Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Oddech mezi vinicemi: pobyt s ochutnávkou vína a bohatě obloženým talířem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před zakoupením voucheru se informujte na dostupnost vámi preferovaného termínu. Rezervace provádějte v co nejkratší době po zakoupení voucheru na e‑mailu penzion@freestar.cz nebo tel. 776 230 887. Při rezervaci nahlaste personálu kód voucheru.
- Dítě do 2, 9 let zdarma (bez nároku na lůžko a stravu)
- Dítě ve věku 3–11,9 let za 150 Kč/noc (bez stravy)
- Osoba starší 12 let za 400 Kč/noc (bez stravy)
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher propadá, ani takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze 1x.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den…máte volný termín pro 2 .osoby od 30.3.-1.4.2018? děkuji moc za info,hezký den…Daniela.
dobrý den, bohužel víkendy jsou již obsazeny
Dobrý den,
měl bych zájem o pobyt ve vašem penzionu,
který je uveřejněn na Slevomatu. Prosím o sdělení zdali by bylo možno
rezervovat pobyt tj dva dvojlůžkové pokoje pro 4 v termínu 18.6.2018 až
20.6.2018 a současně pak hned následující tedy 2× pobyt pro dva
v termínu od 20.6.2018 do 22.6.2018.
Můj telefon 596614479
email d416@seznam.cz
Dušan Havlík
Nerudova 39a
Ostrava-Vítkovice
Zdravím, prosím máte ještě volný termín 28 až 29.4.2018
bohužel tento termín je již obsazen
Dobrý den. Přemýšlím o koupi voucheru,jako dárek k narozeninám. Máte ještě nějaké volné termíny květen,červen? Děkuji
Dobrý den, obsazeny jsou již víkendy.V týdnu je ještě volno
Irena
Dobrý den ,mohu poprosit email na Vas? Vouchery uz mam zakoupeny ..
Diky
veškeré kontakty i informace jsou uvedeny na voucheru, ale píši
Vám:-)
penzion@freestar.cz
Irena
Dekuji ,mohla bych Vas poprosit tedy o rezervaci na ten prvni vikend
v červnu ,zitra vouchery zakoupim a dala bych Vam jména a cisla voucheru
potom .Slo by to ?
Dekuji
Pospíšilová Zuzana
ano… prosím pak mi zašlete do e mailu jejich čísla a kontakt na Vás. děkuji
Dobry den ,premyslim o koupi jako darek Na Vanoce .
Meli by jste volny vikendovy termin nekdy v kvetnu pripadne zacatek cervna?.
Jednalo by se o 4 osoby ( 2 vouchery).
Dekuji Vam
Dobrý den, mám ještě volné 2 apartmány na první víkend
v červnu.
S pozdravem irena
Dobrý den. Nějak nemohu dohledat do kdy je voucher platný. Chtela bych zakoupit k vánocům rodičům ale nemohu dohledat v jakém termínu mohou provést rezervaci ubytování. Díky za odpověď.
Dobrý den, věe by mělo být uvedeno v nabídce Slevomatu – na
voucheru.
Jeho platnosti je v tuto chvíli od března do června s tím,že je nutno si
ihned po zakoupení, popřípadě po obdržení obdarovanému rezervovat
termín. Čím dřív, tím je větší šance na požadovaný termín.
S pozdravem irena
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné k voucheru rovnou dokoupit i druhou večeři…jednalo by se o dárek a tak bych to chtěla mít kompletní. Děkuji Vám za odpověď.
ano..pokud mi zašlete mejl s touto objednávkou ,kod zakoupeného voucheru
tak Vám zašlu číslo účtu na které bude doplatek za večeři. Nejlépe by
bylo, když už budete vědět i termín,aby nenastaa případná
nejasnost.
Děkuji za pochopení Irena
Musím reagovat na Pepův komentář, protože si myslím, že pan Pepa je taková paní Marta. My jsme ji s manželem zažili a nikomu bych takový pobyt nepřála! Měla snad nařízeno nám donést večeři jako pro vrabce? Nebo nás zavřít a říct všechno si o víně přečtěte? Působila na nás jako alkoholička a ve velmi brzký večerní čas nás odmítala obsloužit při NEOMEZENÉ konzumaci. Majitel nebo vedoucí udělal dobře, že se takového zaměstnance zbavil, ať už jakkoliv. Prostředí je krásné, na kole sme projezdili půl okresu ale opakovala bych až teď když čtu kladné hodnocení na nového zaměstnance. Paní Martu už nikdy prosím! Eva a Láďa ze Zlína
Děkuji za Váš komentář, jak jsem již psala, bylo to bohužel selhání
jedince a vše je již dávno napraveno a těší mne,že je Vaše reakce
kladná v tom,že by jste se k nám rádi vrátili
Irena…zástupce jednatele firmy
Hezky vecer mate volno i v tydnu?
dobrý den, bohužel je již obsazeno do poloviny prosince.
Vouchery bude možno uplatnit od března 2018
Irena
Dobrý večer, bude volný termín tento víkend (25.11. – 26.11.) popřípadě ten následující víkend? Děkuji, Mareš
dobrý den, bohužel jsme již obsazeni
Je možné koupit dva vouchery a tím si pobyt prodloužit?Děkuji
Dobrý den, samozřejmně ano
Dobrý den, máte volno od 17.11., teď v pátek pro dva lidi? Děkuji
Dobrý den, bohužel nemáme
Ořezaná nabídka bez paní Marty, která byla prostě nejlepší. Jak může majitel v komentářích u hodnocení házet chybu na paní Martu? Ona skončila sama, jelikož pan majitel nabídky pěkně ořezal… a hází chybu na zaměstnance, která měla pokyny, jak to dělat, kolik vzorků nabídnout, atd. V původní nabídce byla i řízená degustace, kterou jste také zrušil. To kvůli čemu jezdí lidi na Moravu. Měli jsme v plánu znovu pobyt opakovat, kvůli úžasnému přístupu paní Marty, která by si zasloužila od majitele úctu. Udělala dobře, že odešla. Podnikatel lhář… Opravdu jsem zklamaný z reakce majitele, že dostala výpověď, když to není pravda.
Dobrý den, je to Váš názor,ale v mém vyjádřejí toto…Degustace nám
v ceně voucheru zůstala, pouze se změnila cena směrem dolu ,což je
pozitivní vůči zákazníkovi.A samozřejmně s ní i další služby,
což je v podstatě pouze jedna večeře a druhá je na rozhodnutí
zákazníků. Tento model se již nyní osvědčil,tak proč v něm
nepokračovat.
A interní věci opravdu na veřejnosti nebudu dávat. Pokud Vy jste se setkal
s kladným přístupen p. Marty, je to jen dobře. Co se týče p. Marty bylo
pouze uvedeno ,pro vysvětlení ,že je ve výpovědní lhůtě. Nic
více.Z dalších reakací klientů je ale patrné, že naopak jsou spokojeni.
Snažíme se pro své hosty zajistit maximální péči a dle ohlasů je to
znát.
Vaše reakce mne samoutnou mrzí a pana majitele neznáte, aby jste se o něm
takto vyjadřoval.
za firmu Irena Králová zástupce jednatele firmy, provozní penzionu
a kempu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jestli by byl volný termín od 11.03.2018 kdykoli do 16.03.2018. Děkuji vám za odpověď
Termín by byl možný od 12.3.2018 , s nástupními dny pondělí a středa.