Dobrý den,
musím se pozastavit nad servírováním dortů, které je, mírně řečeno,
nechutné. Dorty nabízené ve vitríně k výběru nejsou totiž naporcovány,
což provedeno cukrářem a odpovídajícím nářadím zaručuje přibližně
stejnou gramáž porcí a
hlavně chrání zákazníka od nehygienického způsobu krájení zákusku
personálem,
který si pomáhá rukama, když před tím např. sklízel použité nádobí.
Nemluvě o netto váze porce, krájené podle šikovnosti a rozpoložení
obsluhy.
Hodláte i nadále pokračovat v tomto bůhví odkud vzešlém „trendu“
?
Předem děkuji za informaci.
S pozdravem Z.
Choco loves Coffee
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každá reakce nám pomáhá posunout se v naší
práci dál.
Naší prioritou je kvalita výchozích surovin a celkový originání koncept
každého dortu. I proto jsou vyráběny v malém provozu, který se orientuje
hlavně na dodávky pro náš podnik. Nejedná se tedy o dorty z velkovýroben
a velkoobchodů, které jsou často předkrajované a poté hluboce zmrazené,
aby byl zajištěný co největší komfort pro odběratele (tj. kavárnu,
cukrárnu).
Z praktických důvodů (snížená doba trvanlivosti, nevzhlednost, osychání
atd.) po cukrářce předkrajování nepožadujeme. Zdaleka nejsme jediný
podnik, který dorty nepředkrajuje, naopak je to záležitost většiny
pražských kaváren, které si dorty buď vyrábí a nebo je objednávají na
zakázku v některé z malovýroben.
Pro zajištění rovnoměrnosti jednotlivých porcí mají zaměstnanci
vyznačené malé zářezy po okrajích dortů, které jsou vytvořené
cukrářkou podle speciální šablony. Proto nemůže dojít k rozdílnosti
porcí. Pokud se tak přesto stane, vždy je to rozdíl v řádu gramů, který
našeho zákazníka neovlivní. Obecně máme od zákazníků na porce dortů
pozitivní reakce a to zejména na velikost každé porce.
Hygiena nandavání je zajištěná pomocí cukrářských lopatek a
jednorázových rukavic, které je každý ze zaměstnanců kavárny povinen
používat při každé přípravě dezertu. Zákaznici mají nárok reklamovat
tj. vrátit svojí nekonzumovanou objednávku a kdyby jste tak učinil/a,
dortík vyměníme a na místě tuto nepříjemnost řešíme. Velice nás
mrzí, když je práce mnoha lidí znevážená chybou jednotlivce a tak jsme
již podnikli kroky k nápravě, tak aby se podobná situace již
neopakovala.
Do budoucna tedy plánujeme současný stav dortů nejspíš zachovat, jelikož
i naši zákazníci oceňují „domácí nedokonalý vzhled“ ale
převážně jejich kvalitu a chuť.
Co se ale určitě změní je větší důraz na kontrolu zaměstnanců při
manipulaci s dezerty.
Ještě jednou děkujeme za Váš názor!
S přáním hezkého dne, Choco Loves Coffee
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
musím se pozastavit nad servírováním dortů, které je, mírně řečeno, nechutné. Dorty nabízené ve vitríně k výběru nejsou totiž naporcovány, což provedeno cukrářem a odpovídajícím nářadím zaručuje přibližně stejnou gramáž porcí a
hlavně chrání zákazníka od nehygienického způsobu krájení zákusku personálem,
který si pomáhá rukama, když před tím např. sklízel použité nádobí. Nemluvě o netto váze porce, krájené podle šikovnosti a rozpoložení obsluhy.
Hodláte i nadále pokračovat v tomto bůhví odkud vzešlém „trendu“ ?
Předem děkuji za informaci.
S pozdravem Z.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, každá reakce nám pomáhá posunout se v naší práci dál.
Naší prioritou je kvalita výchozích surovin a celkový originání koncept každého dortu. I proto jsou vyráběny v malém provozu, který se orientuje hlavně na dodávky pro náš podnik. Nejedná se tedy o dorty z velkovýroben a velkoobchodů, které jsou často předkrajované a poté hluboce zmrazené, aby byl zajištěný co největší komfort pro odběratele (tj. kavárnu, cukrárnu).
Z praktických důvodů (snížená doba trvanlivosti, nevzhlednost, osychání atd.) po cukrářce předkrajování nepožadujeme. Zdaleka nejsme jediný podnik, který dorty nepředkrajuje, naopak je to záležitost většiny pražských kaváren, které si dorty buď vyrábí a nebo je objednávají na zakázku v některé z malovýroben.
Pro zajištění rovnoměrnosti jednotlivých porcí mají zaměstnanci vyznačené malé zářezy po okrajích dortů, které jsou vytvořené cukrářkou podle speciální šablony. Proto nemůže dojít k rozdílnosti porcí. Pokud se tak přesto stane, vždy je to rozdíl v řádu gramů, který našeho zákazníka neovlivní. Obecně máme od zákazníků na porce dortů pozitivní reakce a to zejména na velikost každé porce.
Hygiena nandavání je zajištěná pomocí cukrářských lopatek a jednorázových rukavic, které je každý ze zaměstnanců kavárny povinen používat při každé přípravě dezertu. Zákaznici mají nárok reklamovat tj. vrátit svojí nekonzumovanou objednávku a kdyby jste tak učinil/a, dortík vyměníme a na místě tuto nepříjemnost řešíme. Velice nás mrzí, když je práce mnoha lidí znevážená chybou jednotlivce a tak jsme již podnikli kroky k nápravě, tak aby se podobná situace již neopakovala.
Do budoucna tedy plánujeme současný stav dortů nejspíš zachovat, jelikož i naši zákazníci oceňují „domácí nedokonalý vzhled“ ale převážně jejich kvalitu a chuť.
Co se ale určitě změní je větší důraz na kontrolu zaměstnanců při manipulaci s dezerty.
Ještě jednou děkujeme za Váš názor!
S přáním hezkého dne, Choco Loves Coffee