Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Prvotřídní relax v Mariánských Lázních – polopenze a procedury pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervace provádějte co nejdříve po koupi voucheru na emailu info@ghotels.cz, abyste měli jistotu volných vhodných termínů. Nenechávejte rezervaci na poslední chvíli.
- Pokud se chcete informovat o dostupnosti termínu, volejte na tel. 224 933 368 (od pondělí do pátku od 8:30 do 17:00, o víkendu od 10:00 do 14:00).
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Děti do 3 let mají pobyt zdarma.
- Dětská postýlka je k dispozici na požádaní po předchozí domluvě.
- Další dítě starší 3 let nebo dospělý na pevném lůžku pouze po předchozí domluvě za příplatek 750 Kč/noc vč. snídaně.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/noc (parkování není garantováno a požadavek na něj bude řešen při příjezdu do hotelu)
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěl bych 5–6 denní pobyt zajistit pro bratra s manželkou jako dárek
v termínu červen neb červenec 2018. Je toto již nyní a jakou formou
možné zajistit?
děkuji ZR
Dobrý den,
aktuální nabídka na tomto portále má platnost do konce dubna. Nabídky na
červen najdete přímo na stránce hotelu.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den,mám voucher č.8180–1256–60A-205 pro 2 osoby na 3 dny
(2noci)
do Vašeho hotelu. Chtěli bychom jej využít v termínu od 8.4 do 10.4,
případně
od 15.4. do 17.4. r.2018.Prosím o sdělení zda máte volný termín na tyto
dny a o případnou rezervaci. Děkuji Lhotský
Dobry den,
termin 8–10/4 je aktualne dostupny, v pripade zajmu o fixni rezervaci
poslete pisemnou objednavku mailem na info@ghotels.cz, co nejdrive,
jak je uvedeno na voucheru. Opravdu si pobyt pres zpravy v diskuzi rezervovat
nelze. Dekuji za pochopeni a preji hezky zbytek dne.
Dobrý den,
bylo by možné si případně zarezervovat termín od 15.-20.4.2018? Voucher
chci jako dárek. V případě, že by rodiče v daný termín nemohli, je
možné bezplatně zvolit termín jiný?
Je možné garantovat vanu na pokoji? Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu jsou momentálně k dispozici ještě tak 2 pokoje max.
Pokud termín nebude vyhovovat, pak je možné jej 1× změnit, ale vzhledem
k výběru už jen na termín dřívější a samozřejmě v závislosti na
dostupnosti. Pokoj s vanou garantovat nemůžeme.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den, je možné po vyčerpání procedur během pobytu, dokoupit další procedury?
Dobrý den,
pokud to kapacita balnea v daném termínu dovolí, pak není problém.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den, je možné si dokoupit plno penzi?
Dobrý den,
je to možné za 250Kč/osoba/noc
Děkujeme
Kristýna
Jak mám v takovém případě udělat on line rezervaci ? Měli bychom zájem o termín 5.-8.4. pro 4 osoby. Děkuji
Online rezervaci uděláte na víkendový pobyt od pátku a do poznámky napíšete, že chcete prodloužit již od čtvrtka. Případně neuděláte online rezervaci a pošlete nám email s termínem a kody voucherů.
Dobrý den, je možné dokoupit 1 noc k třídennímu pobytu? Rádi bychom přijeli od čtvrtka do nedělě. Děkuji Jitka
Dobrý den,
možné to je, doplatek na místě je 1700Kč/pokoj s polopenzí pro
2 osoby.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den,
je možné při rezervaci terminu, domluvit aby v apartmánu byla vana a ne
sprchový kout?
Děkuji
Dobrý den,
při rezervaci je možné uvést preferenci a my uděláme vše proto, abychom
požadavkům vyhověli.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den, mohu se Vás zeptat zda je parkování přímo u hotelu? Děkuji Němec
Dobrý den,
jak je uvedeno v popisu nabídky, dle dostupnosti v den příjezdu je možné
parkovat v hotelové garáži za poplatek 250Kč/noc. Pokud není k dispozici,
nedaleko se nachází parkovací dům.
Děkujeme
Kristýna
Dobry den,
Rada bych zakoupila voucher na termin 20–22.12., bohuzel online mi nabizi
pouze 19–21.12. to bohuzel nemuzeme.
Je mozna rezervace i na mnou uvedeny termin? V nabidce je uvedeno az do
22.12.
Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
tento termín je k dispozici, otevřela jsem jej i v online kalendáři.
Děkuji
Kristýna
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 9.4.-11.4.2018 ?
Dobrý den,
jak můžete najít v online kalendáři, tento termín je zatím
k dispozici.
Děkujeme
Kristýna
Prosím je u hotelu parkovací místo pro invalid. důchodce s kartou ZTP /
P
bez doplatku ? Je možnost ho abonovat ? děkuji za info,
Dobrý den,
parkování pro držitele ZTP/P je zdarma, ale zda bude místo k dispozici
nemohu předem garantovat.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý večer, jak je to s parkováním? Chci to koupit jako dárek pro rodiče.
Dobrý den,
jak je uvedeno v popisu nabídky, dle dostupnosti v den příjezdu je možné
parkovat v hotelové garáži za poplatek 250Kč/noc. Pokud není k dispozici,
nedaleko se nachází parkovací dům.
Děkujeme
Kristýna
Dobrý den, jak je uvedeno v popisu nabídky, dle dostupnosti v den příjezdu je možné parkovat v hotelové garáži za poplatek 250Kč/noc. Pokud není k dispozici, nedaleko se nachází parkovací dům. Děkujeme
Dobrý den, šel by pobyt pro 3 os.? Klidně s přistýlkou pro dospělého člověka a na kolik by takový pobyt vyšel, prosím?
Dobrý den,
v závislosti na dostupnosti ve zvoleném termínu máme k dispozici
i dvouložnicové apartmány pro 3 osoby. Doplatek za 3. osobu je stejný
jako cena za 1 osobu dle zvolené varianty pobytu a hradí se na místě.
V každém případě je nutné ověřit předem dostupnost tohoto typu pokoje
na vybraný termín.
Děkujeme
Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, prosím, bude ještě nějaká nabídka na březen? děkuji Iveta
Dobrý den,
nebude, kapacita hotelu je zcela vyčerpaná.
Děkujeme
Kristýna