Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda pro turisty nedaleko Litomyšle: wellness, polopenze a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu renospond@renospond.cz nebo na tel. 469 321 282 (8–20 h).
- Dokoupení masáží a wellness služeb je možné, doporučujeme služby objednávat alespoň 14 dní před nástupem na pobyt.
- 1 dítě do 11,9 let na přistýlce má pobyt zdarma v rámci voucheru.
- Příplatek za snídani: 55 Kč/dítě/noc, večeře 85 Kč/dítě/noc (poloviční porce)
- Další děti do 11,9 let: 260 Kč / noc se snídaní; večeře: 85 Kč/dítě/noc (poloviční porce)
- Třetí osoba ve věku od 12 let na přistýlce: 400 Kč / noc s polopenzí
- Dětská postýlka: 100 Kč/pobyt
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Při zrušení rezervace nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti.
- Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat.
- Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte prosím ještě volno v termínu 6.-8.4.? Děkuji za odpověď
Dobrý den, je mi velmi líto, ale tento termín máme již obsazený. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dobrý den, bylo by možno voucher uplatnit až v období 21.6–23.6. a na kolik by vyšla varianta 3 dospělé osoby? Chtěl bych pobyt pořídit rodičům v rámci návštěvy hudebního festivalu Smetanova Litomyšl – proto ten čas, a budu jim dělat dopravu a průvodce. Děkuji za informaci
Dobrý den, omlouvám se, ale v červnu tyto poukazy již není možné využít. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
dobrý večer,
mohu tento voucher využít i během Velikonoc a jestli ano jsou ještě volné
pokoje?
Dobrý večer, je mi velmi líto, ale Velikonoce jsou již obsazené. Přeji příjemný večer. Sabina Shorná
Dobry den,chtela bych se prosim zeptat, zda mate jeste tri volne pokoje
s vlastnim socialnim zarizenim v termminu 18.-23.4.?
A kolik by byl priplatek,kdybychom chteli vsechny uvedene procedury I pro
druhou osobu z voucheru?
A jeste prosim jaky je doplatek za pejska(malinky yorkshirek, 2kg panelakovy
typ)
Dekuji moc za odpoved
Dobrý den, je mi moc líto, ale v tomto termínu máme již kapacitu obsazenou. Přeji příjemný večer. Sabina Shorná
Dobry den,mate ještě volný termín mezi 3.-5.3.2018 děkuji Langrova
Dobrý večer, mohu nabídnout pouze termín 4.-6.3. Přeji příjemný večer. Sabina Shorná
Dobrý den, je prosím volný termín od 10.2. – 16.2.2018? Děkuji
Dobrý den, ano v tomto termínu máme j eště volné pokoje. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
Dobrý den, je možný pobyt i s velkým psem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pokud je pes vychovaný, očkovaný…je to možné. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dobrý den,máme zaplacený pobyt na 4 dny-3 noci-, pro 2 osoby a 1 dítě / 5let/, může s námi být ubytovaná na přistýlce ještě 1 dospělá osoba? Popřípadě kolik budeme doplácet? Máme polopenzi. Děkuji za odpověď. E.Šilhavá
Dobrý den, ubytování na přistýlce včetně polopenze Kč/noc. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dobrý den, ty masáže , které jsou uvedeny na poukazu jsou vždy na
každý den pobytu? Chtěl bych variantu na 6 dní 5 nocí a rád bych si
ověřil, jestli na každý den budeme mít Vámi nabízené masáže
v balíčku.
Děkuji, L.Štěpař
Dobrý den pane Ladislave, nabízené masáže jsou v balíčku pouze 1× na pobyt. Přeji hezký den. Sabina Shorná
prosím jaké máte volné termíny v lednu. Děkuji
Dobrý den, Bohuslavo,
pro co nejrychlejší ověření volného termínu doporučím kontaktovat
recepci hotelu po telefonu. Přikládám tedy kontakt: +420 469 321 282 .
S přáním hezkého zbytku dne, Tomáš.
A když jsme 3, tak jak by to bylo s procedurami a pokojem?Děkuji
Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď. Pokoj bychom rezervovali třílůžkový a třetí osoba by si vybrala 1/2 procedur z poukazu. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
Dobrý den, byla by možnost si doplatit 3 osobu? Jsme bohužel 3. A kolik by to stálo pro 3?Děkuji
Dobrý den, třetí osobu je možné doplatit. Je to polovina ceny poukazu. Přeji příjemný nedělní den. Sabina Shorná
Dobrý den, šly by prosím procedury vyměnit za pobyt ve výřivce? Děkuji
Dobrý den, ano je to možné. Přeji příjemný den. Sabina Shorná
Dobrý den,
v recenzích jsem se dočetla, že televize je za speciální příplatek.
Pokoj vyfocený v recenzi, o miniaturním prostoru, mě také vylekal.
Prosím tedy o info, zda je možné si pokoj vybrat či bude přidělen a zda
i informace s televizí je pravdivá.
Děkuji a přeji hezký zbytek dne,
Csurgaiová
Dobrý den, TV je za příplatek 30,–Kč/den…uvádíme i v nabídce na slevovém portálu. Pokoje jsou prostorné, jen dva z celé kapacity jsou menších rozměrů. O této skutečnosti ale klienty informujeme a je na jejich rozhodnutí jestli zvolí menší pokoj nebo jiný termín. Přeji hezký den. Sabina Shorná
Dobrý den . Mám dotaz, zda je volný termím 27.12 –29.12 2017 na ubytování pro dvě osoby s vlastním sociálním zařízením. Děkuji.
Dobrý večer, ano tento termín je zatím volný. Přeji hezký večer. Sabina Shorná
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli pro tento pobyt je volný termín 17.-19.11.2017 nebo 24.-26.11.2017. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mohu nabídnout pouze termín 25.11.-27.11. nebo víkendový 1.12. – 3.12. Přeji příjemný večer. Sabina Shorná
Dobrý den, mám dotaz, zda procedury uvedené (viz.níže) v balíčku
,,3 dny (2 noci), 2 osoby, Pokoj s vlastním sociálním zařízením,,
jsou myšleny pro dvě osoby, nebo pouze pro jednu? Děkuji.
1× hyaluronová maska na obličej a masáž (20 min.)
1× masáž zad a šíje (30 min.)
1× medový zábal celého těla (20 min.
Dobrý den,procedury jsou vždy 1× na poukaz, dvě osoby se o ně dělí. Hezký den přeji. Sabina Shorná
Dobrý den, mám dotaz zda uvedené procedury jsou pro dvě osoby nebo pouze
pro jednu.
1× parafín
1× zábal
1× masáž záda + šíje
1× perličková koupel
1× sauna
1× hyaluronová maska
Díky za odpověď.
Dobrý den, procedury jsou vždy 1× na poukaz. S pozdravem Sabina Shorná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte volné 2 × 2 pokoje se společnou koupelnou v dubnu nebo květnu na balíček s wellness 4 dny/3noci. Jsme 4 maminky s 4 mimči (7–9 měsíců),1 maminka z toho bezlepková dieta. Nabídněte. Díky
Dobrý den, mohu Vám nabídnout tyto termíny: 20–23.4., 27.-30.4., 10.-14.5. Bezlepkovou dietu rádi zajistíme. Přeji příjemný víkend. Sabina Shorná