Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Polopenze a neomezené wellness ve Špindlerově Mlýně v zimě nebo na jaře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242.
- Termínová varianta:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Děti do 2,9let bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Dítě 3–14,9 let lůžko s polopenzí:
- Zima:
- 1190 Kč / 2 noci
- 1590 Kč / 3 noci
- 1990 Kč / 4 noci
- Jaro:
- 500 Kč / 1 noc
- 800 Kč / 2 noci
- 1100 Kč / 3 noci
- 1400 Kč / 4 noci
- Zima:
- Další osoby nad rámec voucheru ve věku 15 let a starší vč. služeb ve voucheru:
- 50% sleva z ceny voucheru (lůžko + polopenze + extraslužby)
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, ani není možné takový voucher refundovat.
- Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
prosím info, do kdy jezdí vleky ve Špindlerově Mlýně. Dále prosím, zda
máte volný pokoj pro 2 osoby v období 2 .-9.dubna.
Děkuji a zdravím
Eva Šnajdrová
Dobrý den, paní Šnajdrová
V poptávaném termínu 2. – 9. 4. 2018 v Alpském hotelu volnou kapacitu
máme.
Vleky budou v provozu do 8. 4. 2018.
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den,
dotazuji se na volné ubytování přes velikonoční svátky ( 3 noci pro
2 dospělé a 2 děti 12 a 7 let + domácí mazlík), možný termín od
29.3. – 1.4.2018 nebo 30.3. – 2.4.2018.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Koukalová,
děkujeme za váš zájem. Bohužel nemáme volno. Pokud máte zájem o jiný
termín, napište mi na info.hotelklik@gmail.com.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Dobry den, psala jsem 2 emaily, ale bez odpovedi, zeptam se tedy zde.
Chci si koupit voucher za 5090,–, nejdriv bych, ale potrebovala vedet zda mate
nejaky volny pokoj pro dve osoby na 3 noci 4 dny od 15.3. do konce
brezna.
Dekuji
Dobrý den, vyjma termínu 15. – 21. 3. máme volno. Mám vám utvořit
předběžnou rezervaci na nějaké konkrétní datum?
Pokud máte ještě nějaké dotazy napite mi na e-mail: info.hotelklik@gmail.com.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Dobry vecer, chci se zeptat na termin od 27.1. do 30.1. pro 6 dospelych a 2 deti tzn.4 pokoje z toho jeden „rodinny“.Moc dekuji.Ivana K.
Dobrý den,
napište mi prosím na e-mail: lenka.hotelklik@seznam.cz.
Utvoříme vám nabídku ubytování. Voucher lze využít do 17. 1. Poté od
15. 3. do 15. 4.
S pozdravem,
Nikola, recepce.
Dobrý den, mohu se zeptat zdali máte volný termín ubytování od
17.2 – 25 .2. pro 2 dospělé osoby + 2 dětí ( 5 a 7 let ) na 2 –
3 dny v tomto termínu. S pozdravem Linhartová
Linhartová
Dobrý den, paní Linhartová, ověření dostupnosti volného termínu je možné provádět přes e-mail sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242. Hezký víkend Janča ;)
Dobrý den, mate ještě volný pokoj pro dvě osoby v termínu 18.-21. ledna ? Děkuji
Dobrý den, Verčo, otázky ohledně volných termínů Vám rádi zodpoví na e-mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242. Hezký zbytek dne Janča
Dobrý den,
chtěla bych se ujistit, že je váš hotel bezbariérový a tedy vhodný i pro
osobu na vozíčku s doprovodem?
Děkuji, Bušáková.
Dobrý večer,je možné upravit balíček na formu pouze se
snídaní,např,v červnu?
Děkuji Apeltová
Dobrý den, vážená paní Apeltová
Napište mi prosím konkrétní poptávku na e-mail sales@hotelklik.cz, obratem
Vám vytvořím nabídku.
Přeji krásné svátky
S pozdravem,
Mgr. Žaneta Klampflová, DiS.
Sales manager
E-mail: sales@hotelklik.cz
Dobry dem, mate jeste volne pokoje ( dva dospely a dve deti )v lednu v Alpskem hotelu?
Dobrý den, vážená paní Kociánová
Těší nás Váš zájem o naše služby.
Zde jsou volné lednové termíny v Alpském hotelu:
3. – 5. 1. 2018
7. – 12. 1. 2018
14. – 17. 1. 2018
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dobrý den,
Máte volno ještě v lednu?
Děkuji
Dobrý den,
Těší nás Váš zájem o naše služby.
Zde jsou volné lednové termíny v hotelu Venuše***:
3. – 11. 1. 2018
13. – 17. 1. 2018
S pozdravem
Žaneta Klampflová
Sales manager
sales@hotelklik.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda je volný termín na 21.4.2018 ? Děkuji Lucie
Dobrý den, vážená paní Syrovátková
Děkujeme za Váš zájem o naše služby.
Od 21. 4. 2018 máme v Alpském hotelu k dispozici poslední volný pokoj. Přejete si vytvořit předběžnou rezervaci?
S pozdravem
Žaneta Klampflová
sales manager
sales@hotelklik.cz