Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Acai berry: mrazem sušený prášek pomáhá hubnout i držet nemoci od těla

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Vendula Seemanová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat když píchá inzulín 4×denne jestli nebude problém pokud začnu používat

AcaiProdukty.cz

Dobrý den, bohužel na toto neumím odpovědět, nejsem lékař. Prosím aby jste problém zkonzultovala s ním, s tím, že denní dávka acai berry je 1 čajová lžička denně, s výživovými hodnotami 66,7 sacharidu/100g

Vendula Seemanová

Prosím na jak dlouho Acai vydrží neumím si to představit děkuji moc

Slevomat.cz

Dobrý den, Vendy, pokud budeme brát, že zarovnaná kávová lžička je 3 g, tak Vám toto balení vydrží na 33 dávek. Hezký den Jana

Gwendoline Kosinová

Dobrý den,

tak garance doručení do Vánoc při objednání do 13.12. jaksi garantováno nebylo zboží stále nemám u sebe.

AcaiProdukty.cz

Dobrý den paní Kosinová, bohužel Vaše objednávka byla uskutečněna v osm večer, to již byla Zásilkovna uzavřena. Jako kompenzaci jsem Vám do balíčku přidali dárek, balíček je již na cestě.

Jiřina Dítětová

Dobrý den. Mám vadu koaguace. Lze kombinovat warfarin a acaiberry jako potravinový doplněk?

AcaiProdukty.cz

Dobrý den, v zásadě, protože je jedná o čistě přírodní produkt, byla bych pro užívání. Nicméně vím, že zrovna u warfarinu může ovlivňovat srážlivost a zvyšovat jeho toxicitu mnoho bylin a ovoce, od grapefruitu po třezalku či heřmánek. Acai berry obsahuje krom jiného také hořčík a zinek, které podle mých informaci mohou ovlivňovat absorbci warfarinu. V takových případech se obvykle doporučuje takové potraviny konzumovat 2 hodiny před warfarinem, nejsem ale lékař, doporučila bych raději konzultaci s kardiologem. Děkuji za otázku

Romana Střelková

Dobrý den, je možnost doručení poštou nebo přepravní službou? Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz