Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Nezapomenutelný wellness pobyt v beskydském hotelu s vlastní sjezdovkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si rezervujte předem na e‑mailu info@bahenec.cz nebo na tel. 558 330 057.
- Uveďte kód voucheru, bez něj rezervace nemůže být potvrzena.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma (pokoj Standart)
- Dítě ve věku 3–11,9 let za 400 Kč/noc vč. polopenze (pokoj Standart)
- Dítě nad 12 let na přistýlce za 730 Kč/noc vč. polopenze (pokoj Standart)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta:Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá,l ani ho nelze refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chci se zeptat zda dvoulůžkový pokoj Standard má balkon. Děkuji
Dobrý den, všechny pokoje vyjma jednoho mají balkón.
Recepce hotelu
Dobrý den,
budete mít nabídky i o prázdninách? Chtěli bychom jet na pobyt se dvěma
vnučkami 6 let.
Děkuji Kaminská
Dobrý den,
Nabídku letní dovolené Vsm můžeme zaslat na mail. Kontaktujte recepci
hotelu.
Dekujeme
Dobrý den, lze u vás pobyt hradit i Flexipassy? Jestli ano byl by volný termín od 21.2 do 23.2? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Stando, bohužel tímto se u nás platiti nedá. Níže Vám
vkládám odkaz, abyste se mohl podívat, které benefity u nás přijímáme.
Tyto benefity jsou nahrány na „platební kartě“ a zde si je můžete
převést na kredity a těmi platit. Hezký den Jana
https://www.slevomat.cz/cafeteria
Dobrý den,
Chtěla bych se optat zda máte ještě volný pokoj od pondělí 19.2. nebo od
středy 22.2?Zakoupila bych voucher plus budu potřebovat přistýlku pro syna
15let.to doplatim zvlášť.Dekuji za info.
S pozdravem Netopilová
Dobrý den,
Oba požadované termíny jsou bohužel již plně obsazeny.
Recepce
Dobry den,da se k vam momentalne dostat bez retezu na aute?Dekuji
Dobrý den,
v současné době ano, ale zavolejte si v den příjedzu. Každopádně
sněhové řetězy doporučujeme.
recepce hotelu
Dobrý den, a nějaký víkendový termín v únoru je ještě volný? Popř. s nástupem od čtvrtka? Díky, Marcela
Dobrý den, paní Jelínková, koukal jsem do našich variant a bohužel možný nástup ve čtvrtek nemáme v nabídce, kdyby jste si to rozmyslela, nástup v jiném pracovním dnu je možný a jej možné zarezervovat. S pozdravem, David. :-)
Dobrý den, byl by prosím volný termín 15.2.-17.2.2018 pro dvě osoby a jedno dítě /4roky/? popř. dal by se prodloužit voucher na tři noci?? a co se týká stravy, osoba s bezlepkovou dietou /celiakií/ by si vybrala z Vašeho menu? A sjezdovka u ubytování je prosím v jaké barvě? Moc díky, Marcela
Dobrý den,
Vámi požadovaný termín je bohužel již plně obsazen.
recepce hotelu
Dobrý den, lze na voucher ze slevomatu zarezervovat i nějaký větší,
než dvoulůžkový pokoj? Už jsme u Vás na pobytu byli, tehdy 2 dospělí +
1 dítě, vlezlijsme se do dvoulůžáku, nyní jsme už 2+2 a uvítali by
jsme pokoj větší, minimálně 3 lůžkový (manželská postel +
jednolůžková)
děkuji za odpověď
Dobrý den,
pro rezervaci většího pokoje musíte kontaktovat přímo recepci. Na větší
pokoje se nevztahují ceny pobytů uvedených na slevomatu.
Děkujeme
Recepce hotelu
Dobrý den, chtěla bych se informovat na termín 2.-4.2.(dvě noci) Pro dva páry, zda máte ještě volnou kapacitu? Děkuji
Dobrý den,
Vámi požadovaný termín je bohužel již plně obsazen.
Pro nabídku jiných termínu kontaktujte přímo recepci na info@bahenec.cz
Děkujeme
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, jestli máte ještě nějaké volné pokoje v termínu od 21.1.-4–2. pro 2 osoby na 3 dny (2 noci) s polopenzí? Předem děkuji.
Dobrý večer,
Můžeme Vám nabídnout 24.-26.1.2018 . Jedná se o poslední pokoj . Pro
rezervaci kontaktujte recepci na info@bahenec.cz
Dobrý den,máte volný termín 7.2.-10.2.2018? Předem děkuji za informaci.
Dobrý den,
vámi požadovaný termín je bohužel již plně obsazen.
Recepce hotelu
Dobrý den,rád bych se informoval jestli se u vás dá zaplatit pobyt kartou benefit plus,předem děkuji za odpověd.Petr Z.
Dobrý den,
Co se tyče benefit plus tak lze pobyt objednat a vystavit objednávku .
Pro více informací kontaktujte recepci
Děkujeme
Dobrý den, bylo by možné ubytování pro 3 dospělé a 2 děti v jednom pokoji o víkendu 9. – 12. února.? Dá s k hotelu v zimě přijet bez řetězů? Děkuji.
Dobrý den, Marie, informace ohledně volných termínů a případných dalších odpovědí Vám rádi poskytnou na e-mailu info@bahenec.cz nebo na tel. 558 330 057. Hezký den Janča
Dobrý den, je volný termín od 9.2.2018–11.2.2018 pro balíček 3 dny (2 noci), 2 osoby · Nástup na pobyt v pátek? A je možné k tomuto balíčku případně dokoupit přistýlku pro 1 dospělou osobu a dítě ve věku 20 měsíců? Děkuji
Dobrý večer,
kde můžeme najít ceník nabízených procedur ?
Děkuji Hana
Dobrý den,
zašlete na info@bahenec svůj mail a my Vám ceník zašleme.
recepce hotelu
Dobrý den, měla bych dotaz, chtěla bych se zeptat zda je lyžařský vlek
v ceně ubytování nebo se hradí zvlášť a jestli ano tak jaké jsou
ceny.
Děkuji
Dobry den, lyžařský vlek se platí zvlášť a cena se pohybuje od 150,–
Kč do 250,– Kč na celodenní permanentku.
Recepce hotelu
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda jsou již obsazeny termíny na Silvestra?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobry den,
Silvestrovský pobyt je bohužel již plně obsazen.
Recepce hotelu
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda jsou již obsazeny termíny na Silvestra?
Děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den, paní Kláro, Voucher není možné využít v období 22.12.2017 – 4.1.2018. S pozdravem, David.
Váš hotel u Jablunkova se nenachází ve slezské části Beskyd, že jej inzerujete jako pobyt na Severní Moravě?
Dobrý den, nabídka zahrnuje více inzerátů, které spadají pod Severní Moravu i Slezsko. Děkujeme za připomínku. S pozdravem, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli nabízené procedury jsou možné u Vás v hotelu, nebo se na ně chodí jinam? A mozne procedury zakoupit dopředu, když chceme dát poukaz jako dárek? Dekuji
Dobrý den, Tamaro, nabízené procedury jsou dělány v hotelu. Co se týče placení procedur, v ceně voucheru máte další vouchery na tyto procedury, takže ty jsou již zaplaceny. Hezký den Jana