Při zrušení rezervace nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, uvažuji o koupi voucheru na dvě noci. V popisu je napsáno,
ze některé pokoje jsou bez koupelny. Jedná se mi o pokoj se socialnim
zařízením a koupelnou. Jakych pokojů se prosím týká voucher? Děkuji za
odpověď.
Vila Lanna
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Voucher se týká všech pokojů, při
rezervaci nutno specifikovat typ pokoje. Všechny pokoje v historické části
jsou bez sociálního vybavení. Pokoje v depandancích jsou s vlastním
sociálním vybavením. Detailnější popis najdete na našich stránkách www.vila-lanna.cz
Děkujeme
Michal Kostov
Dobrý večer, chtěl jsem se zeptát jak máte volné termíny na příští
rok v dubnu.Budeme mít s manželku první výročí svatby tak sháním něco
pěkného.Máte v nabídce i masáže a nějaké procedury?Kostov
Vila Lanna
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Voucher je platný pouze do
28.3.2018 jak je uvedeno v popisu balíčku, takže v dubnu volné termíny
nenabízíme. Masáže ani nic podobného v nabídce nemáme.
S pozdravem tým Vily Lanna
Barbora Sláviková
Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s termínem, když kupuju voucher:)
Děkuji moc.
Vila Lanna
Dobrý večer, děkujeme za Váš dotaz. Ideální postupovat tak, jak je
psáno v balíčku. Rezervace: Termín zamluvte nejlépe ihned po ověření
volné kapacity a zakoupení voucheru a na e-mailu recepce@vila-lanna.cz
nebo tel. 224 321 278. Pokud chcete dát pobyt jako dárek, obdarovaný by si
měl co nejdříve zamluvit termín, kapacita je omezená.
S přáním klidného večera tým Vily Lanna
Alena Alenka
Dobrý den, Při pobytu na tři dny mne v popisu mate 1× večeře a 1×
snídaně… Znamená to, že druhý den je bez večeře i bez snídaně?
Vila Lanna
Dobrý den,
v popisku je chyba. Při pobytu na 3 dny/2 noci s večeří je 1× večeře a
2× snídaně. Bohužel popisek při běžící akci již nelze měnit.
Děkujeme za upozornění.
Kolektiv Vily Lanna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, uvažuji o koupi voucheru na dvě noci. V popisu je napsáno, ze některé pokoje jsou bez koupelny. Jedná se mi o pokoj se socialnim zařízením a koupelnou. Jakych pokojů se prosím týká voucher? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Voucher se týká všech pokojů, při rezervaci nutno specifikovat typ pokoje. Všechny pokoje v historické části jsou bez sociálního vybavení. Pokoje v depandancích jsou s vlastním sociálním vybavením. Detailnější popis najdete na našich stránkách www.vila-lanna.cz
Děkujeme