa páči, máte nárok na vrátenie peňazí a pokiaľ nebol Váš tovar expedovaný, tak Vám vedia vrátiť peniaze. Naša firma je seriózna, máme spokojných zákazníkov a mrzí nás, že vznikol Váš prípad nespokojného klienta, ale určite to nie je dôvod na ukončenie spolupráce so Slevomatom. Ďakujeme

Josef Starý

Jake podminky? V podminkach bylo, ze to budu mit do 10.1. ted mi pisete, ze jse meli do 8.1 dovolenou… Expedovat pry mi to budete az 16.1,,, To se tam mezitim koukate z okna, nebo tak nejak? Nebo nabizite zbozi co nemate skladem? Ne jedina podminka co jsem postihl a to jeste pofiderni, je ze to dodate do 10.1 tu jste postihli, nezlobte se,ale nejsme v banove republice,,,,,

Jenifer.cz

Dobrý deň, všetky objednávky vybavujeme po dovolenke postupne. Váš tovar Vám bude riadne zaslaný. Ďakujeme

Starý Josef

Proč to neposlete hned?? Nějak vašemu počínání přestávám rozumět,,,, Nebylo by lepší vrácení peněz ???

Jenifer.cz

Dobrý deň. Všetko vyskladňujeme podľa predom určených podmienok, Váš tovar Vám bude riadne zaslaný. Ďakujeme

Josef Starý

Objednáno 19.12, dnes 12.1.2018 žádná zmínka, prostě nic… Za tu dobu by to několikrát obkroužilo svět… Co nyní? Vrácení peněz? kdo? Slevomat, nebo prodejce???

Jenifer.cz

Dobrý deň. Na našich stránkach bolo uvedené, že do 8.1.2018 sme mali celofiremnú dovolenku, tak isto o tom bol informovaný aj Slevomat. Takže všetky objednávky a termíny sa posunuli o túto dovolenku. Všetky objednávky sa priebežne vybavujú a zasielajú, tento tovar sa bude expedovať v utorok 16.1.2018. Ďakujeme

Josef Starý

Objednal jsem 19.12 a zboží dle popisi na Slevomatu ještě nebylo ani odesláno? 21.12 jsem z německého Amazonu objednal pouzdro a mám ho i s dopravou z jiné země už doma ,,,, Divné.....

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe, koukala jsem na Vaši objednávku. U této objednávky je nastavený předpokládaný datum odeslání na 3. 1. 2018 a datum doručení je až 10. 1. 2018. Hezký zbytek dne Jana

Zdenka Kádková

dobrý den,
objednala jsem a zaplatila hned 13.12. na základě Vašeho ubezpečení, že do vánoc lahve dorazí, ale stále nemám ani avízo, že by se již alespoň vydaly na cestu. Kde se stala chyba? ďakujem

Jenifer.cz

Dobrý deň. Všetky objednávky urobené do 13.13. boli z našej strany vyexpedované. Avízo Vám dáva kuriér. Ďakujeme

PepanBrno

Dobry den, mam zajem o tuhle lahev, jen bych ji rad pouzival i na kolo, ne na teple napoje,ale by byla na udtrzeni studeneho,,, S tim souvisi dotaz, jake jsou prumery venkovniho plaste lahve, ktera z nich by se vlezla do drzaku kola misto cyklistickeho bidonu ??? dekuji

Jenifer.cz

Dobrý deň, Skúsili sme fľaše dať do štandardného košíka a najlepšie tam sedela 0,75l. Ďakujeme

Monika Dragounová

Dobrý den,
Jak se láhev myje aby v ni nebyla plíseň když ústí je tak úzké?Neni to nepraktické?

Jenifer.cz

Dobrý deň. Na základe vlastných skúseností môžem povedať, že údržba je jednoduchá. Lahev je nerezova a pokiaľ do nej dávate bežné nápoje ako je káva či čaj, tak stačí dať do nej saponát a vodu, dobre pohrkať a vypláchnuť. Keby tam dávate niečo husté, odporúčame použiť kartáč na láhve. S fľašou budete spokojná, máme ju už pár rokov v ponuke a je to dobrý a overený produkt. Pokiaľ ju objednáte dnes, stihneme vám ju dodať ešte do Vianoc. Ďakujeme

Markéta

Dobrý den, jaká je hmotnost prázdných lahví? Děkuji:-)

Jenifer.cz

Dobrý deň. Hmotnosť je: 0,5L = 0,35 kg, 0,75L= 0,45 kg, 1L = 0,55 kg – môžete si kľudne objednať, tovar bude dodaný do Vianoc. Ďakujeme

Jiří Kučera

Dobry den, pisete, ze kdyz dnes objednam a zaplatim, garance dodani do vanoc. Kdyz to vsak objednavam, je tam datum dodani 4.1.2018. Jak to tedy je?

Jenifer.cz

Dobrý deň. Je to systémové nastavenie Slevomatu, kde určuje maximálnu dobu dodania. Tovar si môžete objednať, bude Vám dodaný do Vianoc. Ďakujeme

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru