Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Sčítání voucherů: Dobrá zpráva! Vouchery můžete sečíst a prodloužit si tak pobyt.
Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na 10% slevu, proč ji máte na voucheru uvedenou, když
už dávno neplatí a restaurace s ní nepočítá? A proč máte uvedenou
slevu 20% na ostatní služby, když v hotelu nikdo není, takže se nedá
uplatnit?
Děkuji
Hotel Panský Dům
Dobrý den, sleva 10% je platná, jak je uvedeno na voucheru. Omlouváme se
tedy za vzniklé potíže s touto slevou a vše bude napraveno. Co se týče
dokupování procedur, určitě není problém a rádi Vám nějakou proceduru
navíc dáme. Právě máme v nabídce velmi oblíbené zábaly. Pokud není
zrovna v dobu, kdyby jste si chtěli procedury dokoupit nikdo na recepci,
stačí se telefonicky domluvit přímo na čísle, které je uvedeno na
každém pokoji v informacích pro ubytované.
Jamborová
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné ubytování dvou osob ve
dvou jednolůžkových pokojích, případně za jakých podmínek. Děkuje,
Hotel Panský Dům
Dobrý den, vše je možné domluvit.Napište nám na e-mail vaše požadavky
,děkujeme
Jiří Grohmann
Dobrý den,
jak je to z domácími mazlíčci, jednou jsou vítáni, v dalším textu
pobyt není možný. Děkuji.
Hotel Panský Dům
Dobrý den,
pokud sebou chcete vzít svého mazlíčka, není problém. Jde pouze o to, aby
nezůstával delší dobu sám na pokoji či nerušil ostatní hosty.
Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na 10% slevu, proč ji máte na voucheru uvedenou, když už dávno neplatí a restaurace s ní nepočítá? A proč máte uvedenou slevu 20% na ostatní služby, když v hotelu nikdo není, takže se nedá uplatnit?
Děkuji
Dobrý den, sleva 10% je platná, jak je uvedeno na voucheru. Omlouváme se tedy za vzniklé potíže s touto slevou a vše bude napraveno. Co se týče dokupování procedur, určitě není problém a rádi Vám nějakou proceduru navíc dáme. Právě máme v nabídce velmi oblíbené zábaly. Pokud není zrovna v dobu, kdyby jste si chtěli procedury dokoupit nikdo na recepci, stačí se telefonicky domluvit přímo na čísle, které je uvedeno na každém pokoji v informacích pro ubytované.