Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt v Zakopaném pro dva: Snídaní či polopenze a relax ve wellness centru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Dítě do 5,9 let má ubytování bez nároku na služby zdarma.
- Dítě nad 6 let nebo dospělá osoba na přistýlce platí 25 € / noc se snídaní.
- Dětská postýlka je zdarma.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný pokoj v termínu 25.3.-28.3. (případně 26.3.-29.3.) pro 2 dospělé osoby a dítě ve věku 2 let. Děkuji. Pomklová
Dobré ráno, máme pokoj pro 2 osoby od 25–28.03.2018. Turistická dětská postýlka pro dítě zdarma, prosím, informujte recepci. Pokud chcete provést rezervaci, kontaktujte nás. pozdravy
Dobrý den, mám zakoupený voucher a objednaný termín. Je možné si připlati noc navíc?? Kolik by to vyšlo pro 2 osoby, Děkuji předem. Ficnarová Markéta
Zadejte prosím kód poukázky a datum rezervace. Uvidíme, jestli existuje taková možnost.
Dobrý den rádi bychom si zakoupli pobyt v terminu 11. Az 14.3. Se snidani na 3 noci. A prodloužili si jej pres hotel o jednu noc do 15.3. Budeme mit sebou 9lete dite jaka by byla prosim celková cena vcetne doplatku za dite a nic navic? Dekuji
Dobré ráno, cena za pobyt 11–15.03.2018 pro 2 osoby je 6120 Kč + přistýlka za 100 euro. Zůstaňte se snídaní.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volné 2 dvojlůžkové pokoje v termínu od čtvrtka 29.3.2018 do 31.3.2018? Děkuji moc. Hezký den. Simona Zapletalová
Během Velikonočních prázdnin máme k dispozici balíček minimálně
3 nocí v 30/03/02/04/2018 máme jen apartmány.
Cena za apartmán pro 2 osoby 1350 PLN . Pokud máte zájem, kontaktujte
recepci.
Dobrý den, jsou ještě volné termíny na 15.2.-18.2.? Děkuji! Vojtěch Petr
Momentálně nemáme k dispozici pokoje. Máme prázdné pokoje až po 23/02/2018
Dobrý den. rád bych u Vás objednal pobyt pro 2 osoby na 6 dnů od 10.června 2018
Dobrý den, Boleslave, mám pro Vás dobrou zprávu, termín, který požadujete je volný a lze jej zarezervovat. V tomto měsíci nejsou obsazeny ještě všechny pokoje a proto od 10. můžete zarezervovat, kdykoliv se Vám to hodí. S pozdravem, David. :-)
Dobrý den, jsme dva dospělí a dvě děti (10m a 5 roků) a máme zájem o pobyt s polopenzí v březnu. Podle informací by děti neměly za pobyt doplácet a měly by mít vše zdarma, tedy i jídlo. Můžete mi to prosím potvrdit? Děkuji.
Dobré ráno, pro dítě ve věku 10 měsíců můžeme bezplatně poskytnout turistické lůžko, a pokud dítě 5 let spí s vámi v posteli, je zdarma. Pokud byste chtěli postel, měli byste stát 25 eur za den. Chcete-li provést rezervaci, kontaktujte recepci. Pěkný den.
Dobry den, mohu se zeptat co vse obnasi hotelovy wellnes? Dekuji
Dobrý den, paní Obermajerová, ve wellness najdete saunu, vířivku a relax zónu. Krásný den :-)
Dobrý den, máte volný termín 5.-7.1.2018 pro 2 osoby? Děkuji, Hruška
Dobrý den, omlouvám se za zpoždění v odpovědi. Momentálně nemáme žádné volné pracovní pozice. pozdravy
Dobrý večer,
máte volno v termínu 23.-25.2.2018? Měl bych zájem o ubytování pro 3×
dospělé osoby se vstupem do wellnesu, s polopenzí. Jaká by byla případná
cenová nabídka?
Děkuji za odpověď
Dobré ráno, během zimních prázdnin přijímáme pobyty na minimálně 3 noci. Pro Slevomat můžete použít takový poukaz. Pro 3 osoby potřebujete apartmán, který je za příplatek 25 eur / den. Prosím, kontaktujte recepci
Můžeme přijet s pejskem? Jedná se o Jorkšíra.
Bohužel do hotelu nepřijímáme zvířata.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme rezervovaný pobyt a nikde nemohu dohledat od kdy je možné se ubytovat ? :)
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Veroniko, na konci popisku u nabídky je uvedeno, že check in je od 15:00 hodin a – check out je do 11:00 hodin. Pěkný den, Tibor