2 či 3 dny na Valašsku s domácí kuchyní, wellness i příležitostmi ke sportu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervaci proveďte na a e‑mailu info@hotel-sirakov.cz nebo na telefonu +420 571 438 181 či +420 601 522 113. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Termínovaná varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Možnost sčítání voucherů: Vouchery můžete libovolně sčítat a pobyt si tak prodloužit.
- Služby (wellness, masážní lehátko, kurt) zahrnuté v ceně ubytování objednávejte na recepci.
- Děti od 3 do 11,9 let: 230 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den + vstup do VIP wellness s rodiči.
- Děti od 12 do 14,9 let: 400 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den + vstup do VIP wellness s rodiči.
- Osoby od 15 let na přistýlce: 550 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den + vstup do VIP wellness s rodiči.
- Domácí mazlíčci: 100-200 Kč/noc (100 Kč/noc pro vouchery zakoupené do 18.1.2024, 200 Kč/noc pro vouchery zakoupené 19.1.2024 a později. Vždy se hradí vratná kauce 500 Kč/pes)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta:Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
je mozne uschova kol?
Dekuji,
Dobrý den,
ano, je.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,budete mít i letní nabídku? Velmi se mi Vaše nabídka
libi.ale bydlíme na opačném konci republiky.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano na 100% bude, v první polovině květni „ji“ hodime do stroje a bude
k dispozici.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,prosím máte volno v termínu od 23.3–25.3.
Děkuji,s pozdravem Janíčková
Dobrý den,
Tento termín je bohužel již obsazený.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,
máte li ještě zájem o pobyt u nás ve váš termín,
tak je aktuálně možnost pro Vás.
Jeden pokoj právě byl stornován.
S pozdravem,
Štarha
je volny termin 23.2.2018 do25.2.2018 a kolik by stala pristzlka pro dite 13let
Dobrý den,
uvedený termín je bohužel aktuálně plně obsazený.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,prosim Vás lze si objednat u vás jen vířívku na hodinu?a kolik je cena?Děkuji Renata
Dobrý den,
ano lze to, teda pokud si správně rozumíme, že nechcete saunu, ale je
vířivku.
Cena v tomto případě je 300,–.
S pozdravem,
Štarha
Dobry den, jezdi pobliz hotelu nejaky skibus? A mate volno 16–18.2 pro 2 osoby s pristylkou? Dekuji, Tereza
Dobrý den,
ski busy u nás vyloženě nejsou. Pouze obyčejné linkové busy, které
jezdí kolem sjezdovek.
V uvedeném termínu místo u nás bohužel není.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, jak daleko je to na nejbližší sjezdovku?
Děkuji
Dobrý den,
cca 30 km.
S pozdravem,
Štarha
Dobry den, je volny termin 13–14? Resp 2dny (1noc) – voucher? Pro par.
Pripadne kdy by jsme meli prijet a kdy odjet? Vystehovat pokoj? Muzeme vzit
i pejska? (Maly/trpaslici spic) odpoved klidne poslete mailem nebo tady.
Dekuji
S pozdravem Kotlarik
Dobrý den,
pokud se jedná o termín 13–14 únor tak místo máme.
Nástup je nejdřív od 14 a opuštění pokoje je nejpozději do 10.
Pejska si můžete dovést, je ale za něj příplatek 100,–/den.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, pokoj pro 2 dospělé, 1 dítě v období 14.2.-17. či 18.2.2018? Ano, 1 voucher 14.2.-16.2.2018 mi to dle termínu nabízí. Ale je možno si to ještě o 1–2 noci prodloužit? A pokud bychom brali 2 jorkšíry, je to možné? děkuji, Ulmannová
již mailově zodpovězeno
dOBRY DEN,MATE VOLNY TERMIN OD 7.2.-9.2. PRO DVE DETI A DVA DOSPELE?A KOLIK BY TO BYLO,MUZETE VIC INFORMACI,DEKUJI MOC,S POZDRAVEM,LENKA.
Dobrý den, Lenko, výsledná cena je závislá na věku dětí. Nicméně
příplatky za ně Vám sem vložím. Hezký den Jana
Děti od 3 do 11,9 let: 230 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den + vstup do
VIP wellness s rodiči.
Děti od 12 do 14,9 let: 400 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den + vstup
do VIP wellness s rodiči.
Osoby od 15 let na přistýlce: 550 Kč/noc + polopenze 180 Kč/osoba/den +
vstup do VIP wellness s rodiči.
dobrý den,máte volný pokoj s manželskou postelí v termínu od 19.1.-21.1.2018 ( víkendový pobyt s polopenzí za 2990Kč)?Děkuji
Dobrý den, Hanko, Vámi dotazovaná varianta je stále možná objednat (polopenze – 3 dny, 2 noci). Super zpráva, termín v tomto období je volný a je možnost jej zarezervovat. Hezký den, David. :-)
Dobrý den, jsme 2 dospělí a 2 děti (13 měsíců a 2,5 roků) který balíček by jsme si měli koupit a je možnost zapůjčení postýlky?
Dobrý den,
doporučuji Rodinný balíček „Pohodová rodinná dovolená
v Beskydech“.
Postýlku máme k dispozici, jen ji prosím nahlašte předem.
Díky,
Štarha
Dobrý den,chtěla bych se zeptat, jestli by byl volný termín od 15.3. pro dvě dospělé osoby a dvě děti 8 a 14 let na 3dny a dvě noci. Zároveň by mě zajímala cena pobytu a také jestli je možné platit pomocí mých benefitů z cafeterie mojeBenefity od Sodexo na Slevomatu.Děkuji za odpověď.Snášelová Petra
Dobrý den,
v termínu místo pro Vás máme, ale bohužel tyto stravenky
neakceptujeme.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,
Mohu se zeptat, zda mate volný pokoj pro dvě dospělé osoby a jedno 15-ti
měsíční dítě některé dny v období 5.-11.2.2018 , popr. Zda je možné
dokoupeni další noci? Děkuji Heřmanová
Dobrý den,
v uvedeném termínu místo pro Vás máme.
Dokoupit další noci určitě jdou.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, k pobytu pro dvě osoby je možné vzít i malé 10 měsíční dítě? Děkuji
Dobrý den,
ano je.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den. Mohu se Vás zeptat, zda pobyt na 3 dny (2 noci) kdykoli, za cenu 2990,–Kč je s polopenzí a nebo ne? …v popisuje je, ale v obsahu balíčku chybí večeře…co tedy platí ? Děkuji za odpověď . Erika B.
Dobrý den,
ano je s polopenzí, tiskový šotek řádil.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,
chystám se zakoupit voucher na Slevomatu pro 2 osoby na 1noc
12.12.-13.12. Rad bych se zeptal zda je k dispozici manzelska postel a plati
nabidka masaze?
Dekuji
Dobrý den,
v termínu místo máme a manželská postel není problém.
Jestli myslíte mas masáž na elektronickém masérském lužku nebo
křesle,
které Vás masírují sami, tak ta samozřejmě platí, ta je k dispozici
neustále.
Ale pokud byste chtěl masáž klasickou „lidskou“, tak Vás bohužel
zklamu,
máme externí masérku a jsme rádi, když jí naženeme o víkendu,
v pracovní dny bohužel už vůbec nemá čas.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,
máte tam asi chybu píšete za 2990,– pobyt s polopenzí ale v popisu je
jen snídaně? Jen at víte hezký den :-)
Dobrý den,
díky za upozornění.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 12.12. – 14.12.
?
Děkuji
Magdaléna Bárová
Dobrý den,
Ano máme,
S pozdravem,
Štarha
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné rezervovat relax pobyt s polopenzí a privátní wellness pro dva v termínu 11.5. – 12.5.2018 tedy jen na 1 noc? A je možné provést platbu z účtu Benefit plus (Benefit Card)? Děkuji za odpověď, Pavla.
Dobrý de,
místo v termínu máme, rezervaci prosím telefonicky, mailem nebo zde online.
Benefit card bohužel neakceptujeme.
S pozdravem,
Štarha